دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» معرفی معروفترین ارزهای دیجیتال جهان | لیست پرطرفدارترین رمزارزها

معرفی معروفترین ارزهای دیجیتال جهان | لیست پرطرفدارترین رمزارزها

معرفی 7 ارز دیجیتال پرطرفدار در جهان


بیت کوین (Bitcoin)

بیت کوین یک ارز رمزنگاری شده و یک سیستم پرداخت جهانی با عملکرد مشابه پول است ، اما هنوز هیچ کشوری به طور قانونی آن را به عنوان پول قانونی تشخیص نداده است. از نظر فنی ، بیت کوین اولین ارز دیجیتال غیر متمرکز است ، زیرا بدون بانک مرکزی یا مقام مرکزی کار می کند. معاملات این ارز دیجیتال به طور مستقیم و بدون واسطه بین کاربران انجام می شود.

بیت کوین توسط شخصی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو اختراع شد و به عنوان نرم افزار منبع باز منتشر شد.

از سال 2016 تا 2021 ارزش بیت کوین از 789 دلار به بیش از 57000 دلار افزایش یافته است.

 

اتریوم (Ethereum)

اتریوم دومین نسل ارزهای دیجیتال است. این ارز در تابستان 2015 با هدف هوشمندسازی فرایندها و ایجاد فضا برای برنامه های غیرمتمرکز و خودکار به رهبری یک جوان 23 ساله به نام ویتالیک بوترین به ارزهای دیجیتال معرفی شد.

اتریوم ، مانند بیت کوین ، یک بلاک چین توزیع شده عمومی است ، با این تفاوت که اگر بلاک چین بیت کوین تنها یک نرم افزار به نام بیت کوین را اجرا کند ، بلاک چین اتریوم می تواند هزاران نرم افزار و سرویس مختلف را پشتیبانی کند.

 

نئو (NEO )

NEO نخستین ارز دیجیتال چینی و یکی از پیشروترین رمز ارزها در جهان است که به صورت منبع باز ارائه شده است. سرعت معاملات نئو بسیار زیاد است و از ابتدا بر اساس ایده ترکیب سرمایه دیجیتال و سرمایه واقعی طراحی شده است.

 

ریپل (Ripple)


این ارز دیجیتال توسط شرکت Ripple طراحی شد تا یک سیستم پرداخت امن برای اعضای یک جامعه آنلاین از طریق شبکه های جهانی برای معاملات به جای فرایند استخراج مورد استفاده در بیت کوین و از بین بردن مبادلات متمرکز بیت کوین فراهم کند.

 

بیت کوین کش (BCH)

Bitcoin Cash برای ایجاد یک ارز دیجیتالی کاربردی تر از بیت کوین برای پرداخت های کوچک و روزمره طراحی و ساخته شده است.

در سال 2017 ، پرداخت بیت کوین حدود چهار روز به طول می انجامید ، در نتیجه زمان نسبتاً زیادی برای معاملات کوچکمحسوب شد. در نهایت در کدها تغییراتی اعمال شد ک و بیت کوین کش به وجود آمد.

 

سکه بایننس (BCH)

Bainance Coin یک ارز دیجیتال با اختصار BNB است که توسط صرافی بایننس ارائه شده است. یکی از مهمترین ویژگی های این رمز ارز ، امنیت و سرعت بالای آن در معاملات است. همچنین ، هیچ محدودیتی برای انتقال ، فروش و خرید در این صرافی وجود ندارد و می توانید هر مقدار ارز دیجیتال مورد نیاز خود را به صورت روزانه خرید و فروش کنید.


استلار (XLM)

Stellar ، که در سال 2014 راه اندازی شد ، در اصل بر اساس پروتکل Ripple بود ، اما در نهایت این شبکه به چندین قسمت تقسیم شد. استلار یک پروتکل منبع باز برای مبادله پول است که در آن سرورها از اینترنت برای اتصال و ارتباط با دیگر سرورهای Stellar استفاده می کنند و ایجاد شبکه مبادله ارزش جهانی بهره می برند.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده