خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه می توان از ددلاین دانشگاه ها مطلع شد؟

چگونه می توان از ددلاین دانشگاه ها مطلع شد؟

برای اطلاع از تاریخ ثبت نام یا ددلاین دانشگاه های مختلف ، بهتر است به وب سایت دانشگاه مراجعه کنید. اما به طور کلی ، مهلت تعیین شده دانشگاه ها در کشورهای مختلف اروپایی را می توان به شرح زیر طبقه بندی کرد.


ددلاین(آخرین مهلت) ثبت نام برای دانشگاه های آلمان برای ترم تابستان است که از 15 آوریل از 1 دسامبر تا 15 ژانویه آغاز می شود و برای ترم زمستانی که از 15 اکتبر از 1 ژوئن تا 15 ژوئیه آغاز می شود.


ددلاین(آخرین مهلت)برای درخواست دانشگاه های هلند برای ترم پاییز حدود اوایل آوریل و برای ترم بهار حدود اوایل ماه اکتبر است.


ددلاین(آخرین مهلت) ثبت نام برای دانشگاه های اتریش برای درخواست های دانشگاه تقریباً از ژوئن تا سپتامبر است.

مرتبط:ددلاین چیست


ددلاین(آخرین مهلت)مراجعه به دانشگاه های دانمارک برای کارشناسی ارشد برای دانشگاه های مختلف بسیار متفاوت است و هیچ تاریخی برای آن تعیین نمی شود.


ددلاین(آخرین مهلت) درخواست از دانشگاه های فرانسه بیشتر در فوریه و آوریل است.


ایمیل به استاد

در این مقاله ، ما اشاره کردیم که بیشتر اساتید دانشگاه در اروپا تمایلی به برقراری ارتباط مستقیم با دانشجویان ندارند ، اما مسلما اساتیدی هستند که می توانند مستقیماً با یک داوطلب برای کمک به تحصیل در دانشگاه همکاری کنند. بنابراین یکی از مواردی که باید درباره آن بیشتر بدانید نحوه مکاتبه با معلم و ارسال نامه الکترونیکی به وی است. ایمیلی که برای معلم می فرستید باید از اصول و قواعد خاصی پیروی کند.


عنوان ایمیل

مهمترین قسمت یک ایمیل عنوان آن است. زیرا اولین چیزی که گیرنده ایمیل می بیند موضوع ایمیل است. بنابراین انتخاب عنوان مناسب بسیار مهم است. اساتید معمولاً ایمیل های زیادی از دانشگاه ها ، دانشجویان ، مجلات علمی و غیره دریافت می کنند ، بنابراین فرصت خواندن همه ایمیل ها را نخواهند داشت. بنابراین عنوانی که انتخاب می کنید باید به شکلی باشد که معلم را به خود جلب کند. کلمه کلیدی پیشنهادی ما PROSPECTIVE STUDENT است که به معنی دانش آموز آینده است. اگر این کلمه کلیدی در خط موضوع نوشته شده باشد ، می توان تضمین کرد که به احتمال زیاد معلم ایمیل شما را می خواند.


خطاب به استاد

اصولاً متن ایمیل با آدرس دهی به شخصی که ایمیل به او ارسال شده شروع می شود. در اینجا ، چون ایمیل برای استاد دانشگاه ارسال می شود ، بهتر است قبل از نوشتن نام وی ، قبل از نوشتن نام ، از عبارات محترمانه ای مانند "استاد عزیز" استفاده کنید.


متن ایمیل

متن ایمیل یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمتهای ایمیل است. قبل از ارسال ایمیل ، مطمئن شوید که همه چیز در این قسمت مرتب است. از قالب و محتوای متن گرفته تا قوانین دستور زبان و علائم نگارشی. هنگام نوشتن ایمیل ، بهتر است به مقالات پژوهشی و کارشناسی ارشد مراجعه کنید و نشان دهید که با پروژه ها و تحقیقات وی آشنا هستید. برای این کار باید چند مقاله توسط استاد بخوانید تا بتوانید به او نشان دهید که مصمم هستید و واقعاً خود را ملزم به رسیدن به هدف خود برای درخواست می دانید. این کار او را ترغیب می کند تا به ایمیل شما پاسخ دهد.


موضوع

ایمیل با موضوع برنامه باید کوتاه و مختصر باشد و از هرگونه اغراق باید خودداری شود. زیرا نامه ای که بیش از 5 سطر داشته باشد معمولاً توسط اساتید خوانده نمی شود. در زیر قالب و شکلی از نمونه ایمیلی می باشد که یک متقاضی دریافت مدرک کارشناسی ارشد برای ارسال به استاد می تواند استفاده کند:


——————————–

< Subject : <proper subject line with prospective student and research info

<Dear Dr. < Last Name of Professor

< Brief sentence that when you are applying >. < Sentence about you stating that you read research of the professor >. < Sentence about what similar stuff you have worked in your B.S / B.tech/ B.com or plan to work > . <Sentence about your are interested in the research area > < Sentence asking about research opportunities >

Look forward to your reply,

Regards,

<Your Full Name>

——————————–

مقاله مرتبط:شرایط اروپا برای اخذ پذیرش و اپلای کارشناسی ارشد


اسناد مورد نیاز برای درخواست (توصیه نامه ، انگیزه نامه و غیره)

در قسمت مهلت پذیرش دانشگاه ذکر شد که این مهلت به این معنی نیست که شما باید در همان دوره ثبت نام مدارک را جمع آوری کنید. بهتر است مدارک لازم را از قبل تهیه کنید.


چه مدارکی را باید تهیه کنید؟


◄ مدرک زبان (آیلتس یا تافل)

مدرک زبان مورد نیاز برای دانشگاه مربوطه با حداقل نمره لازم ، که معمولاً برای آزمون تافل بالاتر از 80 و برای آزمون آیلتس 6.5 است.



◄ G-voice یا G-test

نمره لازم برای قبولی در آزمون GMAT یا GRI از نظر رشته متفاوت است. GRE توسط موسسه ETS برای ارزیابی تخصصی سه مهارت یعنی محاسبه ریاضی ، درک مطلب و مقاله نویسی اداره می شود. آزمون GRA در 2 موضوع مختلف و به طور کلی انجام می شود.

نوع آزمون GRA بسته به رشته تحصیلی قابل تعیین است. برخی از رشته ها مانند زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک ، روانشناسی و ادبیات انگلیسی از نوع موضوع برای ارزیابی مهارت های تحلیلی داوطلبان استفاده می کنند. چندین دانشگاه دیگر نیز از نوع عمومی برای پذیرش دانشجویان مهندسی و دانشجویان دکتری استفاده می کنند. مهمترین آزمون عمومی و موضوعی معدل این است که آزمون عمومی منفی نیست.

آزمون GMAT همچنین آزمون استانداردی برای کسانی است که قصد ادامه تحصیل در رشته مدیریت یا تجارت را دارند.


◄ ترجمه مدرک کارشناسی به همراه ریز نمرات

ترجمه مدرک لیسانس و کارنامه از مهمترین مدارکی است که برای پذیرش لازم است. باید در نظر داشته باشید که برای مشخص کردن مدارک مورد نیاز باید به وب سایت دانشگاه خود بروید. بعضی از کشورها ، مانند آلمان ، مستلزم ترجمه اسناد به زبان آن کشور (به عنوان مثال آلمانی) هستند.



◄ توصیه ها

توصیه نامه نامه ای است که اساتید برای دانشگاه مورد نظر ارسال می کنند. در این نامه ، آنها در مورد توانایی ها ، علایق و ویژگی های شما می نویسند. معلمان باید جزئیاتی درباره شما ارائه دهند که نشان دهد آنها واقعاً شما را می شناسند. اساساً 2 نفر از 3 داوطلب درآمد کسب می کنند.



◄ رزومه تحصیلی

رزومه ، بسته به درجه و مهارت های مختلف داوطلب ، می تواند بخشهای مختلفی داشته باشد. اما این رزومه اساساً شامل خلاصه ای از سابقه کار ، تحصیلات و مشخصات شخصی است.

 

◄ بیان انگیزه

انگیزه نامه ای که دلیل علاقه داوطلب به تحصیل در دانشگاه مورد نظر را نشان می دهد. توصیه می شود قبل از نوشتن و تکمیل جلد نامه ، دانشگاه و رزومه استاد را مطالعه کنید ، تا بتوانید نامه خود را بر اساس موارد ذکر شده تکمیل کنید. داوطلب باید در انگیزه نامه به طور دقیق و واضح به پرسش های زیر پاسخ دهد.


هدف شما از تحصیل در سطح مطلوب چیست؟

هدف شما از تحصیل در رشته مورد نظر چیست؟

هدف شما از تحصیل در دانشگاه مورد نظر چیست؟

تجربه آموزشی ، پژوهشی و کاری شما در این زمینه چقدر است؟

قصد دارید هنگام تحصیل در دانشگاه چه کار کنید؟

بعد از فارغ التحصیلی در چه مناطقی قصد فعالیت دارید؟

آیا مقالات مهم یا آثار منتشر شده ای دارید؟



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده