دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی گوشی های اپل آیفون 11 پرو و ​​اپل آیفون 11 پرو مکس

معرفی گوشی های  اپل آیفون 11 پرو و ​​اپل آیفون 11 پرو مکس

معرفی iPhone 11 Pro و Apple iPhone 11 Pro Max


برای اولین بار در تاریخ آیفون ، پرچمدار جدید اپل از دوربین سه گانه استفاده می کند. دوربینی با سه لنز مختلف ، عریض ، تله و اشعه ماورا بنفش ، امکان فیلمبرداری در سناریوهای مختلف را به کاربر می دهد. در کنار دوربین به روز شده ، افزایش عمر باتری 4 تا 5 ساعته ، حداکثر روشنایی صفحه نمایش 1200 نیت و قدرت پردازش باورنکردنی A13 Bionic همه ویژگی هایی است که اپل معتقد است آیفون 2019 شایسته پسوند "Pro" است.

مرتبط:ویجت های(ابزارک های) جدید گوگل برای IOS 14 رونمایی شد


حالا ، دو سال بعد از آیفون 10 ، مدیران کوپرتینو کمتر از دو هفته پیش از آیفون های جدید خود رونمایی کردند که شباهت های زیادی با آیفون 10 دارد. به نظر می رسد که اپل بررسی طراحی آیفون را به سال 2020 موکول کرده است.

با قرار دادن آیفون 11 پرو و ​​آیفون 10 به سختی می توانید تفاوت بین آنها را تشخیص دهید. یک نمایشگر 5.8 اینچی با گوشه های گرد و حاشیه های بسیار باریک که در کل قسمت جلوی گوشی مسلط هستند و با یک بریدگی نسبتاً عریض که میزبان دوربین سلفی ، بلندگوها و ماژول های مربوط به فیس بوک است ، در لبه بالایی محدود می شوند. انحنای دو طرف صفحه ، مانند آنچه که از پرچمداران اندروید می دانیم ، نسبت صفحه نمایش به بدنه آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس را به تعداد حیرت انگیز 82.1 و 83.7 درصدی محدود می کند. با این حال ، تقارن حاشیه ها این نکته را پنهان می کند.

مرتبط:نحوه نصب iOS 14 و iPad OS 14

درست مثل هر دستگاه مارک دار دیگر اپل ، آیفون 11 پرو از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار است. قاب فولاد ضد زنگ میزبان قطعات تلفن است و پانل های شیشه عقب و جلو با دقت بی نظیری بر روی آن سوار شده اند. به طوری که مشاهده جدایی بین فلز و شیشه دشوار است. اپل پنل های دو طرفه آیفون 11 پرو را "سخت ترین شیشه در صنعت گوشی های هوشمند" می نامد. این لیوان که توسط فرایندی به نام "مبادله یونی دوگانه" تقویت شده است ، نتیجه سرمایه گذاری اپل در کورنینگ است. برخلاف بدنه براق نسل های گذشته ، پنل پشتی آیفون 11 پرو دارای بافت مات است و با کمک پوششی به نام Optical PVD در برابر لکه ها یا اثر انگشت ها مقاوم است. لمس بدنه مات آیفون 11 پرو تجربه لذت بخشی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی


با نگاهی به پشت گوشی ، تفاوت آیفون 11 پرو با گذشته کاملاً مشهود است. آیفون های اپل امسال برای اولین بار به دوربین سه گانه مجهز شده اند. دوربینی با طرح منحصر به فرد و بحث برانگیز در گوشه سمت چپ دستگاه که نوعی امضای خانواده آیفون 11 پرو است. برخلاف آنچه در نگاه اول به نظر می رسد ، برآمدگی دوربین آیفون 11 پرو از قلب صفحه پشتی به صورت یکپارچه بریده شده و برخلاف سایر قسمت های بدن ، سطح براق دارد. سه ماژول دوربین عقب به صورت مثلثی و با فلاش LED بر روی برجستگی بدنه نصب شده اند. این برآمدگی دوتایی به اندازه آنچه در عکسهای تبلیغاتی اپل به نظر می رسد ضخیم نیست. اما از زیبایی کلی دستگاه می کاهد.

مرتبط: ایموجی های جدید اپل در IOS 14

صرف نظر از ماژول دوربین سه گانه نه چندان زیبا ، تغییر دیگر در نمای پشت به حذف کلمه iPhone و انتقال لوگوی دوست داشتنی Apple به وسط دستگاه برمی گردد. اپل آیفون 11 پرو را در رنگ های آشنا خاکستری ، نقره ای ، طلایی و سبز تیره جدید به فروش می رساند. نویسنده رنگ خاکستری و احتمالاً سبز آیفون 11 پرو را به رنگ های دیگر ترجیح می دهد. رنگ قاب فولادی آیفون با بدنه مطابقت دارد. اما پوشش براق باعث لغزندگی گوشی می شود. آیفون 11 پرو به دلیل افزایش ظرفیت باتری و استفاده از دوربین سه گانه ، کمی بزرگتر ، ضخیم و سنگین تر از قبل است. اما پرداخت چنین هزینه ای برای دستیابی به شارژ بهتر کاملاً قابل قبول است.

قاب فولادی آیفون میزبان همان ترکیب Side Button در لبه سمت راست همراه با نوار لغزنده اعلان و کلیدهای صدا در لبه سمت چپ است. تنها تفاوت در پایین بودن کلیدها نسبت به قبل است که دسترسی آنها را کمی راحت تر می کند. مانند گذشته ، فشار دادن کلیدهای فلزی بر روی آیفون بازخورد خوبی به همراه دارد. شیار سیم کارت تلفن کمی پایین تر از کلید کناری در لبه سمت راست قرار دارد و در لبه پایین گوشی همراه با کانال اصلی بلندگو ، متأسفانه هنوز پورت Lightning قدیمی دیده می شود ؛ انتظار داشتیم ساکنان کوپرتینو تلفن Pro خود را با درگاه کارآمد USB-C روانه بازار کنند.


بهبود مقاومت بدن ، به ویژه در برابر عوامل محیطی ، تفاوت چشمگیر دیگری در بدنه آیفون 11 پرو و ​​گذشته است. اپل برای دستگاه جدید خود از موسسه IEC گواهینامه IP68 دریافت کرده و ادعا می کند که این تلفن هوشمند می تواند به مدت 30 دقیقه در 4 متر آب دوام بیاورد و به لطف آب بندی دقیق در برابر گرد و غبار نیز مقاوم است.

به روزرسانی برنامه های اداری اپل


به طور کلی ، برخلاف آنچه در عکس ها می بینید ، عادت به طرح عجیب دوربین آیفون 11 پرو کار سختی نیست ، در حالی که مات جذاب بدنه گوشی به کنار آمدن با چنین چیدمانی کمک می کند. مطمئناً خریدار آیفون 10 میلیون تومانی با تهیه کاور پشت گوشی را می پوشاند!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده