خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاریخ انتشار ریمستر سه گانه GTA در 2022

تاریخ انتشار ریمستر سه گانه GTA در 2022

انتشار ریمستر سه گانه ی GTA در اوایل سال 2022

ظاهراً بازسازی سه گانه ی GTA که در هفته های اخیر شایعه شده بود ، سال آینده منتشر می شود.

گزارش هایی که اخیرا منتشر شده اند فاش کردند که کمپانی راک استار(Rockstar) در حال کار بر روی نسخه ریمستر سه نسخه ی پرطرفدار و خاطره انگیز سری GTA است.


بر طبق این گزارسات سه نسخه ریمستر شده GTA که عبارتند از:

 GTA 3 ، GTA: Vice City و GTA: San Andreas

قرار بوده که توسط Rockstar Dundee و به وسیله ی آنریل انجین تا پایان سال 2021 عرضه شوند ولی حالا تام هندرسون اعلام کرده است که این بازی ها احتمالاً سال آینده یعنی در 2022 برای علاقه مندان منتشر شود.

هندرسون در توییتر نوشت که تا کنون تمام جزئیات سه گانه GTA ذکر شده است. با این حال ، او معتقد است که تاریخ انتشار ارائه شده در گزارشات قبلی نادرست بوده و احتمال می رود اوایل سال 2022 باشد.


ظاهراً اوایل امسال برای انتشار ریمسترها مد نظر راکستار بوده است ، اما این کمپانی برنامه های خود را برای عرضه ی ریمسترها به دلیل شیوع ویروس کووید19 به تعویق انداخته است. علاوه بر موارد فوق به نظر می رسد که Rockstar ابتدا بر روی عرضه ی بازی ها برای کنسول تمرکز کرده است ، و نسخه های کامپیوتر و موبایل بعداً منتشر می شود. البته ، پلتفرم های هدف این سه گانه ی ریمستر شده واقعاً بزرگ هستند به همین دلیل احتمال تاخیر دوباره عرضه ی آن با اوج گیری ویروس کرونا می رود.


در انتها ، باید توجه داشت که هیچ یک از موارد فوق به طور رسمی تأیید نشده است و برنامه ساخت این سه گانه ممکن است تغییر کند.

با این حال ، GTA 5 و GTA Online در 11 نوامبر یعنی 20 آبان ماه برای کنسول های سری پلی استیشن 5 و ایکس باکس های سری X و سری S منتشر می شوند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده