خرید از سراسر دنیا


» آموزش رفع کُند شدن گوشی های اندرویدی

آموزش رفع کُند شدن گوشی های اندرویدی

دلایل کندی گوشی ها و معرفی برنامه های رفع کُندی سرعت تلفن

مشکل کند شدن گوشی های اندرویدی سامسونگ ، هواوی ، شیائومی و دیگر گوشی های اندرویدی را برطرف کنید



چگونه کُند شدن تلفن همراه خود را رفع کنیم؟

بدون شک تلفن های همراه به وسیله ای تبدیل شده اند که نقش مهمی در زندگی امروز دارند. یکی از مشکلات آزار دهنده عملکرد کند گوشی است که می تواند بسیاری از کارهای ما را مختل کند. حتی می تواند باعث کند شدن اینترنت تلفن شود.

 از جمله دلایلی که باعث کاهش سرعت سیستم عامل اندروید می شود ، می توان به حافظه کامل ، اجرای برخی از برنامه های سنگین و ، اشاره کرد که در ادامه به طور کامل به علت آن پرداخته و کندی تلفن Android را برطرف خواهیم کرد.



دلیل کند شدن سرعت گوشی اندرویدی

چرا گوشی عقب مانده است؟ دلایل زیادی برای کند شدن اندروید وجود دارد. برخی از دلایل معمول می تواند این موارد باشد:

✔ داشتن برنامه هایی که از منابع دستگاه زیادی در پس زمینه استفاده می کنند می تواند سرعت گوشی را کاهش داده و باتری را به شدت کاهش دهد. ابزارک های زنده ، همگام سازی پس زمینه و اعلان ها می توانند باعث شوند که دستگاه شما به طور ناگهانی روشن شود یا در بعضی موارد باعث کند شدن قابل توجه اجرای برنامه می شوند.

دلیل کندی گوشی های هواوی و سایر گوشی هایی که حافظه کم و عملکرد غالباً ضعیفی دارند.به دلیل استفاده تقریباً از 80٪ حافظه دستگاه است که باعث کاهش عملکرد گوشی می شود.

✔کنترل کننده های حافظه بخشی از سخت افزار سیستم هستند که در مورد در دسترس بودن واحدهای ذخیره سازی بازخورد دریافت می کنند. سپس اطلاعات به سیستم Android ارسال می شود که معمولاً بلافاصله اتفاق می افتد. اما گاهی اوقات ممکن است کنترل کننده حافظه بازخورد دریافت نکند ، که سرعت سیستم را کند می کند تا زمانی که پاسخی دریافت کند که به سیستم ارسال شود.


مشکل کاهش سرعت تلفن را با برنامه Files by Google حل کنید

Files by Google یک برنامه کاهش سرعت تلفن است که برای پاک کردن حافظه پنهان و ذخیره اطلاعات استفاده می شود.نه تنها تلفن شما را برای پرونده ها و برنامه های بلا استفاده تجزیه و تحلیل می کند ، بلکه به شما امکان می دهد به راحتی پرونده ها را انتقال دهید.این برنامه دارای دو زبانه Storage و Files است.

 از زبانه Storage ، می توانید نمای کلی از میزان فضای ذخیره سازی تلفن و همچنین نکاتی درباره نحوه آزادسازی فضا را مشاهده کنید.همچنین می توانید داده های برنامه ذخیره شده را به راحتی از داخل Files حذف کنید. همچنین برای حذف پرونده های غیرضروری و برنامه های استفاده نشده بسیار مناسب است.


مشکل کاهش سرعت موبایل را با Wakelock Detector برطرف کنید

می توانید از برنامه Wakelock Detector استفاده کنید تا دلیل کند بودن گوشی اندرویدی خود را دریابید.

 پس از نصب برنامه ، دستگاه خود را تا 90٪ باتری شارژ کنید. دستگاه خود را برای حدود 1-2 ساعت بگذارید تا شروع به جمع آوری آمار استفاده از wakelog کند.

هنگامی که Wakelock Detector را باز می کنید ، می توانید آمار تمام برنامه های در حال اجرا خود را مشاهده کنید. برنامه های موجود در بالای لیست بیشترین استفاده را از باتری می کنند.

برای اطلاعات بیشتر به بیشتر> تنظیمات بروید. حالت پیشرفته را بررسی کنید. در صورت یافتن مشکل ، در صورت عدم نیاز آن را برطرف کنید.


با برنامه Greenify مشکل کاهش سرعت تلفن همراه را حل کنید

می توانید برنامه ها را در حالت خواب زمستانی قرار دهید. در این حالت ، آنها فقط وقتی روی برنامه کلیک می کنند بیدار می شوند و عملکرد آنها به طور عادی انجام می شود.برای انجام این کار Greenify را امتحان کنید. پس از نصب برنامه ، دکمه را فشار دهید تا به صفحه Analyzer برنامه هدایت شوید.

لیستی از برنامه های در حال اجرا را در پس زمینه مشاهده می کنید که ممکن است سرعت تلفن را کاهش دهد.

 برای فعال کردن حالت خواب ، برنامه ها را لمس کنید و سپس در بالا سمت راست گزینه پذیرش را انتخاب کنید.


کندی تلفن Android را از طریق برنامه Forever Gone برطرف کنید

Forever Gone برنامه ای است که به پاکسازی فضای ذخیره سازی شما کمک می کند. این برنامه همچنین قابلیت اسکن و حذف پوشه های خالی را دارد. قبل از شروع ، کادر تأیید "آزاد کردن فضای خالی پس از اتمام فرآیند پر کردن" و "مکث روند پر کردن هنگام قفل شدن تلفن" را علامت بزنید. برای شروع برنامه بر روی "Fill Free Space" کلیک کنید.


رفع کند کننده های تلفن با LagFix

گاهی اوقات ، ممکن است کنترل کننده حافظه بازخوردی را دریافت کند که سرعت سیستم را کند می کند تا زمانی که پاسخی دریافت کند که به سیستم منتقل شود.برای از بین بردن این تأخیر ، ابتدا با برنامه Cool Tool - system stats فعالیت ورودی و خروجی دستگاه خود را بررسی کنید.اگر زیاد است ، LagFix را اجرا کنید. این برنامه فضای ذخیره سازی دستگاه شما را اسکن کرده و اطلاعات را گرفته و به سیستم Android ارسال می کند.

 در واقع روند انتظار را از بین می برد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده