خرید از سراسر دنیا


» مدیرعامل توییتر گفت بیت کوین در ده سال آینده تنها ارز جهان است

مدیرعامل توییتر گفت بیت کوین در ده سال آینده تنها ارز جهان است

جک دورسی ، مدیرعامل توییتر و اسکوئر و از طرفداران بیت کوین ، دیروز در توییتی مدعی شد که این رمزارز شده سرانجام جهان را متحد می کند.جک دورسی بلافاصله پس از رد اصلاحیه پیشنهادی مجلس سنا در مورد قانونی که به دولت آمریکا اجازه می دهد در بحث ارزهای رمزپایه مداخله کند ،نوشت بیت کوین وحدت را برای کشور غیرمتعهد و در نهایت جهان به ارمغان می آورد.


دقیقاً مشخص نیست منظور دورسی از یک کشور غیرمتعهد چیست ، اما با توجه به توییت های متعدد وی پس از رد پیشنهاد اصلاحیه ، به نظر می رسد که وی به ایالات متحده اشاره کرده است. این اولین بار نیست که دورسی از بیت کوین به عنوان راه حلی برای مشکلات بزرگ یاد می کند. او در کنفرانس بیت کوین در ماه ژوئیه اعلام کرد که امیدوار است بیت کوین صلح جهانی را به ارمغان بیاورد. هنوز مشخص نیست چگونه بیت کوین ، یک ارز رمزنگاری شده به ارزش 46000 دلار در هر واحد که استخراج آن می تواند به محیط زیست آسیب زیادی وارد کند چگونه قرار است مشکلات اساسی جهان را حل کند.


دورسی به طور علنی حمایت خود را از بیت کوین اعلام کرد و حتی در هنگام سوگند در کنگره ساعت بیت کوین خود را به نمایش گذاشت. وی همچنین یک واحد معاملاتی بیت کوین به نام TBD in Square ایجاد کرد و در سال 2018 اعلام کرد که بیت کوین در 10 سال آینده تنها ارز جهان خواهد شد. به نظر می رسد که او همچنان به حمایت کامل خود از بیت کوین ادامه می دهد و ممکن است در آینده به کاربران توییتر اجازه دهد از طریق این ارز رمزنگاری شده تبلیغات خریداری کنند.


منبع: The Verge


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) صفر تا صد جوانی که توانست! (50%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده