خرید از سراسر دنیا


» کاربردی ترین ترفندهای بازی فیفا 21 نسخه موبایل

کاربردی ترین ترفندهای بازی فیفا 21 نسخه موبایل

برنامه رسمی بازی FIFA 21 با نام FUT 21 یک هفته قبل از آغاز رسمی این بازی در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر) آغاز شد و طرفداران فرصت خوبی دارند تا قبل از انتشار با این برنامه تحت وب آشنا شوند. بازی این نرم افزار به بازیکنان این امکان را می دهد تا قبل از جشن بازی بازیکنان و حتی ورزشگاه تیم خود را آماده کنند. اما اینها تنها ویژگی های برنامه FUT 21 نیستند. با ما همراه شوید تا هفت ویژگی این برنامه را بررسی کنیم.



قابلیت های اساسی اپلیکیشن فیفا 21

این برنامه به صورت کاملا رایگان در دسترس همه بازیکنان FIFA 21 در همه سیستم عامل ها قرار دارد و بازیکنان همچنین می توانند با حساب FIFA 20 وارد این برنامه شوند. علاوه بر مسابقات ، هر کار دیگری که می تواند انجام شود بخش Ultimate Team از FIFA 21 از طریق برنامه FUT 21 قابل انجام است. خرید بسته های مختلف با پول درون بازی ،از طریق این برنامه اطلاعات در مورد وضعیت بازیکنان و اعضای کادر فنی و انتقال تیم می تواند مدیریت شود .


انتخاب اولیه تیم در اپلیکیشن فیفا 21


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

شما می توانید تیم FUT خود را قبل از رسیدن بازی به شما آماده کنید تا به محض دریافت بازی ، بازی کنید. اگر وارد حساب قدیمی خود شوید ، می توانید ترکیب اصلی خود را از بازیکنان 9 کشور مختلف انتخاب کنید. شما می توانید یک کارت اعتباری با کیفیت (مانند Trent Alexander Arnold) به انتخاب خود انتخاب کرده و پس از انتخاب آرم و لباس تیم خود پاداش وفاداری خود را دریافت کنید (اگر بازیکن FIFA 20 بوده اید). این جوایز شامل چندین لباس ، بازیکنان دائمی و وام های طلایی و یک بسته استادیوم خواهد بود.


شخصی سازی ورزشگاه در اپلیکیشن فیفا 21

یکی از مهمترین اجزای بخش FUT شخصی سازی استادیوم ها خواهد بود. بازیکنان هنوز هم می توانند از استادیوم های واقعی برای ورزشگاه خانگی FUT خود استفاده کنند ، اما تجربه شخصی سازی یک استادیوم کامل تجربه لذت بخشی خواهد بود.

تمام قسمت های استادیوم مانند آرم و توپ ، سرودهای هواداران ، پرچم و بنرهای هواداران و شعار یا سرود اصلی تیم قابل تنظیم خواهد بود. علاوه بر ویژگی های فن و رویدادهای خارج از زمین ، می توانید طول (مساحت) چمن ورزشگاه و ساختار کلی چمن را نیز تنظیم کنید. همه اینها به شما عمق و جزئیات بیشتری در شخصی سازی شما می دهد و به شما در طراحی ورزشگاه مورد علاقه خود کمک می کند.


فصل ها در اپلیکیشن فیفا 21

گلهای هفتگی FIFA 20 با ویژگی هایی به نام Season جایگزین شده اند. هرچه زمان می گذرد و شما در بازی های هر فصل پیشرفت می کنید و چالش های ترکیب را تکمیل می کنید ، به امتیازات تجربه و جوایز مختلفی از جمله دریافت کارت های قرض بازیکنان بزرگ دست خواهید یافت. قسمت Events برای افزایش این جوایز به بازی FIFA 21 اضافه شده و تیم شما را برای دریافت جوایز گروهی در کنار تیمی در همان سطح قرار می دهد. اکنون می توانید از برنامه FUT برای افزایش این اهداف و میزان امتیازات کسب شده استفاده کنید و به دلیل عدم دسترسی به کنسول یا رایانه شخصی خود ، هیچ امتیاز تجربه ای را از دست ندهید.



تکمیل چالش های در اپلیکیشن فیفا 21

چالش های ترکیب یکی از اعتیاد آورترین و بهترین روش ها برای دریافت کارت های پخش با کیفیت است و انجام آنها با برنامه FUT کمک زیادی به مدیریت زمان بازی شما می کند. این چالش ها در قسمت [SBC] در نوار سمت چپ است و تمام جزئیات هر چالش را در این بخش مشاهده کنید و پس از تکمیل درخواست های هر چالش ، جایزه خود را دریافت خواهید کرد. البته پیشنهاد ما برای تکمیل این چالش ها استفاده از خود بازی به جای برنامه است. قابلیت های برنامه در این حالت در سطح بازی اصلی نیست و ممکن است برای شما دردسر ساز شود.


فروش بازیکن در اپلیکیشن فیفا 21

یکی از موثرترین روش های کسب درآمد در بازی های FIFA فروش اقلام به مدت زمان محدود (یک ساعت) به صورت منظم است. قرار دادن موارد استفاده نشده در لیست فروش به آنها کمک می کند مشتری پیدا کنند. البته ، فقط به این دلیل که می خواهید کنسول خود را روشن و خاموش کنید تا فقط دانیل جیمز را در لیست کارهای خود قرار دهید ، اتفاقی است که هرگز نخواهد افتاد. این جایی است که برنامه FUT مختص خود است. به روز رسانی لیست فروش خود با تلفن همراه و لپ تاپ آسان ترین و در دسترس ترین روش برای انجام مداوم این کار است.


بازیکن بخرید

خرید بازیکنان مناسب علاوه بر فروش بازیکن ، فرایند زمانبر و زمان بری خواهد بود که نیاز به ردیابی دقیق بازیکن دارد و انجام این کار با برنامه FUT بسیار راحت تر از منوی بازی است. به جای موشکافی دقیق کارتها ، فقط با یک کلیک می توانید هر بازیکن را از نظر پست و قیمت از نظر بازیکن و همه بازیکنان مقایسه کنید. داده های مورد نیاز پخش کننده ، مانند پیشنهادات ، موارد تماشا ، موارد دریافت شده و موارد منقضی شده ، همه در کنار هم در یک صفحه نمایش داده می شوند.


موضوعات بیشتر:

قیمت بازی Godfall در PS5 هفتاد دلار اعلام شد

آموزش نصب آی او اس 14 و آیپد او اس 14 بر روی دستگاه های سازگار

کمپانی سونی بازی God of War 2 برای سال 2021 تأیید کرد


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده