دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی چهار روش برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام

معرفی چهار روش برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام

 آموزش فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای (دو عاملی) اینستاگرام


در این آموزش برای شما همراهان agorablog.eramblog.com چهار روش متفاوت فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام که به آسانی می توانید از آنها بهره ببرید گفته شده است.


توضیح و مزایای فعال بودن احراز هویت دو مرحله ای برای اینستاگرام

با فعال کردن ویژگی احراز هویت دو عاملی در اینستاگرام ، در صورت به کار بردن دستگاه دیگری برای وارد شدن به حساب کاربری خود ، باید یک کد هشت رقمی برای احراز هویت خود وارد کنید.

در واقع ، با تأیید هویت دو عامل در اینستاگرام ، هیچکس غیر از خود شما نمی تواند وارد حساب اینستاگرام شما شود. هر شخص دیگری با دستگاه دیگری غیر از تلفن همراه یا سیستم کامپیوتر شما ،قصد لاگین کردن اکانت اینستاگرام شما را داشته باشد ،اینستاگرام کدی هشت رقمی را به شماره تلفن شما ارسال می کند ، که غیر از شما هیچکسی نمی تواند به این کد دسترسی داشته باشد .


فعال سازی احراز هویت دو مرحله ای می تواند دسترسی افراد سودجو یا هکرها به حساب های مختلف کاربران را تقریباً غیرممکن سازد. هنگامی که ویژگی احراز هویت دو مرحله ای برای حساب شما فعال شد ، حتی اگر شخصی به رمز عبور یا گذرواژه اولیه شما دسترسی داشته باشد ، نمی تواند وارد سیستم شده و اطلاعات را بدزدد ، زیرا مرحله دوم احراز هویت همانگونه که بالاتر توضیح داده شد تنها از طریق تلفن همراه شما امکان پذیر است.


معرفی چهار مدل احراز هویت دو مرحله ای اینستاگرام به صورت کوتاه


اولین روش فعال سازی احراز هویت از طریق واتس اپ می باشد.

در این شیوه ابتدا شماره WhatsApp خود را وارد کرده تا کد تاییدی از طریق پیامک (SMS) دریافت کنید، کد تایید را وارد کرده تا کد تایید دیگری به همون شماره در واتس اپ ارسال شود. از این به بعد از طریق واتس اپ احراز هویت خواهید شد.


دومین روش فعال سازی احراز هویت از طریق یک برنامه می باشد.

در این روش شما می توانید با تعریف کردن یک برنامه و دانلود آن از طریق اپ استور گوشی خود برای اینستاگرام احراز هویت کنید.



سومین روش فعال سازی احراز هویت از طریق پیامک می باشد

برای این کار گزینه احراز هویت از طریق پیامک را روشن کرده تا کد ۶ رقمی را برای شما ارسال کند. کد تایید را وارد کرده و احراز هویت پیامکی را روشن کنید.


چهارمین شیوه ی فعال سازی احراز هویت از طریق کدهای پشتیبان می باشد.

شما می توانید از کدهای پشتیبان یک اسکرین شات تهیه کنید و در گالری خود ذخیره کنید تا هر وقت طریق دستگاه ناشناس وارد شدید از طریق این کد ها احراز هویت انجام بدید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده