خرید از سراسر دنیا


» معرفی طولانی ترین مجموعه های سریالی جهان

معرفی طولانی ترین مجموعه های سریالی جهان

دوران سریال های 22 قسمتی که معمولاً از شبکه های سراسری پخش می شد مدت هاست که به پایان رسیده است و در عصر شبکه های کابلی و اینترنتی با سریال هایی روبرو هستیم که تعداد قسمت های هر فصل و تعداد فصول آنها به انگشتان یک دست نمی رسند!

با این وجود ، یک سری رکوردشکنی ها در این سریال ها وجود دارد که در این مدت توانسته اند به هر روشی زنده بمانند و طولانی ترین سریال های تاریخ سینما نامیده شوند.


سریال انمیشنی پدر آمریکایی

American Dad! animated series

فصل ها: 17 فصل

وضعیت: در حال پخش

کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

مجموعه انیمیشن Dad American آخرین حضور ست مک فارلین در این لیست نخواهد بود. با توجه به مدیریت متفاوت تیم نویسندگان در این مجموعه در مقایسه با سایر ساخته های مک فارلین ، ما با انواع مختلفی از شوخی روبرو هستیم و بیشتر بر شخصیت و رفتار اغراق آمیز آنها تأکید می شود. نقش اصلی این سریال یک عامل آژانس جاسوسی آمریکا با ایده های جناح جمهوری خواه است که اعتقادات احمقانه وی در قالب این شخصیت به ابزار اصلی سازندگان برای نقد فرهنگ آمریکایی تبدیل شده است این سریال انیمیشنی از طولانی ترین مجموعه های تاریخ سینما می باشد.


سریال تلویزیونی پلیسی آمریکایی ان‌سی‌آی‌اس

NCIS (TV series)

فصل ها: 17 فصل

وضعیت: در حال پخش

NCIS هرگز در جذب بیننده مشکلی نداشته است ، حتی اکنون که بسیاری از بازیگران ابتدایی خود را از دست داده است. این سریال که زندگی خود را به عنوان دنباله ای برای سری دیگری (JAG) آغاز کرد ، چنان محبوب شد که تعدادی نسخه فرعی از آن بیرون آمد. در طول دو دهه پخش NCIS ، این سریال همیشه در لیست پربیننده ترین سریال های درام بوده است و ساختار اپیزودیک آن به شما کمک می کند تا زمانی که پخش آن ادامه یابد مشکلی در جذب بینندگان هفتگی ندارد.

 


سریال انمیشنی مرد خانواده دوست

Family Guy animated series

فصل ها: 18 فصل

وضعیت:در حال پخش


ست مک فارلین دارای دو سریال در بین پر قسمت ترین سریال های تاریخ یا به عبارتی طولانی ترین سریال های جهان است ، اما این می توانست به صفر برسد زیرا Family Guy ، اولین تولید او ، در پایان فصل سوم لغو شد! موفقیت تجاری بازار شبکه نمایش خانگی و هجوم تماشاگران به پخش مجدد شبکه محلی ، مدیران فاکس را بر آن داشت تا فرصتی دیگر به مک فارلین بدهند ، که منجر به تبدیل شدن این کمدین به یکی از موفق ترین برندگان کمدی شد. خانواده گای که در تمام این سال ها مورد انتقاد منتقدان قرار گرفته و برخی معتقدند که هرگز به اندازه رقبا از نظر اجتماعی موثر نبوده است ، احتمالاً در سال های آینده با حفظ طرفداران قدرتمند خود به راحتی رتبه های بالاتری را کسب می کند.


سریال تلویزیونی لسی

(Lassie)

فصل ها: 19 فصل

وضعیت: در حال پخش


لسی یکی از آن مجموعه های قدیمی است که خانواده ها را هر هفته در آمریکا جابجا می کند. محبوبیت این سریال به حدی بود که پس از پخش آن ، چندین بار تلاش شد تا دوباره از این سگ مهربان و ماجراهای او برای پر کردن رهبر ارکستر کانال های تلویزیونی در قالب سریال های زنده و متحرک استفاده شود ، اما سازندگان جدید نتوانستند مخاطبان مانند سری اول. و سریالهای جدید عمر کوتاهی داشتند. "لسی" هر چند فصل یک بار ماجراهای جدیدی را تجربه می کند و این تغییرات متعدد موفق دلیل ماندگاری چشمگیر آن بوده است.

 


سریال تلویزیونی قانون و نظم

فصل ها: 20 فصل

وضعیت: اتمام

سریال Law & Order مانند تخم مرغ طلایی خالق آن ، دیک ولف است ، زیرا هر از گاهی نسخه های جدیدی می ساخت ، که برخی از آنها نسبتاً طولانی مدت بودند. محبوبیت این قالب به حدی بود که برخی از آنها در کشورهایی غیر از ایالات متحده نیز تولید می شدند. همانطور که قانون و قانون تلاش پلیس برای دستگیری مجرمان و تلاش های تیم اجرای قانون را توصیف کرد ، ابتکار اصلی دیک ولف استفاده همزمان از دو ایده سریال معمول بود ، هم مسائل سریال پلیس و هم ایده های دادگاه. دادستان ها برای مجازات این جنایتکاران.


مرتبط: نقد و بررسی فیلم سینمایی Capone زندگی نامه ال کاپو


سریال تلویزیونی دود اسلحه

فصل ها: 20 فصل

وضعیت:اتمام

با شروع پخش Gunsmoke ، گاوچران ها به تدریج در سالن های سینما به پایان سلطنت خود می رسیدند و گسترش استفاده از تلویزیون و فاصله بین خانه های طبقه متوسط ​​بالاتر از مراکز شهری ، جایی که اکثر سالن های نمایش فیلم در آن متمرکز شده اند ، قابل توجه بود. استودیوهای فیلم بهم ریخته بودند. گان اسموک از این موقعیت استفاده کرد و با جذب مخاطبانی که هنوز عاشق گاوچران ها بودند اما حوصله رفتن به سینما را برای دیدن آنها نداشتند ، یک سلطنت 20 ساله را آغاز کرد که در یک عکس کوچکتر ، دوران طلایی جدیدی را برای غرب وحشی آغاز کرد.


سریالی تلویزیونی قانون و نظم: واحد ویژه قربانیان

فصل ها: 21 فصل

وضعیت: در حال پخش

مرتبط: بهترین سریال های جهان

باز هم یک قسمت دیگر از حق رای دادن موفق دیک گرگ ، عنوانی فرعی که حتی در دوران باستان از پدرش پیشی گرفته و در حال حاضر طولانی ترین سریال درام است. کارآگاهان واحد قربانیان موارد ترسناک تری را نسبت به سریال اصلی بررسی می کنند زیرا قربانیان اصلی که ما در SVU دنبال می کنیم ، آسیب پذیرها و قربانیان حمله هستند. معروف ترین بازیگر این اثر ، کریستوفر ملونی ، حدود ده سال پیش سریال را ترک کرد و پیش بینی می شد که بدون نقش اصلی ، SVU به آرامی کرکره ها را پایین می آورد ، اما این مجموعه با قدرت هرچه بیشتر به زندگی خود ادامه می دهد.


سریال تلویزیونی ساوت پارک

فصل ها: 23 فصل

وضعیت : در حال پخش

ماجراهای بچه های South Park به دهه سوم برمی گردد و به نظر می رسد تا زمانی که سازندگان مشتاق ادامه کار باشند ، شبکه Adult Swim به ساخت خود ادامه خواهد داد. لحن تند و کنایه آمیز سازندگان سریال در انتقاد و تمسخر از موضوعات روز به حدی زیاد بوده که باور اینکه تولید سریال به دلیل شکایت یکی از تمسخرها متوقف نشده است بسیار سخت است. مردم. مردم South Park با وجود رفتارهای بد و معمولاً غیر منتظره دوست داشتنی هستند و 23 سال بعد که سریال پخش می شود ، ما همچنان منتظر قسمت بعدی هستیم.


سریال انیمیشنی سیمپسونها

فصل ها: 31 فصل

وضعیت : در حال پخش

ماندگاری ماجراهای سیمپسونها جای چندانی ندارد. مهمترین و جذابترین قسمت این مجموعه در این سالها احتمالاً جنبه پیش بینی کننده قسمتهای قدیمی آن است که حتی حالت ترسناکی به خود گرفته است. انتقال مالکیت این مجموعه از فاکس به دیزنی و تلاش جدی دیزنی برای به دست آوردن سهم زیادی از بازار نتفلیکس احتمالاً باعث قدیمی تر شدن این مجموعه شده و رکورد طولانی ترین سریال داستانی آمریکایی را توسط آن حفظ خواهد کرد.

مرتبط:معرفی و نقد فیلم سینمایی انگل Parasite برنده جایزه اسکار 2020



سریال تلویزیونی دکتر هو

فصل ها: 38 فصل

وضعیت : در حال پخش


بیش از 50 سال پیش ، ایده ساخت Doctor Who توسط مدیریت کانال BBC چراغ سبز نشان داد و تأثیر زیادی در آینده ژانر علمی تخیلی در تلویزیون داشت. ماجراهای یک آدم فضایی انسان نما اما بسیار عجیب که با وسیله ای به نام Tardis که شبیه غرفه تلفنی معمولی است در زمان و مکان سفر می کند. در طول سال ها ، به لطف مدیریت صحیح ، تازگی خود را حفظ کرده است. ابزار روایی ویژه این مجموعه ، یعنی تغییر در شکل ظاهری و رفتاری شخصیت پزشک با هر مرگ ، به تیم جدیدی کمک کرده تا هر بار با استفاده از این مجموعه ، حرفه های جدیدی برای مخاطب داشته باشد.

 

مقالات بیشتر:

بهترین فیلم های جهان
نقد و بررسی بازی Mafia II Definitive Edition
 نقد فیلم سینمایی HOST در ژانر ترسناک


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده