دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» ویجت های(ابزارک های) جدید گوگل برای IOS 14 رونمایی شد

ویجت های(ابزارک های) جدید گوگل برای IOS 14 رونمایی شد

ابزارک های Google Apps برای iOS 14 در به روزسانی جدید در دسترس کاربران قرار گرفته است.

نحوه نصب iOS 14 و iPad OS 14

پس از پشتیبانی از ابزارک ها و امکان شخصی سازی مرورگر Chrome و برنامه Gmail به عنوان برنامه های پیش فرض در نسخه جدید iOS اپل ، Google اکنون ابزارک جستجوی خود را به iOS 14 اضافه کرده است.


اپل چهارشنبه گذشته آخرین نسخه iOS 14 را منتشر کرد و توسعه دهندگان برنامه جدیدترین ویژگی های پشتیبانی شده را به برنامه های خود اضافه می کنند. گوگل دو به روزرسانی منتشر کرده است که یکی از آنها امکان افزودن ابزارک جستجو و دیگری مرورگر پیش فرض Chrome برای iOS 14 است. همچنین ، سومین به روزرسانی نرم افزار Google به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


اولین ابزارک iOS 14 یک ابزارک 2 در 2 به نام Google Search است که در گوشه پایین سمت چپ صفحه ظاهر می شود. نوار جستجو در این ابزارک کوچک به اندازه کافی بزرگ است که صفحه کلید را لمس می کند و کاربر می تواند عبارتی را که می خواهید در اینترنت جستجو کند وارد کند. ویجت در اندازه 2 در 4 نیز موجود است که باعث گسترده شدن ویجت و گسترش کل صفحه می شود و علاوه بر نوار جستجو ، سه گزینه دیگر برای جستجوی پیشرفته ارائه می دهد. این سه گزینه عبارتند از: جستجوی ناشناس. ۲. جستجوی صوتی 3. Google Lens با قابلیت جستجوی ویدیو.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی
IPad OS 14 در iPad Air



برخلاف آنچه در Android مشاهده می کنیم ، ویژگی Google Lens بخشی از برنامه Google است و بخشی از برنامه Google Assist نیست و جستجوی صوتی فقط برای تبدیل صدا به متن است. ناگفته نماند که دسترسی سریع به جستجوی ناشناس به دلیل فشارهایی برای محافظت از حریم خصوصی کاربران فراهم شده است. برای افزودن ابزارک مورد نظر خود ، پس از به روزرسانی در نسخه 125.1 ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:


1. ابتدا صفحه iPhone یا iPad خود را برای چند لحظه لمس کرده و نگه دارید.


۲. برای ورود به گالری ویجت ، روی نماد بعلاوه (+) در گوشه سمت چپ صفحه ضربه بزنید ؛


3. ابزارهای Google Apps را جستجو کرده و کلیک کنید.


4. برای انتخاب اندازه دلخواه ، روی صفحه به سمت چپ یا راست بکشید.


5. روی Add Widget کلیک کنید ؛


6. ویجت را در محلی که می خواهید قرار دهید و در آخر برای ذخیره تنظیمات ویجت روی «تمام» ضربه بزنید.

به روزرسانی iOS 14 به شما امکان می دهد مرورگر و برنامه های ایمیل پیش فرض خود را انتخاب کنید. اما به گفته کاربران ، افراد پس از روشن و خاموش کردن آیفون ، تنظیمات ذخیره شده به حالت قبلی خود برمی گردند. با این حال ، اگر این اشکال فنی برطرف شود ، Google Chrome مانند سیستم عامل دسکتاپ قادر به باز کردن پیوندها از هر برنامه ای است و Gmail می تواند پیام های کاربر را به هر آدرس ایمیل در برنامه های دیگر ارسال کند. به روزرسانی های مربوط به مرورگر Chrome منتشر شده است و طبق گفته گوگل ، برنامه Gmail سازگار با ویژگی های جدید iOS 14 به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

معرفی iPhone 11 Pro و Apple iPhone 11 Pro Max


برای تنظیم برنامه های پیش فرض ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:


1. به تنظیمات iPhone یا iPad بروید ، Chrome و Gmail را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.


۲. روی برنامه های مرورگر پیش فرض و برنامه نامه پیش فرض ضربه بزنید ؛


3. Chrome و Gmail را انتخاب کنید.


Google Apps اکنون به عنوان برنامه پیش فرض انتخاب شده است. البته به خاطر داشته باشید که به دلیل اشکال فنی در iOS 14 ، هر بار که تلفن خود را مجددا راه اندازی می کنید باید این تنظیمات را دوباره پیکربندی کنید.


مقالات بیشتر:

 ایمجوی های جدید در سال 2021
 ایموجی های جدید اپل در IOS 14
به روزرسانی برنامه های اداری اپل
آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده