دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» با این هفت رفتار همیشه مورد احترام اطرافیانتان باشید

با این هفت رفتار همیشه مورد احترام اطرافیانتان باشید

چگونه نزد اطرافیان و اجتماع فردی دارای احترام بشوید

تقریباً همه ، صرف نظر از سن ، موقعیت اجتماعی ، می خواهند به عنوان یک انسان محترم مورد احترام و نگهداری قرار گیرند. به عنوان مثال ، وقتی رهبر می شوید ، افرادی که با آنها کار می کنید باید به شما احترام بگذارند. اما احترام به طور خودکار به دست نمی آید. احترام به دست می آید و بنابراین لازم است رفتار درستی داشته باشید تا دیگران به شما احترام بگذارند. تیم شما ممکن است به عادت های کاری ، هوشمندی یا توانایی انعقاد شما احترام بگذارد ، اما احترام بیشتری دارد. اگر احترامی را که به عنوان یک شخص سزاوار آن هستید ، کسب کنید ، برنده خواهید شد. در اینجا چند نکته برای جلب احترام بیشتر آورده شده است.


✔️ مهربان باشید

همیشه با همه کسانی که در طول روز می بینید ، از همسر و فرزندان گرفته تا همکار یا حسابدار فروشگاه خود ، مودب باشید. این گفته آسان تر از انجام است ، به خصوص اگر روز بدی داشته باشید. اما اگر می خواهید احترام بگذارید ، باید با همه رفتار درست داشته باشید و مهربانی را فراموش نکنید. به دیگران احترام بگذارید همانطور که دوست دارید آنها به شما احترام بگذارند. می توانید کارهایی مودبانه و مودبانه انجام دهید. به عنوان مثال ، می توانید درب کافی شاپ را به روی شخصی که در کنار شماست باز کنید و یا اجازه دهید شخصی در مغازه جلوی شما قدم بگذارد. لبخند زدن و استفاده از کلمه لطفا یا تشکر را فراموش نکنید که در صورت امکان.



چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

✔️با احترام رفتارکن

از رفتارهای بی احترامی مانند چشمک زدن ، استفاده بیش از حد از تلفن همراه پرهیز کنید و روش هایی برای درمان گفتگو بودن خود پیدا کنید. این نه تنها نشانه بی احترامی به شخصی است که با او رابطه دارید بلکه از برقراری ارتباط بیشتر وی و حل مشکل نیز جلوگیری می کند. همچنین ممکن است یک شکاف دائمی بین شما ایجاد کند. در عوض ، سعی کنید با ادب به حرف دیگران گوش دهید. همه حق شنیدن دارند. حتی اگر هرگز با ایده یا نظر کسی موافق نباشید ، باز هم می توانید به او گوش دهید. در نظر بگیرید که اگر حرفی برای گفتن دارید ، دوست دارید چگونه با شما رفتار شود ، خصوصاً اگر مشکلی وجود داشته باشد.


✔️با دقت گوش دهید

گوش دادن یک روند فعال است و به هیچ وجه منفعلانه نیست. گوش دادن به این معنی است که شما افکار و عقاید خود را از ذهن خود بیرون می کنید و واقعاً به آنچه دیگران می خواهند به شما منتقل کنند گوش می دهید. غالباً در مکالمات امروز ، نظرات شخص افکار شنونده را تحریک می کند و او داستان خود را به روشی مشابه بیان می کند. به جای اظهار نظر ، سخنران را تشویق کنید تا با پرسیدن چند سوال بیشتر به شما بگوید. وقتی مهارت شنیدن موثر را تمرین می کنید ، به دیگران کمک می کنید احساس اهمیت کنند.



✔️ کمک کننده باشید

افرادی که همیشه آماده کمک به دیگران هستند ، یا در شرایط نیاز به صحبت دیگران گوش می دهند ، یا فرصت هایی برای کمک می خواهند ، احترام بیشتری برای آنها قائل هستند. به دنبال فرصت هایی برای کمک باشید ، حتی اگر قبلاً این فرصت ها را نادیده گرفته باشید. مسئولیت پذیری بیشتری داشته باشید و بدون اینکه منتظر کمک کسی باشید ، خودتان کارها را انجام دهید. ببینید چند بار در روز می توانید برای دیگران مفید باشید.


چگونه برای امتحانات بیداری بمانید 


✔️عذرخواهی نکنید

فعالیت های شما به استناد انتخاب شماست ، مگر در برخی موارد پیش بینی نشده ، و دلیلی برای عذرخواهی وجود ندارد. کار خود را انجام دهید اگر معمولاً به جایی می رسید که باید دیرتر انجام دهید ، احتمالاً به این دلیل است که در مدیریت وقت خود مشکل دارید. اگر کاری را به اتمام نرسانده اید ، احتمالاً به این دلیل است که روی آن تمرکز نکرده اید یا فکر نکرده اید که این کار غیرضروری است. اشتباهات خود را بپذیرید و به جای پایبندی به آنها ، به دنبال فرصتی باشید تا آنها را کنار بگذارید و کارهای بهتری انجام دهید.



✔️عصبانیت را کنار بگذارید

عصبانیت و ناامیدی به کسی جز خودتان آسیب نمی رساند. کینه ای نسبت به خود نداشته باشید و اگر عصبانی هستید ، ظرف چند لحظه عصبانیت را برطرف کنید (می توانید از روش های کنترل خشم استفاده کنید) و آن را جبران کنید یا از آن چشم پوشی کنید. در حالت عصبانیت باقی نمانید. توجه داشته باشید که استرس می تواند باعث ایجاد هیجان و سلامتی شود. هیچ کس ایده آل نیست و همه مشکلاتی دارند. به خود و دیگران اجازه دهید احساس بهتری داشته باشند. تمرکز روی اهداف مثبت جدید ، بخشش دیگران و فراموش کردن کینه ها را تمرین کنید.



✔️مشتاق تغییر باشید

لجبازی شما را به جایی نمی رساند. بپذیرید که تغییر بخشی از روند تکامل است. مهارت های رشد شخصی خود را تقویت کنید. به عنوان مثال ، مهارت های جدید را بیاموزید ، فعالیت های جدید را امتحان کنید ، و به ویژه رفتارهای غیر ارادی خود را بررسی کنید ، و خود را به خاطر تلاش های خود برای بهبود تحسین کنید.



مقالات بیشتر:

رابطه ی مثبت اندیشی با کسب ثروت و موفقیت
دانلود و معرفی رمان الف اثر پائولو کوئلیو
تغییر افکار برای کسب موفقیت | قسمت اول
شش فکر سمی و خطرناک
پنج بهانه ی اساسی در عدم موفقیت 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده