بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین

یادگیری ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین به همراه مهمترین اطلاعاتی که در مورد کیف پول بیت کوین باید بدانید


کیف پول بیت کوین بسازید

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال چندین سال است که در دنیای تجارت جایگاه خود را می گیرد و به سرعت در حال رشد است. با افزایش تقاضا در این زمینه در حال ظهور ، کاربران به مکانی امن برای ذخیره اطلاعات مربوط به معاملات ارزی خود احتیاج داشتند و بنابراین یک کیف پول دیجیتالی برای رفع این نیاز ایجاد شد. در واقع ، "کیف پول" نرم افزاری برای تبادل داده های دیجیتالی معاملات ارزهای رمزپایه است. در ادامه شما را با ساخت کیف پول بیت کوین در انواع مختلف آشنا خواهیم کرد.

صندوق سرمایه گذاری چیست



از چه کیف پول هایی می توان برای بیت کوین استفاده کرد؟

کیف پول بیت کوین به سه شکل سخت افزاری ، نرم افزاری و کاغذی در دسترس است.

نسخه سخت افزار: این کیف پول ها معمولاً به صورت درایو های فلش هستند که با استفاده از USB به دستگاه دیجیتال کاربر متصل می شوند. در این نوع کیف پول ها ، ذخیره اطلاعات معاملات کاربران به صورت آنلاین دریافت می شود ، اما به منظور افزایش امنیت معاملات ، ذخیره اطلاعات به صورت آفلاین انجام می شود. کیف پول های سخت افزاری معمولاً از اکثر ارزهای دیجیتالی موجود در بازار پشتیبانی می کنند.

کیف پول های نرم افزاری: این نوع کیف پول ها را می توان روی دسک تاپ و موبایل اجرا کرد. کیف پول ، که تحت وب است و در دسک تاپ استفاده می شود ، فقط در همان دستگاهی که بارگیری شده است می تواند کار کند و در هر دستگاه دیگری قابل استفاده نیست. برای ساخت کیف پول بیت کوین به نرم افزار اینترنتی نیاز است.

کیف پول های موبایل: به دلیل کاربردهای زیادی که موبایل پیدا کرده است ، این کیف پول ها در حال حاضر محبوب ترین کیف پول های بازار هستند و به دلیل امکان استفاده از آنها در هر مکان و هر زمان ، حجم کم برنامه و فضای ساده و راحت در مقایسه با به کیف پول دسک تاپ طرفداران زیادی دارد.

کیف پول کاغذی: این نوع کیف پول به عنوان کیف پول خنک و آفلاین در نظر گرفته می شود و از امنیت بالاتری نسبت به کیف پول های آنلاین برخوردار است. در واقع ، این کیف پول یک کاغذ است که کلمات کلیدی عمومی و کلید خصوصی کاربر برای تبادل بیت کوین روی آن نوشته شده است. برای کاربرانی که می خواهند بیت کوین را برای مدت طولانی نگه دارند و به عنوان یک سرمایه گذاری طولانی مدت به آن نگاه کنند ، بهترین گزینه کیف پول کاغذی است. برای تهیه کیف پول کاغذی بیت کوین به اینترنت و چاپگر نیز نیاز دارید.


پر استفاده ترین ولت های بیت کوین

مهمترین کیف پول مورد استفاده برای بیت کوین چیست؟

در میان کیف پول های زیادی که وجود دارد ، یکی از محبوب ترین کیف پول های بلاک چین است که بیش از هر کیف پول دیگری استفاده می شود. اولین نسخه از این کیف پول سخت افزاری در اواخر سال 2011 وارد بازار شد. علاوه بر بیت کوین ، کیف پول بلاک چین از ارزهای دیجیتال Bitcoin Cash ، Atrium و Stellar نیز پشتیبانی می کند. برای آموزش ساخت کیف پول بلاک چین بلاک چین با ما همراه باشید.


ویژگی های کیف پول بلاکچین

کیف پول های بلاکچین به دلیل محیط ساده و کاربری آسان و قابلیت نصب بر روی همه دستگاه های دیجیتال ، در بین کیف پول ها بسیار محبوب هستند. همچنین برای دسترسی به این کیف پول نیازی به مراحل پیچیده ای نیست و با نصب هر مرورگری روی دستگاه می توانید به راحتی به بلاکچین متصل شوید. از طرف دیگر ، کیف پول بلاک چین با رمزگذاری رمزهای عبور و اثبات عدم دسترسی آنها به بیت کوین ، اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده است. زبانهایی که برای برنامه نویسی و ساخت کیف پول بلاکچین بیت کوین استفاده شده اند C ++ ، Java ، Python ، سادگی و استحکام است.


بلاک چین چیست؟

چگونه کسب درآمد آنلاین را شروع کنیم؟

بلاکچین یک اختراع شگفت انگیز در دنیای فناوری است ، سیستمی برای ثبت ، گزارش و تبادل اطلاعات ، که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال و رمزگذاری شده را به راحتی ارسال و دریافت کنند. اولین ارز دیجیتال و رمزگذاری شده جهان (بیت کوین) در سال 2008 توسط شخص یا افرادی که نام "Satoshi Nakamoto" را انتخاب کردند به جهان معرفی شد و سپس همان شخص پایگاه داده بلاک چین را برای مبادلات بیت کوین طراحی کرد. . نکته مهم در مورد بلاک چین این است که معاملات توسط گروهی به صورت آنلاین کنترل می شود و هیچ شخصی مجاز به دخالت در معاملات نیست. این سیستم غیرمتمرکز باعث افزایش شفافیت و امنیت بلاک چین شده است. اطلاعات ذخیره شده در این سیستم برای همه اعضا قابل مشاهده است ، اما به دلیل رمزگذاری توابع ، امکان حذف یا تغییر اطلاعات از افراد گرفته می شود.


با بلاک چین چه کاری می توان انجام داد؟

Blockchain ابتدا برای ذخیره اطلاعات مربوط به مبادلات بیت کوین ایجاد شد. اما با گذشت زمان ، ویژگی های دیگری نیز به این فناوری افزوده شده و از آن برای بسیاری از فعالیت های مالی و غیرمالی در زمینه های بیمه ، بورس سهام ، بانکداری ، پزشکی ، دفاتر اسناد رسمی و اینترنت اشیا استفاده می شود. ثبت اسناد ، سوابق مالی و غیرمالی ، ذخیره سازی و انتقال داده ها ، انعقاد قرارداد هوشمند ، زیرساخت های امنیتی ساختمان و نام سرورهای توزیع شده نمونه هایی از خدمات ارائه شده توسط فناوری بلاک چین است. همچنین می توان از این سایت برای ساخت کیف پول بیت کوین استفاده کرد.


مزایای کیف پول Blockchain

Blockchain محبوب ترین و معتبرترین کیف پول دیجیتال جهان را با بیشترین تعداد کاربر فراهم کرده است و هر کاربر می تواند حساب شخصی خود را در این سایت به روشی کاملاً امن و رمزگذاری شده داشته باشد و در عرض چند ثانیه مراحل ساخت کیف پول خود را بردارید بیت کوین در عین حال Blockchain قدیمی ترین کیف پول دیجیتالی است که ساخته شده است و در این راستا تمام جنبه های احتیاط و امنیت را رعایت می کند تا اعتبار و شخصیت خود را حفظ کند و کاربران خود را حفظ کند. این کیف پول از 22 ارز فیات پشتیبانی می کند و به 25 زبان مختلف قابل استفاده است. کاربران موجود در این کیف پول می توانند ارز خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

 هکران چگونه کیف پول های ارزهای دیجیتال را سرقت می کنند؟


معایب کیف پولBlockchain

معرفی تمام صندوق های سرمایه گذاری


علاوه بر مزایای بلاکچین ، برخی از کاربران نگران احتمال هک شدن حساب های خود در این کیف پول هستند. دلیل این نگرانی این است که با اجازه ذخیره کلیدهای شخصی در سرور اصلی بلاکچین ، راه برای هکرها باز شده و آنها می توانند به راحتی به حساب ها دسترسی پیدا کنند. از طرف دیگر ، هنگام ساخت کیف پول بیت کوین بلاکچین ، این سایت از شما ایمیل معتبری برای ثبت درخواست خواهد کرد که امروزه به دلیل مشکلات امنیتی و احتمال هک شدن در میان کیف پول های جدید معمول نیست. مسئله دیگر در مورد کیف پول های Blockchain چین ، توانایی ذخیره تنها 4 ارز است که در مقایسه با سایر کیف پول های نرم افزاری جدید که حداکثر 100 ارز را پشتیبانی می کنند ، یک ضعف اساسی محسوب می شود.


نحوه ساخت یک کیف پول بیت کوین بلاکچین به صورت مرحله به مرحله

برای ساختن کیف پول بیت کوین بصورت آنلاین در Blockchain ، این مراحل را دنبال کنید:

آموزش دریافت کد بورسی

1. وارد وب سایت Blockchain به آدرس www.Blockchain.com شوید و "ثبت نام" یا "دریافت کیف پول رایگان" را انتخاب کنید. با کلیک روی پیوند زیر می توانید بدون انجام مراحل قبلی مستقیماً به صفحه ثبت نام بروید.


https://login.blockchain.com/#/signup


2. یک ایمیل معتبر وارد کنید و پس از انتخاب رمز عبور قوی و ایمن ، بر روی گزینه "ایجاد کیف پول من" کلیک کنید.


3- اکنون حساب Blockchain Wallet برای شما ایجاد شده است. در ابتدای ورود ، پیامی روی صفحه ظاهر می شود که نشان می دهد آموزش کیف پول را مشاهده می کنید. البته می توانید این کار را به زمان دیگری موکول کنید.


4- باید ایمیلی را که در ابتدای ثبت نام به سایت داده اید یک بار وارد کنید و ایمیلی را که بلاک چین برای شما ارسال کرده تأیید کنید. در انتهای ایمیل blockchain یک شناسه کیف پول وجود دارد که باید برای ورود به کیف پول از آن استفاده کنید.


5- برای اینکه بتوانید از دیگران بیت کوین دریافت کنید ، به آدرس بیت کوین نیاز دارید که می توانید با کلیک روی گزینه Request آدرس بیت کوین خود را از سایت دریافت کنید.


6. برخلاف آدرس کیف پول ، که نباید با کسی به اشتراک بگذارید ، برای مبادله بیت کوین ، لازم است آدرس بیت کوین را به دیگران بدهید.



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده