دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ددلاین چیست؟ مهمترین آنها چه زمانی است؟

ددلاین چیست؟ مهمترین آنها چه زمانی است؟

هنگامی که دانشجویی می خواهد برای ورود به دانشگاه اقدام کند ، در مراحل درخواست ، با موضوعی به نام Deadline روبرو می شود که در ادامه توضیح خواهیم داد.

مرتبط: چگونه می توان از ددلاین دانشگاه ها مطلع شد؟

ددلاین به معنی آخرین فرصت یا مهلتی است که به دانشجو امکان می دهد درخواست خود را بصورت آنلاین به دانشگاه ارسال کند.

هر دانشگاه بسته به تصمیمات مدیران ارشد و زمان شروع ترم ، ددلاین خاص خود را دارد ، اما به طور کلی مهلت های تعیین شده در ژانویه و فوریه است. با ورود به وب سایت دانشگاه و رفتن به قسمت Apply now یا How to Apply ، فرد از زمان ددلاین دانشگاه مطلع می شود.


اگر شخصی برای رسیدن به ترم بعدی وقت خود را تا پایان برنامه جدید پذیرش از دست بدهد. این برای افرادی که به خدمت سربازی می روند بسیار مهم است.


پس از پایان خط معاملات ، دانشگاه دیگر به شما اجازه نمی دهد فرم های درخواست را پر کنید ، و افراد باید منتظر باشند تا فرم های پذیرش مجدداً باز شوند.

معمولاً پس از چسباندن فرم ها ، 3 ماه پس از این فرصت به افراد داده می شود تا از طریق سایت اقدام کنند.

بعضی از دانشگاهها ، حتی اگر شخصی فرم ترم پاییز را برای مثال پر كرده باشد ، آن را به ترم بعدی یعنی زمستان موكول می كنند.


در بعضی از دانشگاهها ، به ویژه دانشگاههای انگلستان ، ممکن است دانشگاه حتی چند هفته پس از شروع ترم ، قسمت پذیرش را باز نگه دارد تا فرد بتواند در همان ترم شروع به تحصیل کند ، بنابراین هنگام مراجعه به دانشگاه بحث در مورد ددلاین بسیار مهم است .


توجه کنید یکی از نکات مهم در پر کردن فرم های درخواست داشتن نمره آیلتس است. هنگام پر کردن یک فرم آنلاین ، آنها باید آن را ارائه دهند ، که برخی از دانشگاه ها به فرد اجازه می دهند در طول مصاحبه گواهی زبان مورد نیاز را در آنجا ارائه دهد.

تقریباً همه دانشگاه ها ، به ویژه ایالات متحده و کانادا اصرار دارند که مدارک خود را از جمله مدرک تحصیلی و کارنامه خود را قبل از مهلت مقرر ارائه دهند تا بتوانند پذیرفته شوند.

در صورت نیاز به ارسال اصل سند ، باید 5 تا 10 روز در نظر بگیرید تا مدارک توسط DHL یا TNT برسد.


تاریخ ددلاین به معنای پایان همان روز است ، یعنی 24 ساعت از همان روز به وقت محلی.

افراد باید CV یا SOP خود را قبل از مهلت تعیین شده ارسال کنند ، اما شما وقت بیشتری برای توصیه نامه خود دارید و حتی می توانید 2 تا 3 هفته پس از پایان مهلت برای پیگیری توصیه نامه فرصت داشته باشید.

مقاله مرتبط:شرایط اروپا برای اخذ پذیرش و اپلای کارشناسی ارشد


مهلت تعیین شده بسیار متفاوت است ، به عنوان مثال ، برای ترم پاییز دانشگاه های کانادا 2017 ، از دسامبر 2016 تا فوریه 2016 وقت دارید.

ترم پاییز بسیار مهم است زیرا تقریباً 80٪ پذیرش دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در این زمان است.

هرچه از ابتدای دسامبر تا فوریه بیشتر برویم ، مهلت مقرر برای دانشگاه ها کمتر می شود ، بنابراین اگر همه مدارک شما قبل از اول دسامبر آماده شود و شروع به درخواست کنید ، گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده