بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» آموزش کسب درآمد با استفاده از گوشی موبایل

آموزش کسب درآمد با استفاده از گوشی موبایل

مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل با پنج ایده برای کسب درآمد از طریق تلفن همراه


آیا کسب درآمد با موبایل واقعاً امکانپذیر است؟

شاید در این مورد تردید داشته باشید که آیا واقعاً می‌توان با موبایل درآمد داشت یا خیر. در پاسخ به این پرسش باید بگویم که بله. قطعاً می‌توان به درآمدهای بسیار خوب هم رسید. مثلاً در اینستاگرام می‌بینیم که افراد زیادی فعالیت دارند و به روش‌های مختلف مشغول کسب درآمد از اینستاگرام هستند. برای کسب درامد با موبایل، نیازی به ابزار دیگری نیست.

مرتبط:چگونه می توان از Google Adsense درآمد کسب کرد؟


هر چند اگر از ابزارهایی مانند لپ‌تاپ و این موارد هم استفاده کنید، قطعاً می‌توانید کیفیت بالاتری را ارائه بدهید، اما سعی می‌کنم روش‌هایی را توضیح دهم که تنها با گوشی موبایل‌تان بتوانید درآمد داشته باشید.


افراد زیادی را می‌شناسم که ماهانه و از طریق اینستاگرام، درآمدهای چند ده میلیونی کسب می‌کنند. برخی از آن‌ها کارهای تبلیغات را انجام می‌دهند و برخی نیز با داشتن چندین پیج و تنها با قرار دادن تبلیغات دیگر افراد یا کسب‌وکارها، درآمد کسب می‌کنند. پس می‌بینیم که واقعاً می‌توان تنها با داشتن یک گوشی موبایل به همراه اینترنت نرمال، درآمدهای خوبی هم کسب کرد.


آیا درآمد داشتن با موبایل به سرمایه خاصی نیاز دارد؟

شاید برای‌تان این سؤال پیش آمده باشد که آیا نیاز به سرمایه دارد یا خیر؟ برای اینکه بتوانید کارتان را در این زمینه شروع کنید، به سرمایه خاصی نیاز ندارید. نیازی نیست تا مثلاً بخواهید از ابزارهای خاصی استفاده کنید. شبکه‌های اجتماعی رایگان هستند و می‌توانید خودتان را به عنوان یک شخص متخصص و با دانش کافی معرفی کنید و کارتان را شروع کنید تا مثلاً بتوانید از این طریق، پروژه‌های مختلفی را به دست بگیرید.


مثلاً اگر بخواهید در یکی از حوزه‌های آنلاین دیگر فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، شاید نیاز باشد تا سرمایه‌ای هر چند کم داشته باشید، اما برای اینکار، نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید. در کل نیازی نیست تا بخواهید سرمایه خاصی داشته باشید و سپس کارتان را شروع کنید. بلکه همان موبایلی که در اختیار دارید به همراه اینترنت، برای شروع کارتان کافی است.


مهارت‌ها و امکانات لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل چیست؟

اما می‌رسیم به بحث امکانات و مهارت‌های لازم برای کسب درآمد با گوشی موبایل. برای شروع کار، تنها همین گوشی موبایلی که در اختیار دارید کافی است. مثلاً اگر بخواهید کار تولید محتوا برای پیج یا جایی دیگر انجام دهید، نیاز به دوربین چند میلیونی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی موبایل‌تان نیز ویدیوهای باکیفیتی ضبط کنید.


در کنار این اگر بخواهید پادکست‌ها یا فایل‌های صوتی را برای خودتان یا پیج‌های دیگر تولید کنید، باز هم نیاز به تهیه صدا ضبط کن گران قیمتی ندارید، بلکه می‌توانید با استفاده از میکروفن خود گوشی و همینطور هندزفری، فایل‌های صوتی با کیفیتی ضبط و تولید کنید.

 5 ایده برای کسب درآمد از طریق کامپیوتر (آموزش کارآفرینی در منزل)


البته ، شما باید یک سری مهارت ها را کسب کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید در زمینه مدیریت در اینستاگرام و تلگرام کار کنید ، باید حداقل مهارت ها را کسب کنید. ممکن است برای مدیر تلگرام شدن به مهارت چندانی نیاز نداشته باشید. اما برای اینکه در اینستاگرام مدیر شوید ، باید نحوه کار با اینستاگرام را بلد باشید ، مانند روش های افزایش فالوور ، ارسال مطلوب و غیره ، تا بتوانید کارهای صفحات را به خوبی انجام دهید.


علاوه بر این ، برای برخی از ایده ها ، شما باید بتوانید با برخی از نرم افزارهای تلفن همراه برای ویرایش ویدیو ، عکس و سایر موارد به خوبی کار کنید.


برای شروع چه نرم افزاری لازم است؟

برای اینکه بتوانید تولید محتوا و سایر کارها را به خوبی انجام دهید ، بهتر است کار با نرم افزار زیر را یاد بگیرید ، اما بهتر است یک یا دو مهارت نرم افزاری را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.


نرم افزار تولید و ویرایش فیلم:

VivaVideo ، KineMaster ، PowerDirector ، VideoShow و InShot نرم افزارهای عالی تولید و ویرایش فیلم هستند. نرم افزار PowerDirector بسیار حرفه ای است و همچنین کار با نرم افزار InShot بسیار آسان است.


نرم افزار تولید و ویرایش تصویر:

نرم افزار PicsArt ، متن نگار ، PhotoDirector و Photo Editor Pro نیز نرم افزارهای برتر برای ویرایش یا تولید تصاویر هستند.



5 ایده برای کسب درآمد از طریق تلفن همراه


اکنون که با موارد فوق آشنا شدید ، در اینجا چند ایده برای کسب درآمد از طریق تلفن همراه آورده شده است.


1. در اینستاگرام یا تلگرام مدیر شوید

یکی از ایده هایی که می تواند برای درآمدزایی مورد استفاده قرار گیرد ، مدیریت کانال های تلگرام یا صفحات اینستاگرام و به عهده گرفتن مدیریت آنها است. وب سایت ها و مشاغل زیادی وجود دارند که در شبکه های اجتماعی نیز فعالیت می کنند. اما ممکن است همه آنها وقت کافی برای کار نداشته باشند ، مانند ارسال پست ، پاسخ مستقیم و غیره. کاری که آنها معمولاً انجام می دهند تحویل مدیریت صفحه یا کانال خود به دیگران است.

اگر می توانید این مهارت را یاد بگیرید ، می توانید با مدیریت همزمان چندین صفحه یا کانال درآمد خوبی کسب کنید. اما چگونه می توانید خود را با شخصی که می تواند از عهده این کار برآید ، شناسایی کنید؟


روش اول: در سایتهایی مانند Punisha ثبت نام کنید

با ثبت نام و کار در وب سایت هایی مانند Poonisha و Do ، هنگام انتشار یک پروژه جدید ، می توانید پیشنهاد خود را ارائه دهید تا صاحب پروژه یکی از متقاضیان را برای انجام آن انتخاب کند.


روش دوم: ایجاد صفحه در اینستاگرام برای این موضوع

می توانید صفحه ای در اینستاگرام ایجاد کنید و تخصص خود را ارائه دهید. به عنوان مثال ، می توانید یک صفحه ایجاد کنید و تخصص خود را در مدیریت صفحه و کانال ارائه دهید.


آموزش کسب در آمد دلاری در ایران با دورکاری



۲. تولید و فروش محتوای آموزشی

رشته آموزش یکی از پردرآمدترین رشته هاست. به همین دلیل افراد زیادی تمایل دارند در این زمینه کار کنند. البته یکی از الزامات کار در این زمینه داشتن مهارت کافی است. اگر در زمینه ای مهارت دارید و می خواهید از آن درآمد کسب کنید ، می توانید از مهارتی که دارید فیلم تهیه کنید و آن را به عنوان یک دوره آموزشی برای فروش قرار دهید.


ما فرض می کنیم که شما در آشپزی مهارت کافی دارید و فن بیان نسبتاً خوبی دارید. در اینجا می توانید از این مهارت فیلم تهیه کنید و آن را به عنوان آموزش برای فروش قرار دهید. برخی از وب سایت ها وجود دارند که به شما امکان می دهند محتوای آموزشی خود را در آنها قرار دهید و آنها را بفروشید ، معمولاً پس از هر فروش ، درصدی از آن به وب سایت می رود و بقیه به حساب شما واریز می شود.

علاوه بر این ، شما می توانید در مشاوره نیز کار کنید. یعنی علاوه بر انجام آموزش ، به دیگران نیز مشاوره دهید. البته شما باید در آن تخصص داشته باشید و بهتر است که به حوزه کاری خود مرتبط باشید.


آموزش شما می تواند به صورت صوتی ، تصویری یا کتاب الکترونیکی باشد. برای ساخت هر کدام ، ابزارهایی در داخل موبایل وجود دارد که کار شما را آسان می کند. به طور کلی ، این روش یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق تلفن همراه است.


3. از طریق تلفن با تبلیغات در شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنید

همیشه مشاغل و مشاغل مختلفی وجود داشته است و افرادی سعی در تبلیغ خود دارند تا بتوانند خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. بحث تبلیغات در اینستاگرام نیز بسیار زیاد است و اگر تبلیغات به خوبی انجام شود ، هم برای تبلیغ دهنده و هم برای صفحه ای که تبلیغات را نمایش می دهد می تواند خوب باشد.

می توانید کارهای تبلیغاتی آنها را انجام دهید. به این معنی است که در این میان به عنوان یک واسطه عمل کنید و درآمد کسب کنید. به عنوان مثال ، شخص A تبلیغ دارد و می خواهد آن را در صفحات حوزه کاری خود قرار دهد و شما را به عنوان رابط انتخاب می کند. شما با صفحات مرتبط که قبلاً آماده کرده اید برای قرار دادن تبلیغات آنها همسو می شوید. می بینید که در این بین شما نقش یک واسطه را بازی کرده اید که می تواند درآمد خوبی هم برای شما باشد.


اینها فقط برای اینستاگرام و تقریباً برای تلگرام یکسان بود. البته برای اینکه بتوانید کارهای تبلیغاتی خوبی انجام دهید ، به صبر و تلاش زیادی احتیاج دارید و اگر توانایی خوبی ندارید ، بهتر است وارد این حوزه نشوید و از ایده های دیگر برای کسب درآمد با موبایل استفاده کنید.

ویجت های(ابزارک های) جدید گوگل برای IOS 14 


4. محتوا را برای صفحات اینستاگرام بسازید

به جز صفحات شخصی یا صفحاتی که هدف خاصی برای اینستاگرام ندارند ، صفحات دیگر معمولاً محتوای خوبی ارائه می دهند تا بتوانند هم فالورهای جدیدی را به خود جلب کنند و هم فالوورهای فعلی خود را راضی نگه دارند. تولید محتوا معمولاً وقت گیر است و برای ارائه محتوای خوب زمان زیادی لازم است.


بسیاری از دارندگان صفحه وقت این کار را ندارند و معمولاً کار تولید محتوای صفحات خود را به افراد دیگر می سپارند. شما هم می توانید یکی از گزینه های آنها باشید. آنها معمولاً به محتوای تصویری و ویدئویی نیاز دارند که شامل عکس ، اینفوگرافی ، ویدیو ، موشن گرافیک و موارد دیگر باشد. البته بیشتر آنها به تصاویر و فیلم های ساده احتیاج دارند و می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده در بالا آنها را طراحی کنید.


تولید محتوا همچنین یکی از زمینه های محبوب فعالیت است که می تواند درآمد خوبی برای شما به همراه داشته باشد. البته اگر کمی خلاقیت و ذوق کافی برای طراحی و تولید محتوا داشته باشید ، قطعاً می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.


5. از طریق همکاری در فروش از طریق تلفن پول کسب کنید

در اینجا هشت روش عالی برای کسب درآمد اینترنتی آورده شده است: این روش همچنین یکی از راه های عالی کسب درآمد از طریق تلفن همراه است که اکنون بسیاری از افراد از طریق سیستم همکاری در فروش دیجیتال درآمد بالایی کسب می کنند. اما سیستم های همکاری در فروش چگونه کار می کنند؟


در این وب سایت ها ، برای هر کاربر پیوند مشخصی وجود دارد (لینک اختصاصی) که می تواند از این لینک برای بازاریابی محصولات استفاده کند. هر کاربر یک لینک منحصر به فرد دارد که می تواند از هر کجا که فکر کند نتیجه می دهد استفاده کند. به عنوان مثال ، شما به عنوان کاربر عضو یکی از این سایت ها شده اید. در اینجا می خواهید یکی از محصولات را به بازار عرضه کنید ، سپس یک لینک اختصاصی به شما تعلق می گیرد که می توانید در مکان های مختلف مانند شبکه های اجتماعی ، کانال YouTube ، وبلاگ و محصول آن محصول را تبلیغ کنید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده