خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» تاریخ احتمالی انتشار GTA 6 در سال 2025

تاریخ احتمالی انتشار GTA 6 در سال 2025

تاریخ احتمالی انتشار GTA 6 و تفاوتهای احتمالی آن با GTA 5

بر اساس گزارش جدید ، بازی Grand Theft Auto VI شرکت بازی سازی راکستار در سال 2025 منتشر می شود و نقشه ی بازی GTA VI با گذشت زمان تکامل می یابد.

تقریباً هشت سال از انتشار GTA 5 می گذرد. از پرفروش ترین ، تحسین شده ترین و محبوب ترین محصولات دنیای گیم که تازه چند هفته دیگر به PlayStation 5 ، سری Xbox X و سری Xbox S عرضه می شود. تام هندرسون ، روزنامه نگار مشهور صنعت بازی های ویدیویی که بارها حرف هایش تکرار شده است ، اخیراً گفته است که GTA 6 در سال 2025 منتشر می شود.

او در این باره می گوید که در این بازی ما با "زمان حال" و نسخه مدرن Vice City روبرو می شویم. او می گوید ، Rockstar قصد دارد تا حداکثر آزادی عمل را در ایجاد محتوا برای GTA Online به کار ببرد بنابراین تام هندرسون شایعاتی از این قبیل که GTA VI در دهه 80 میلادی در جریان است را کاملا بی اساس می داند.

هندرسون از ویژگی تغییر نقشه GTA 6 و تکامل بازی در طول زمان صحبت می کند. مشابه Fortnite ، که اپیک گیمز در پایان هر فصل و بر اساس وقایع مد نظر ، نقشه ی بازی را طراحی می کند. او همچنین به برخی از شخصیت های قابل بازی در GTA VI اشاره کرد. در پایان این گفتگو ذکر می شود که Rock Star و شرکت تیک-تو کوچکترین عجله ای برای معرفی رسمی GTA 6 ندارند.

با توجه به گزارشات جدی در مورد ضعف شدید سلامتی کارکنان Rockstar در طول تولید Red Dead Redemption 2 ، که منجر به جدایی چند نفر از اعضای این شرکت شد ، در ساخت GTA 6 ، Rockstar به سلامت بازی سازان خود توجه بیشتری می کند در نتیجه ، ساخت بازی به طور طبیعی بیشتر طول می کشد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده