بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» استراتژی های دستیابی به ثروت | یکم

استراتژی های دستیابی به ثروت | یکم

استراتژی های دستیابی به ثروت

قسمت اول




از مهمترین استراتژی های یک زندگی ایده آل، شناخت اطلاعاتی است که برای دستیابی به هدقهای خود نیاز دارید.

هنگامی که متوجه شدید باید در چه زمینه هایی آگاهی کسب کنید ،اکنون باید بدانید که درباره چه چیزهایی می توانند برای بدست آوردن این دانش به شما کمک کنند.



مطالعه کردن و تحقیق بر روی نیاز های اجرایی شدن اهداف آنقدر اهمیت دارند که افراد موفق دنیا در راهنمایی های خود راهنمایی مشترکی دارند که می گویند :

"اگر میخواهی موفق شوی، درباره موفقیت مطالعه کن. اگر میخواهی شاد باشی، در مورد شادی مطالعه کن. اگر میخواهی پول خوبی بدست بیاوری، راه ثروت اندوزی را مطالعه کن. کسانی که به این اهداف دست می یابند، بطور تصادفی این چیزها را بدست نمی آورند. این موضوع اول به دلیل مطالعه و دوم به دلیل تمرین است."

تعداد اشخاصی که در زمینه ی کسب ثروت مطالعه می کنند چه تعداد می باشند؟

تعداد این انسان ها بسیار اندک است.با توجه به تعداد کثیری از مردان و زنان در دنیا که به دنبال موفقیت و ثروتمند شدن می باشند خواه ناخواه ذهن آدمی به سمتی می رود که آنها برای هدف خود یعنی ثروتمند شدند بسیار مطالعه و تحقیق می کنند اما اینگونه نمی باشد .



برای پیدا کردن چیزی، ابتدا باید آن را جستجو کنید.اما اگر جستجویی دقیق برای کشف دانش لازم انجام دهید، اغلب بدون آن که اصلا انتظارش را داشته باشید، ایده درست به شما نمایان می شود.




جیم ران در قسمتی از کتاب خود موضوعی را بیان می کند با عنوان :



ضبط گنجینه های دانش




او در ادامه می نویسد در اینجا کلمه ای بنیادین مطرح شده است که باید در مورد آن بسیار تامل کنید این لغت " ضبط کردن " است ، ایده های بزرگ به سرعت و به آسانی فراموش می شوند. این موضوع در مورد آن لحظاتی که زندگی را برایمان ارزشمند می کنند نیز صادق است. به همین دلیل مهم است یاد بگیریم چیزهای واقعا مهم را ضبط کنیم.

گام نخست ضبط کردن لحظات خاص را باید یاد بگیریم برای این کار از یک دوربین استفاده کنید تعداد عکس هایتان را بسیار زیاد کنید و این کار در قرن بیست و یکم تنها در لحظه ای امکان پذیر است .

ماندگاری داستان خود را از طریق گنجینه از عکس ها و ویدئو ها تضمین کنید.

گام دوم ضبط دانش است این کار می تواند مرکز کتابخانه ی شما شود ، کتابهایی را برای مطالعه تهیه کنید که در شکل دادن فلسفه ی ارزش های زندگی شما موثر باشند ، جوری که آنها را برای بارها خواندن ارزشمند بدانید و خط به خط آنها را با شیوه های مختلف علامت گذاری و نکته برداری مشخص کنید ، این گنجینه همچنین شامل تمام نوارها و فیلم هایی است که شما را برای شکل دهی یک زندگی بهتر هدایت کرده اند باشند ، حتی اگر تاثیر آنها کم باشد اما می توان آنها را موثر و مفید دانست و شما به صورت تجربی آنها را آزموده اید، این ها می توانند میراثی برای فرزندانتان باشند، نتیجه ای کارها این است که شما می خواهید تمام دانشی را که در طول زندگی به دست آورده اید ضبط کنید .

گام سوم تهیه ی یک دفترچه یادداشت برای نوشتن تمام ایده های سر راهتان است چیزی که به تدریج ظاهر خواهد شد ایده های کسب و کار، ایده های اجتماعی، ایده های فرهنگی، ایده های سرمایه گذاری، ایده های سبک زندگی - گنجینهای باور نکردنی است.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده