بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه کسب درآمد آنلاین را شروع کنیم؟

چگونه کسب درآمد آنلاین را شروع کنیم؟

معرفی هفت مدل برتر کسب درآمد در جهان برای شروع کسب در آمد آنلاین

چگونه کسب درآمد آنلاین را شروع کنیم؟ پرسشی است که نگرانی بسیاری از دوستان علاقه مند به کسب درآمد آنلاین در جهان است.


به دلیل سرمایه اندکی که برخی از افراد دارند ، بسیاری از مردم فکر می کنند که شروع یک تجارت آنلاین با سرمایه اندک بسیار دشوار و در واقع غیرممکن است. اما بدون دانستن اینکه اکنون بسیاری از چیزها متفاوت است ، ابزارهای ارزشمند رایگان موجود در اینترنت ، ایجاد یک تجارت آنلاین را آسان کرده است. بنابراین در این مقاله می خواهم به شما نشان دهم که شروع به کسب درآمد آنلاین (کسب درآمد آنلاین از خانه) برای شروع کار کافی است.


5 ایده برای کسب درآمد در خانه با کامپیوتر


 1. شروع کسب درآمد آنلاین با طراحی وب سایت

راه اندازی و طراحی وب سایت اولین کاری است که باید برای شروع تجارت آنلاین خود انجام دهید. البته اگر رقابت را نادیده بگیریم و ایده و مارک را انتخاب کنیم. بسیاری از دوستان هستند که از داشتن یک وب سایت بسیار حرفه ای و زیبا متمایز هستند. البته این عالی است ، اما گران نیست! اول از همه ، من پیشنهاد می کنم وب سایت خود را خیلی ساده طراحی کنید زیرا واقعا مهم نیست! کافی است به وب سایت بزرگان رشته خود نگاه کنید. بیشتر آنها وب سایت های ساده ای دارند و محتوایی که ارائه می دهند بسیار ارزشمند و منحصر به فرد است. به همین دلیل کیفیت همیشه حرف اول را می زند.


مخاطبانی که وارد سایت شما می شوند هرگز به دلیل زیبایی در وب سایت شما باقی نمی مانند بلکه به دلیل محتوایی که ارائه داده اید در وب سایت شما باقی خواهند ماند. البته ، من نمی خواهم رابط کاربری را زیر سوال ببرم ، اما باید بدانید که هر شخصی که وارد وب سایتی می شود می خواهد نیاز خود را برآورده کند. شاید خواندن مقاله یا تماشای فیلم آموزشی یا گوش دادن به پادکست.


پیشنهاد من این است که وب سایت خود را با WordPress CMS شروع کنید. زیرا اولاً امنیت آن بسیار بالاست و ثانیا در کشور ما بسیار محبوب است. بنابراین مطمئن باشید ، بسیاری از سایت ها در وردپرس محتوا تولید می کنند. این بدان معنی است که یادگیری آن بسیار آسان است. همچنین سایت های بسیار خوبی وجود دارند که از وردپرس استفاده می کنند و موقعیت بسیار خوبی دارند. بنابراین تاکنون باید متوجه شده باشید که هزینه اضافه شده برای راه اندازی وب سایت شما نادرست است.


۲. شروع کسب درآمد آنلاین با ساخت برنامه مفید و کاربردی

در حال حاضر ، تقاضای زیادی برای برنامه های مفید وجود دارد. با ایجاد یک برنامه کاربردی ، دو روش اصلی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد:

اولین راه ایجاد یک استارت آپ است ، به این ترتیب ایده را به یک اپلیکیشن تبدیل می کنید. با استخدام یک توسعه دهنده و ایجاد یک محصول مقیاس پذیر ، از این ایده حمایت کرده و برای بهبود آن سرمایه جمع کنید.


اگر همه کارها را به درستی انجام دهید ، می توانید محصول خود را در برنامه هایی مانند Google Play ، Market Cafe و غیره به بازار عرضه کنید و هر بار که کسی برنامه شما را بارگیری می کند ، درآمد کسب کنید.


راه دوم که ارزان تر است ، توسعه برنامه خودتان است. این روش زمان بیشتری می برد ، اما شما می توانید با ویژگی Bootstrap برای توسعه نرم افزار مالکیت بیشتری بر روی محصول داشته باشید.

چگونه می توان از Google Adsense درآمد کسب کرد؟




3. یک فروشگاه مجازی ایجاد کنید و محصولات فیزیکی بفروشید

این یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد اینترنتی است. بسیاری از سازمان ها تجارت خود را از این طریق ایجاد کرده اند. شما چندین انتخاب دارید:


محصولات فیزیکی ایجاد کنید که مردم به آن علاقه مند هستند

ارزان محصولات را ارزان بخرید ، بسته بندی محصول را تغییر دهید و با محصولات دیگر ترکیب کنید و با قیمت بالاتری بفروشید.

یک وب سایت با مخاطبان خاص ایجاد کنید و از سیستم همکاری در فروش با مشاغل دیگر استفاده کنید

در این سیستم شما محصول یک شرکت دیگر را در وب سایت خود می فروشید. اگر می توانید محتوای ارزشمندی را برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات خاص محصول هستند فراهم کنید و سپس آنها را به جایی که می توانند آن را خریداری کنند هدایت کنید ، می توانید درصدی از هر فروش را بدست آورید.

اگرچه برای کسب درآمد این روش زمان و تلاش زیادی لازم است ، اما اگر بتوانید محتوای با کیفیت تولید کنید ، منبع خوبی برای درآمد آنلاین خواهد بود.

آموزش کسب در آمد دلاری در ایران با دورکاری

5.شروع کسب درآمد آنلاین با ارائه مشاوره آنلاین

شما می توانید دانش خود را دقیقاً مانند فریلنسر بفروشید. اگر بتوانید نقش یک متخصص را بازی کنید ، متوجه خواهید شد که افراد زیادی هستند که می خواهند هزینه زمان شما را پرداخت کنند.

همچنین می توانید مهارت ها و تجربیات خود را در قالب یک برنامه خلاصه کنید. این مدل درآمد مقیاس پذیرتر است.



6.شروع کسب درآمد آنلاین با ساخت دوره های آموزشی

اگر در زمینه خاصی تخصص دارید می توانید دانش خود را در قالب دوره های آموزشی بفروشید. این دوره ها می توانند به صورت کتاب الکترونیکی ارائه شوند و درآمد زیادی کسب کنند. درآمد حاصل از این دوره ها درآمد منفعل است. این بدان معنی است که شما فقط باید برای ایجاد آن وقت بگذارید و سپس با کمی بازاریابی درآمد کسب کنید.



7.شروع کسب درآمد آنلاین با شبکه های اجتماعی

از طریق تبلیغات می توانید درآمد کسب کنید. بنابراین هرچه بیشتر بازدید کنید ، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. اکثر کانالهای موفق از دو طریق درآمدزایی دارند:

چگونه از یوتیوب درآمد کسب کرد؟


آ. محتوای آموزشی: افراد همیشه می خواهند ساده ترین راه را برای یادگیری مهارت های بیشتر بیاموزند.


ب - محتوای سرگرمی: محصولات ، نمایش های کمدی را مرور کنید ، بازی های ویدیویی و موارد دیگری را که می تواند برای سرگرمی استفاده شود ، معرفی کنید


مقالات بیشتر:

9 اصل مهم برای میلیاردر شدن
آموزش دریافت کد بورسی
طرح توجیهی چیست؟
نحوه ساخت یک کیف پول بیت کوین بلاکچین
صندوق سرمایه گذاری چیست




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده