دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» همه چیز درباره سبک زندگی در دبی

همه چیز درباره سبک زندگی در دبی

مهاجران و بازدیدکنندگان خارجی از زندگی آرام و دلپذیری در دبی لذت می برند.

مرتبط:آشنایی با زندگی در دبی

شهر تمیز است و ویلاها مدرن و بزرگ و هوا در بیشتر سال گرم است. باشگاه ها و انجمن های زیادی در دبی وجود دارد. آزادی مذهب برای همه وجود دارد و کلیساهای مسیحی سالهاست که در دبی وجود دارند. روزنامه ها ، مجلات ، فیلم ها و فیلم های خارجی نیز به راحتی در دسترس هستند.

داشتن ماشین در دبی ضروری است زیرا مردم در فاصله های مختلف مغازه ها ، مدارس و ادارات زندگی می کنند. بیشتر مدل های ژاپنی ، اروپایی و آمریکایی به راحتی در دسترس هستند و بازار دست دوم فعال وجود دارد. بیمه اتومبیل شخص ثالث اجباری است. دبی دارای یک سیستم جاده مدرن است و رانندگی در سمت راست جاده است. (مانند ایران) اگر گواهینامه اتومبیل پس از اولین ثبت نام حفظ شود ، هر ساله با آزمایش جاده تمدید می شود. دسترسی به تاکسی در دبی آسان است ، اما هزینه آن زیاد است.


تاکسی های شرکت های حمل و نقل دبی مجهز به سیستم تاکسی متر هستند. گواهینامه رانندگی صادر شده توسط دولت خارجی می تواند به گواهینامه رانندگی دبی تبدیل شود. در صورت عدم امکان انجام آن ، برای اخذ گواهینامه انجام آزمون رانندگی ضروری است. در دبی ، افراد در صورت عبور از SaliK که نام تجاری سیستم عوارض دبی است ، برای استفاده از تاکسی باید عوارض پرداخت کنند. سیستم عوارض 24 ساعته است و هنگام عبور تاکسی یا اتومبیل از دروازه های الکترونیکی حدود 4 درهم شارژ می شود.

تحصیل در دبی

یک شبکه جامع از مدارس دولتی در سراسر امارات متحده عربی وجود دارد که آموزش ابتدایی و متوسطه رایگان را به شهروندان امارات متحده عربی ارائه می دهد. برای خانواده های مهاجر ، مدارس خصوصی بسیاری وجود دارد که در انگلستان ، ایالات متحده و تعدادی از کشورهای دیگر از جمله ایتالیا ، ژاپن ، ایران ، هند و پاکستان دارای سطح بالایی از آموزش هستند. انگلیسی معمولاً زبان اصلی آموزش است اما در صورت لزوم از سایر زبانها نیز در مدارس استفاده می شود .

ارتباطات از راه دور در دبی بسیار عالی است. برای اکثر کشورهای جهان شماره گیری مستقیم بین المللی وجود دارد. در امارات متحده عربی ، اتصال اینترنت با پهنای باند بسیار بالا برای اطمینان از کیفیت خدمات در سطح جهانی به مصرف کنندگان ارائه می شود. امکانات فکس و ایمیل به طور گسترده ای در امارات متحده عربی در دسترس است. خدمات پستی کارآمد و قابل اطمینان وجود دارد. خدمات پستی خدمات پیک برتر ارائه می دهند که خدمات پستی را تقریباً در هر نقطه از جهان ارائه می دهد.

دبی آسانترین مکان برای زندگی در خلیج فارس است و کالاهای با کیفیت بالا در آنجا ارائه می شود. آپارتمانهای لوکس در مجموعه های شهر موجود است. بیشتر آنها از امکانات تفریحی عالی مانند تئاترهای خانگی و پارکینگ های داخلی برخوردار هستند. برخی از مجتمع های مسکونی خدمات بهداشتی روزانه را ارائه می دهند. طیف وسیعی از ویلا ها با توجه به سلیقه و شرایط مختلف وجود دارد. برای ویلاهای گران قیمت ، بین ویلا های بزرگتر جدا یا کوچکتر یا ترکیبات آنها انتخاب وجود دارد. دومی معمولاً دارای استخر ، اسکواش و تنیس است.

بیشترین اجاره مسکن در دبی بدون مبلمان هستند و آشپزخانه فقط به طور جزئی مجهز است ، اما بسیاری از ویلاها و آپارتمان های جدید اکنون تهویه مطبوع مرکزی دارند. با این حال ، انواع مبلمان و لوازم خانگی به راحتی در دسترس هستند.


لباس کار مردانه معمولاً شلوار ، تی شرت آستین بلند یا آستین کوتاه و کت است که در جلسات رسمی ادارات دولتی و جلسات مهم استفاده می شود.

لباس گاه به گاه معمولاً برای برخی از فعالیتهای تجاری قابل قبول است ، اما برای برخی از اوقات اجتماعی ، پوشیدن شام ضروری است. حتی در بخش خصوصی ، بستن کراوات کاملاً معمول است. برای خانم ها لباس یا بلوز آستین بلند و دامن یک لباس کار یا لباس ملی است.

همه دفاتر دارای تهویه مطبوع هستند. در شام های غیررسمی معمولاً لباس شب و گاهی دامن پوشیده می شود. همچنین توصیه می شود که شال یا موارد مشابه آن را زنان بپوشند زیرا تهویه مطبوع در هتل ها و رستوران ها ممکن است قوی باشد. برای خانم ها ، از آنجا که تابستان می تواند بسیار گرم و مرطوب باشد ، انواع لباس ها توصیه می شود. شلوارهای نخی یکی از محبوب ترین لباس هایی است که زنان مهاجر از آن استفاده می کنند.

اگرچه پوشیدن لباس خانه و تاپ در خانه مجاز است ، اما پوشیدن این لباس در شهر ممنوع است. حتی در زمستان ، دمای هوا به ندرت به زیر 21 درجه سانتیگراد (70 درجه فارنهایت) می رسد ، اما لباس پشمی برای زمانی که درجه حرارت پایین تر است مناسب است. باران و چترها غیر ضروری است. انواع پوشش ساحل فقط در ساحل یا استخر قابل قبول است و در اماکن عمومی ممنوع است.

آشنایی با امارات متحده عربی (UAE)

واحد خدمات بهداشتی و درمانی خدمات درمانی را به کلیه شهروندان امارات ، بازدید کنندگان و مهاجران مقیم ارائه می دهد. دبی دارای بیمارستانهای دولتی و خصوصی مجهزی است که خدمات بهداشتی و دندانپزشکی را با کیفیت بالا ارائه می دهند. بیمارستان ها و کلینیک های دولتی زیادی در دبی وجود دارد ، از جمله:

جبل علی

لوسایلی آل

هتا

کوسیس

راشدیه

بوهیل

ساتوا

جمیرا

آنها همچنین در فرودگاه ها و بنادر موجود هستند.


مراقبت های پزشکی فوری در دبی برای همه آزاد است و هیچ محدودیتی ندارد. برای مراقبت های بهداشتی غیر اضطراری ، همه ساکنان امارات متحده عربی که به دنبال درمان هستند باید هزینه ثبت نام کارت سلامت را پرداخت کنند. به تازه واردان توصیه می شود بلافاصله برای کارت سلامت اقدام کنند. در غیر این صورت ، آنها باید پس از دو بار مراجعه کامل هزینه های پزشکی خود را پرداخت کنند.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده