بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دانلود انیمیشن سینمایی کارخانه هیولاها 2001 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن سینمایی کارخانه هیولاها 2001 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن Monsters, Inc 2001 با لینک مستقیم

توضیح کوتاهی در مورد انیمیشن :

انیمیشن سینمایی Monsters, Inc 2001 یکی از انیمیشن های موفق دنیای سینما است که داستانی کمدی و ماجراجویی را برای مخاطب به ارمغان می آورد ، این انیمیشن ساخت کشور آمریکا و محصول سال 2001 می باشد .

لینک مرتبط: آرشیو دانلود بهترین انیمیشن های دنیا

انیمیشن کارخانه هیولاها به کارگردانی پیت دکتر و دیوید سیلورمن و نویسندگی پیت دکتر بوده که توسط دو کمپانی بزرگ انیمیشن سازی یعنی پیکسار و دیزنی منتشر شده است. در نسخه اصلی این انیمیشن ، هنرمندانی مانند جان استیون گودمن ، بیلی کریستال ، استیو بوشمی ، جیمز کابرن ، جنیفر تیلی و ... به جای شخصیت های اصلی صداگذاری کرده اند این انیمیشنموفق شد در جشنواره های بین المللی ، پانزده جایزه را کسب کند و علاوه بر آن نامزد سی و هشت جایزه دیگر شود ؛ شما می توانید نسخه دوبله فارسی انیمیشن محبوب کارخانه هیولاها را با لینک مستقیم رایگان از Agorablog.eramblog.com دریافت کنید.


خلاصه ی داستان انیمیشن:

داستان این انیمیشن در سرزمین خیالی هیولاها اتفاق می افتد. جایی که روش خاصی برای تأمین انرژی وجود دارد. هیولاها با ترساندن کودکان از جیغ آنها انرژی را تأمین می کنند. اما کارخانه هیولا با مشکل برق روبرو است زیرا بچه ها دیگر مثل گذشته نمی ترسند. البته رئیس کارخانه به هیولاها دستور می دهد که هیچ چیز به اندازه یک کودک خطرناک نیست و حتی یکبار تماس با آنها می تواند باعث مرگ شود. در همین حال ، سالی و مایک دو قهرمان داستان هستند که در ترساندن کودکان ، کارمندان نمونه ای در این کارخانه نامیده می شوند یک روز مرتکب اشتباهی می شوند و ...


لینک دانلود با کیفیت 720 | حجم: 933 مگابایت | دوبله فارسی


لینک دانلود


لینک دانلود با کیفیت 1080 | حجم: 1.8 گیگابایت | دوبله فارسی

لینک دانلود




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده