دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی ایموجی های جدید اپل

معرفی ایموجی های جدید اپل

آشنایی با ایموجی های جدید اپل در IOS 14


همانند سال های گذشته ، اپل در 17 ژوئیه مصادف با روز جهانی شکلک ها از چندین شکلک جدید رونمایی کرد.


طبق گفته اپل ، این شکلک ها و امواج در اواخر امسال با iOS 14 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. هر یک از این 13 شکلک جذابیت های خاص خود را دارد ، اما به نظر می رسد که شکلک های مربوط بهBeaver (سگ آبی) و پرنده Dodo می تواند کاربران را بیشتر از بقیه جذب کند.


همانطور که قبلاً اشاره شد ، در این مجموعه ایموجی های اپل ، ما یک پرنده دودو را می بینیم که احتمالاً کاربران می توانند برای نشان دادن یک روش قدیمی تفکر در مورد یک موضوع یا بیان اینکه منکر یک ایده یا ایده پیشنهادی است ، استفاده کنند. همچنین به دلیل لبخند و آرامش این پرنده می توان از آن برای بیان حالت آرام نیز استفاده کرد. البته نباید از روشنایی چشم این پرنده به راحتی غافل شد و همچنین می توان از این ویژگی در شرایط مختلف استفاده کرد.

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام


مرتبط:ایمجوی های جدید در سال 2021


شکلک بعدی مربوط به عروسک های تودرتو است که به عروسک های تودرتو یا روسی معروف است. این عروسک ها نشان دهنده شادی های بهار است و برای نشان دادن چیزی عالی یا عالی استفاده می شود.


سه موج دیگر به صورت سکه ، بومرنگ و پیناتا طراحی شده اند. برای نشان دادن درخواست اطلاعات پولی می توان از سکه استفاده کرد و وقتی کاربر می خواهد بگوید "من می دانم که دوباره برمی گردی" بومرنگ بیشتر استفاده می شود. سرانجام ، از پیناتا می توان برای بیان احساسات در مورد یک اثر هنری زیبا و غیره استفاده کرد.


در میان آنها ، سه شکلک مربوط به اعضای بدن انسان ، از جمله قلب ، ریه ها و دستهای ایتالیایی بود. در ساخت قلب و ریه ها از رنگهای زنده و شاد استفاده شده و زیبایی بصری خاصی به آنها بخشیده است. استفاده از این شکلک ها به خود کاربران بستگی دارد و هیچ مورد خاصی برای آنها وجود ندارد.


سه شکلک دیگر Bubble Tea ، Tamal (غذای سنتی آمریکای جنوبی) و Transgender Symbol هستند که هرکدام کاربردهای خاص خود را دارند. اپل همچنین از امواج جدیدی رونمایی کرده است که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.



مقالات بیشتر :


معروفترین و پرطرفدارترین لینوکس ها به همراه معرفی بهترین توزیع های بومی لینوکس
◩ منظور از پوسته لینوکس چیست و چه کاربردی دارد


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده