خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی کیف پول دیجیتال فیسبوک تا پایان امسال

معرفی کیف پول دیجیتال فیسبوک تا پایان امسال

معرفی کیف پول دیجیتال Novi توسط فیسبوک تا پایان 2021

در مصاحبه با رسانه های آمریکایی ، یکی از مدیران ارشد فیس بوک تأیید کرد که فیس بوک در حال توسعه یک کیف پول دیجیتالی به نام Novi است تا به کاربران اجازه دهد رمزارزهای خود را ذخیره کنند. ظاهراً این کیف پول دیجیتال تا پایان سال رونمایی می شود.


دیوید مارکوس ، رئیس واحد ارز دیجیتال فیس بوک ، اعلام کرد که مدیران این شرکت قصد دارند امسال کیف پول دیجیتالی خود به نام Novi را معرفی کنند. مارکوس ترجیح می دهد Novi را در کنار Diem ، ارز دیجیتالی با پشتیبانی دلار که توسط شرکت در حال توسعه پشتیبانی می شود ، معرفی کند ، اما زمان راه اندازی Diem مشخص نیست.

 

در سال 2019 فیسبوک ارزدیجیتالی با نام Libra را معرفی کرد با این حال پروژه ی Libra با نگرانی هایی در مورد مشکلات امنیتی مرتبط با اطمینان مواجه شد .

در دسمبر 2020 طی عملیاتی به عنوان تغییر استراتژیک Libra  نام خود را به Diem تغییر داد و این پروژه از سوئیس به آمریکا انتقال داده شد.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

فیس بوک تصمیم دارد که ارز دیجیتال Diem را با پشتیبانی دلار آمریکا راه اندازی کرده و آن به بیت کوین ثابت تجارت های خود تبدیل کند. با این حال ، این پروژه هنوز در دست بررسی قانون گذاران و نهادهای نظارتی است و مشخص نیست که معرفی آن چقدر زمان می برد.

 با وجود این مشکلات ، فیس بوک تصمیم گرفته است تا کیف پول Novi را بدون واحد پولی خود به عنوان "آخرین راه حل" معرفی کند. با این حال ، مارکوس توضیح می دهد که این تصمیم ایده آل شرکت نبوده است.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده