خرید از سراسر دنیا


» معرفی سه بازی برتر پلی‌استیشن چهار

معرفی سه بازی برتر پلی‌استیشن چهار

معرفی سه بازی برتر پلی استیشن 4 (PS4)


Red Dead Redemption 2

هنگام توصیف Red Dead Redemption 2 ، ما از دوستی نقل قول می کنیم که گفت:

"Red Dead Redemption 2 گرانترین بازی مستقل تاریخ است. "

هزاران سازنده بازی و صدها میلیون دلار بودجه سالها تلاش کرده اند تا با Red Dead Redemption 2 به یک دیدگاه مشخص برسند.


مرتبط: داستان بازی


داستانی که Red Dead Redemption 2 تعریف می کند ، منظور ما خط اصلی داستان بازی است ، 60 ساعت طول می کشد و یکی از متنوع ترین و تصادفی ترین داستان هایی است که تاکنون در بازی دیده ایم. نکته این است که ، آن 60 ساعت داستان سرایی با حداکثر امکان سینمایی انجام می شود. یعنی با ده ها ساعت سینمایی با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تصویربرداری شده است. داستان Red Dead Redemption 2 مانند یک رمان طولانی است که خط به خط با کیفیتی برابر با بهترین وسترن ها به تصویر کشیده شده است. علاوه بر خط داستانی اصلی و قابل توجه بازی ، نقشه Red Dead Edition 2 نیز مملو از داستان های بزرگ و کوچک بسیاری است که بازی را حتی بیش از آنچه توصیف کردیم ، می سازد. همه اینها منجر به ایجاد جهانی کامل و بزرگ در بازی شد.

بازی مخفی دایرکت اینستاگرام! مطلب مرتبط بازی مخفی دایرکت اینستاگرام!


دنیای Red Dead Redemption 2 به قدری واقعی است که می توانید به معنای واقعی کلمه افرادی را که در محیط بازی می بینید ساعت ها دنبال کنید و زندگی آنها را از دور تماشا کنید. بدون حرکت تکراری. فقط راک استار گیمز می تواند 1200 بازیگر مختلف را در ضبط حرکت لباس پوشانده و گفتگوی آنها را ضبط کند ، بنابراین صدا و عملکرد این دو شخصیت روی نقشه یکسان نخواهد بود. دنیای بازی آنقدر پر جنب و جوش ، بزرگ ، شلوغ و پرجزئیات است که حتی اگر دستورالعمل ها و نقشه ها را رعایت نکنید ، در آن قدم بزنید و آنچه را که در داخل اتفاق می افتد تماشا کنید ، ارزش دارد که بسیاری از بازی ها را انجام دهید. علاوه بر این ، Red Dead Redemption 2 از نظر بصری در بالای لیست با بالاترین کیفیت و زیباترین بازی های این نسل قرار دارد. احساس غروب خورشید هنگامی که یک ساعت کنار آب می ایستید و به ماهیگیری می روید فقط یک لذت وصف ناپذیر است. متنوع ترین مراحل ممکن را به همه اینها اضافه کنید. در یک مرحله از بانک دزدی می کنید ، در مرحله بعد قطار را خالی می کنید و در مرحله بعد با بالون هوای گرم پرواز می کنید و دنیای بازی را در بالای ابرها مشاهده می کنید.


مرتبط : معرفی بهترین بازی ها


Red Dead Reception 2 به راحتی با سه گانه سینمایی ارباب حلقه ها مقایسه می شود. این بازی به همان اندازه عالی است ، قبلاً هیچ کار مشابهی انجام نشده است و بعد از آن نیز هیچ کاری مانند آن انجام نخواهد شد. حتی اگر سازندگان Red Dead Redemption 2 را دوباره جمع کنید و از آنها بخواهید دوباره کاری مثل Red Dead Redemption 2 انجام دهند ، نتیجه نهایی احتمالاً همان اندازه World of Warcraft است.

Red Dead Redemption 2 نتیجه هشت سال تلاش صدها نفر از بهترین گیمرهای جهان و صدها میلیون دلار است.


Rockstar ، خالق سری بازی های GTA ، پس از سال ها انتظار ، دومین شماره Red Dead Redemption را در سال 2018 منتشر کرد و از نظر بسیاری به یکی از بهترین بازی های PlayStation 4 تبدیل شد. این بازی با یک داستان حماسی ، دنیای گسترده و قسمت جذاب چند نفره به سرعت توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و هنوز هیچ رقیبی برای آن ارائه نشده است! داستان بازی در سال 1899 در آمریکا اتفاق می افتد. جایی که دوران غرب وحشی رو به زوال است و باندهای هفتگی برای بقا تلاش می کنند.

داستان از آنجا شروع می شود که یک سرقت در شهر بلک واتر به خوبی پیش نمی رود و آرتور مورگان و گروه وان مجبور به فرار به لیند می شوند. با وجود عوامل فدرال و بهترین برندگان جایزه در سراسر کشور ، کار برای گروه بسیار دشوار شده است و در چنین شرایطی آنها برای زنده ماندن باید به سرقت و مبارزه در قلب غرب وحشی ادامه دهند. آنچه برای گروه و نقش اصلی آن اتفاق خواهد افتاد ، داستان بسیار جالب و جذابی است که شخصاً باید آن را تجربه کنید.

اگر بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه نکرده اید ، بدانید که یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 و حتی یکی از بهترین بازی های تاریخ را از دست داده اید. این بازی علاوه بر پلی استیشن 4 در Xbox One و PC نیز موجود است.



Grand Theft Auto V

GTA 5 یکی دیگر از بهترین بازی های پلی استیشن 4 است. بازی های سری GTA نیازی به معرفی ندارند و پنجمین شماره از این سری با دنیای بزرگتر ، داستان غنی تر و البته شخصیت های بیشتری در سال 2014 برای پلی استیشن 4 منتشر شد. بازی در شهر خیالی لوس سانتوس برگزار می شود، و بازیکن یکی از سه شخصیت قابل بازی به نام های فرانکلین ، مایکل و ترور را کنترل می کند که داستان آنها هنگام انجام ماموریت ها به هم متصل می شود.

حضور GTA 5 در صنعت بازی به قدری طولانی بوده است که امروز کم و بیش آن را شوخی می دانیم ، اما هرگز نباید فراموش کنیم که GTA 5 در تمام این سال ها در صنعت بازی سازی قدرتمند باقی مانده است ، زیرا شگفت آور است. بنیادی که Rockstar Games با GTA 5 ایجاد کرد چنان محکم و کامل بود که نه تنها یک نسل پس از انتشار ، اثرات آن باقی مانده است ، بلکه GTA 5 از زمان تاسیس خود چندین برابر رشد کرده است.


دنیای جزئیاتی که GTA 5 ارائه می دهد و داستانی که بازی در این جهان روایت می کند هنوز هفت سال پس از انتشارش عالی است. ایده استفاده از سه شخصیت مختلف در داستان ده ها ساعت GTA 5 کاملاً منحصر به فرد است و تنها شرکتی که می تواند چنین ایده ای را بسازد و پیاده سازی کند ، راک استار نیست. به هر طرف بازی که نگاه می کنید ، از شهر گرفته تا حتی تلویزیون و اینترنت داخل بازی ، جزئیات ریز و درشتی را می بینید که نشان دهنده تلاش زیاد سازندگان بازی برای خلق جهانی کامل و باورپذیر است.

در حالت single player ، می توانید هر کدام از این سه کاراکتر را به دلخواه کنترل کنید ، اما برخی از ماموریت ها فقط با یک کاراکتر خاتمه می یابند و برخی از آنها نیاز به حضور دو یا سه شخصیت دارند. به طور معمول و خارج از ماموریت ها ، بازیکن می تواند بین هر سه شخصیت در هر زمان جابجا شود ، اما این تغییر در برخی از ماموریت ها به طور خودکار انجام می شود تا گیمر بتواند اهداف مشخصی را توسط یک شخصیت خاص انجام دهد.


گیم پلی بازی همان چیزی است که در چهار شماره قبلی این مجموعه و البته نسخه های فرعی آن دیده ایم. اما این بار همه چیز بهتر ، زیباتر و روانتر خواهد شد و تجربه لذت بخشی بیشتری در پیش خواهید داشت. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بازی پر از صحنه های خشن و نامناسب است و بنابراین رعایت رده سنی آن کاملاً ضروری است.

مطمئنا GTA 5 در هر لیست از بهترین بازی های PlayStation 4 منتشر شده محفوظ است!


البته GTA 5 بخاطر بخش آنلاین خود در تمام این سالها زنده مانده است. بخشی که تا به امروز به جز بروزرسانی های رایگان و بزرگ با هیچ چیز همراه نبوده است. ما GTA 5 را در پلی استیشن 4 بررسی می کنیم و متعجب هستیم که چگونه Rockstar Games در ابتدا بازی را روی کنسول های نسل قبلی ، PlayStation 3 و Xbox 360 منتشر کرد. GTA 5 یکی از کامل ترین و بزرگترین بازی هایی است که می توانید در 4 PlayStation پیدا کنید.

نسخه پلی استیشن 4 این بازی نیز در مقایسه با نسخه اصلی آنقدر محتوای جدید و ویژگی های جدید دارد و کیفیت آن بسیار بالاست که می توان آن را به یک بازی کاملاً نسل جدید تبدیل کرد.


God of War

غیرممکن است که در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4 صحبت کنیم و نام God of War و شخصیت عصبی آن ، کریتوس را ذکر نکنیم! دو شماره اول این سری که در پلی استیشن 2 منتشر شد ، از برترین بازی های این کنسول بودند و شماره سوم در فصل هفتم برای پلی استیشن 3 منتشر شد و ظاهراً داستان بازی را به پایان رساند.

برای ادامه سری و انتقال آن به نسل هشتم ، اعضای استودیوی سانتا مونیکا تصمیم گرفتند همه چیز را در بازی تغییر دهند ، اما در عین حال تمام عناصر اصلی این مجموعه را حفظ کنند.

یک ماموریت دشوار که در پایان با موفقیت به پایان رسید و God of War (بدون هیچ پیشوند و پسوند) برای پلی استیشن 4 در سال 2018 منتشر شد و به عنوان بهترین بازی سال و البته یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 شناخته شد.


برخلاف سه شماره قبلی (و نسخه های فرعی) ، داستان بازی ارتباط مستقیمی با افسانه های یونان باستان ندارد و این بار کل داستان حول افسانه های نورس یا اسکاندیناوی می چرخد. در God of War کریتوس را با ظاهری کاملاً متفاوت از گذشته می بینیم و البته این تغییرات فقط مربوط به ظاهر او نیست بلکه تغییرات مهم باطنی نیز در وی ایجاد شده است. کریتوس اکنون پسری به نام آترئوس دارد که تربیت صحیح برای او بیش از هر چیز مهم است! اما ظاهراً ، حتی اگر خود کریتوس هم بخواهد ، گذشته او را رها نخواهد کرد و به او اجازه نمی دهد زندگی خود را آرام و به دور از نگرانی ادامه دهد.

چگونگی رشد این شخصیت ، اینکه چگونه دوباره به یک شخصیت عصبانی و عصبی تبدیل می شود و جایی که در آن داستان قرار دارد چیزهایی است که شما باید بعد از تجربه God of War درک کنید.

با نگه داشتن تاریخچه تمام بازی های قبلی ، God of War شخصیت اصلی این مجموعه یعنی کریتوس را از یونان باستان می گیرد و او را به دنیای خدایان جدید می برد.

کریتوس ، به عنوان یک شخصیت تک بعدی در این سری از بازی ها ، روند طولانی توسعه و تغییر در خدای جدید جنگ را دنبال می کند. روندی که نیاز به حضور شخصیت جدیدی در سریال ، پسر کرت دارد. God of War جدید داستان تلاشهای کرت برای اصلاح رابطه با پسر کوچکشان است. God of War چنین داستانی را در دنیای اساطیری اسکاندیناوی روایت می کند و کرت نیز مانند همیشه درگیر نبرد بین خدایان دیگر است. با این حال ، بازی هرگز از اصل داستان ، رابطه کریتوس و پسرش غافل نمی شود و همه چیز در بازی ، چه بزرگ و چه کوچک ، برای تعریف داستان مفید است.


مرتبط: نقد و بررسی بازی Marvel's Avengers


البته ، داستان سرایی فقط بخشی از God of War جدید است و شما بیشتر وقت خود را صرف بازی در آن می کنید. این مبارزه خیلی بهتر از قسمت های قبلی سریال است. شما دیگر نمی خواهید یک مثلث ، مربع ، مربع ، بیست ساعت متوالی بسازید. God of War جدید دارای یک سیستم جنگی عالی و عمیق است.

 در قلب این سیستم جنگی جدید سلاح جدید کراتوس قرار دارد. تبر کریتوس مانند چکش ثور پس از پرتاب شدن به کریتوس برمی گردد. این تبر منجر به ایجاد شرایط مختلفی شده است ، هم در جنگ و هم در حل معما. در طول جنگ می توانید دشمن را با تبر از خود دور کنید و از طرف دیگر دشمن دیگری را بزنید و لگد بزنید. البته Kratos سلاح ها و تجهیزات مختلف دیگری نیز دارد که باید در مبارزه با دشمنان مختلف بازی از آنها استفاده کنید.


با تشکر از دوربین بسیار نزدیک در God of War که یک ایده جدید و منحصر به فرد است و البته هنوز هم فضای زیادی برای پیشرفت وجود دارد ، شما می توانید داستان و نبردهای بازی را از فاصله بسیار نزدیک دنبال کنید.

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

دوربین بسیار نزدیک به بازی کار می کند تا از روابط شما با کریتوس و اتفاقات بازی بیشترین بهره را ببرد و در عین حال مبارزات را بسیار شدید و دشوار می کند. دوربین God of War و همچنین گرافیک بسیار بالای آن بلافاصله صورت شما را از بین می برد. God of War یکی از بهترین گرافیک ها و فناوری ها برای پلی استیشن 4 است.

به خصوص وقتی که تلاش سازندگان بازی برای ایجاد کل بازی در یک فریم را در نظر بگیرید ، که این امر به حذف کامل صفحات بارگذاری نیاز دارد. حتی پس از پایان داستان God of War ، شرکت های فرعی و بسیاری از اشیا hidden پنهان در نقشه بزرگ بازی در انتظار شما هستند. اگر چند بازی اکشن انجام دهید ، God of War منتظر شماست.



بیشتر:

نقد و بررسی بازی Mafia II Definitive Edition


 معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل


داستان و گیم پلی بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده