دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت گوشی های اندرویدی

معرفی بهترین اپلیکیشن های ضد سرقت گوشی های اندرویدی

با نصب این برنامه ها مانع سرقت و گم شدن گوشی خود شوید


اپلیکیشن Find My Device

این برنامه به کاربران امکان می دهد تلفن هوشمند خود را از راه دور قفل کرده و حتی تمام اطلاعات و داده های آن را حذف کنند.


این ویژگی ها برای افرادی در نظر گرفته شده است که تلفن هوشمند اندرویدی آنها به سرقت رفته است. اما در صورت گم شدن دستگاه ، نیازی به حذف اطلاعات نیست و فقط کاربران باید گجت را ردیابی کنند. علاوه بر این ، امکان تماس با تلفن هوشمند از طریق این برنامه وجود دارد.


در اکثر تلفن های Android ، ویژگی Find My Device به طور پیش فرض فعال است.اما برای بررسی این مسئله ، باید در قسمت تنظیمات گزینه Google را انتخاب کرده و در صفحه باز شده گزینه Find My Device را لمس کنید. پس از انجام این کار ، وضعیت این ویژگی را مشاهده می کنید و در صورت غیرفعال بودن ، می توانید این قسمت را فعال کنید.

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

ناگفته نماند که دو راه برای دسترسی به این بخش وجود دارد. روش اول دسترسی به برنامه Find My Device است و در روش دوم افراد باید به نسخه وب این برنامه مراجعه کنند.


اپلیکیشن Cerberus

بر اساس نظرات کاربران ، می توان گفت که این نرم افزار پس از برنامه Find My Device به عنوان محبوب ترین برنامه ضد سرقت اندروید شناخته می شود؛ زیرا این نرم افزار دارای ویژگی های زیادی است که برنامه های دیگر به دنبال شبیه سازی آن هستند.


کاربران این نرم افزار می توانند از سه طریق به دستگاه خود دسترسی داشته باشند.

1.  افراد می توانند تلفن هوشمند خود را از طریق وب کنترل کنند.

2.  افراد قادر خواهند بود تلفن هوشمند گم شده را با ارسال پیام متنی کنترل کنند

3.  دسترسی به دستگاه توسط هشدارهای خودکار انجام می شود.


این برنامه ضد سرقت قادر است مکان دستگاه اندرویدی دزدیده شده یا گم شده را به شما نشان دهد و تلفن هوشمند را قفل کند. امکان تنظیم زنگ هشدار (از راه دور) وجود دارد و با این روش و ارسال پیام متنی می توانید از یابنده بخواهید گجت مورد نظر را به شما تحویل دهد.


Cerberus به شما امکان می دهد حافظه داخلی و خارجی را حذف کرده و از افشای اطلاعات مهم خود جلوگیری کنید. نرم افزار محبوب ضد سرقت به شما این اطمینان را می دهد که اگر شخصی دستگاه شما را بدزدد ، به راحتی شناسایی شده و طبق قانون با او برخورد می شود.


هنگام سرقت دستگاه مجهز به نرم افزار Cerberus ، دوربین سلفی از چهره شخص عکس می گیرد و پس از آن این تصاویر به صورت خودکار در فضای ابری در اختیار شما قرار می گیرد. علاوه بر اینها این برنامه قابلیت ضبط صدا از طریق میکروفون گوشی به سرقت رفته و پخش آن در تلفن هوشمند دیگر را نیز دارد.


اگر سارق گوشی شما دست به تعویض سیم کارت تلفن شما بزند یا اینکه پین کد اشتباه وارد کند ، تصاویر او به سرعت از طریق دوربین سلفی ضبط می شوند و می توانید از آن تصاویر برای شناسایی شخص مورد نظر استفاده کنید.

 

به دلیل دسترسی های زیاد این نرم افزار به بسیاری از قسمت های تلفن هوشمند در فروشگاه گوگل پلی از دسترس خارج شد. لازم به ذکر است که این برنامه کاملاً قانونی است و در نصب آن مشکلی نخواهید داشت. هنگامی که گوگل بعد از حذف این اپلیکیش یک پیام متنی در توضیحات برنامه ارسال کرد که دلیل حذف آن ناشناخته بودن منابع و اجبار کاربران به نصب برنامه های خارج از فروشگاه گوگل پلی بوده است.


کاربران می توانند برای دانلود فایل apk نصب این برنامه به وب سایت رسمی Cerberus مراجعه کنند. این برنامه به عنوان محبوب ترین برنامه ضد سرقت شناخته می شود.


لینک دریافت این اپلیکیشن از وب سایت رسمی :

https://www.cerberusapp.com/downloads


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده