خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آشنایی با ذهن و برنامه ریزی آن | دو

آشنایی با ذهن و برنامه ریزی آن | دو

عملکرد ذهن به چه شکل است و چگونه می توان آن را از نو برنامه ریزی کرد؟

قسمت دوم

نکته ی مهمی که نباید از یاد ببریم این است که تفکرات محدود و بسته برای ما زندگی محدود و بسته ی می آفریند ، پس زندگی بهتر حاصل اندیشه ی بهتر می باشد.

برای این که از شر این نرم افزارهای ویروسی و مخرب خلاص گردیم و عملکردی به سمت موفقیت داشته باشیم، باید چگونگی استفاده از کلید «حذف کردن» را فرا بگیریم. هنگامی که صداهای منفی و یاس آور و صداهای ناامید کننده در ذهن مان جریان یافتند، باید قبل از این که زندگی ما را تحت تأثیر قرار دهند، آنها را حذف کنیم. آن افکار مخرب می گویند: «روزهایی که به کام تو بوده به پایان رسیده است ، اکنون تنها پسرفت خواهی کرد».

هنگام به وجود آمدن چنین افکاری، باید متوجه شوید که آن فکر ویروسی می خواهد شما را از تحقق سرنوشت تان باز دارد. اما پرسش مهم این است که برای مقابله با این فکر چه کار باید کرد؟!

 ساده است، آن را حذف کنید به آن مهلت ندهید و دکمه ی حذف را فشار دهید و با خود بگویید: «من هرگز به چنین فکر مخربی نمی چسبم،افکار مخرب و یاس آور در ذهن و وجود من جایی ندارند ، خداوند به من وعده داده است که هر چه بیشتر در مسیر تحقق سرنوشتم پیش بروم، زندگی باشکوه تری را تجربه می کنم.»

اگر افکار مخرب و ویروسی را پاک نکنید،هرگز به موفقیت دست پیدا نخواهید کرد..

کتاب مقدس تأکید می کند که از ذهن تان محافظت کنید. شما کنترل ورودی ذهن تان را دارید. شما می توانید به تمام افکار و ورودی های منفی بچسبید و یا این که آنها را حذف کنید و گفته های خداوند درباره خود را در نظر بگیرید. اگر اجازه دهید آن افکار مسموم دائما در ذهن تان پخش شوند، در نهایت، اعتماد به نفس و عزت نفس خودتان را آلوده خواهید کرد .

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

از چسبیدن به افکار منفی که وارد ذهن تان می شود دست بردارید. این افکار همان دشمنان واقعی شما هستند که قصد دارند ذهن شما را مسموم کنند. اگر اندیشه ای در ذهنتان جای گیرد که شما استعداد ندارید یا موفق نمی شوید بدون شک این امر تحقق یافته و هرگز موفق نخواهید شد.دلیل این موضوع این نیست که محدودیتی برای پیشرفت شما وجود دارد، بلکه شما خودتان را به وسیله افکار نامناسب متقاعد کرده اید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده