خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دانلود رمان برنده تنهاست به همراه نقد و بررسی

دانلود رمان برنده تنهاست به همراه نقد و بررسی

معرفی و بررسی رمان بلند "برنده تنهاست" به همراه لینک دانلود کتاب "برنده تنهاست"


آرش حجازی در مورد این کتاب اینچنین می گوید :


برنده تنهاست، چهره ی متفاوت نویسنده ای را نشان میدهد که در کتاب های قبلی اش به مضامین عارفانه می پرداخت، هر چند مضمون این کتاب نیز، اگر در عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیار مستتری دارد. پائولو در کتاب تازه اش، تازشی هولناک و بی رحمانه به تمامی وجوهی از تمدن غرب آغاز کرده است که مبنای اصلی سیطرهی استعماری این فرهنگ را | بر جهان تشکیل می دهد. شهرت، مد، سینما، سه مضمون اصلی زیر حمله در این کتاب است و در کنار آن، ابتذالی را به سخره می گیرد که به زعم نویسنده، تمام عناصر معنوی را از جامعه ی امروز بشری دور کرده و همچون بادکنکی زیبا اما تو خالی، جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است. خواننده در این کتاب با جلوه هایی از جامعه ی غرب روبه رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به سوی خود می کشد، تنها برای اینکه عصارهی آنها را کشد و تفالهی آنها را به دور بیندازد، و در این میان، هویت و معنویتی را از دست میدهد که نویسنده اساس شادی انسان می داند.

 

ایگور که یک کارآفرین موفق روسی می باشد ، تصمیم می گیرد عشق از دست رفته اش یعنی همسر سابقش که اوا نام دارد را دوباره بازیابد در تصور ایگور وجود اوا در زندگیش برایش مهبت الهی به همراه دارد و این برای زندگی او پشتوانه ای آسمانی و مقدس می باشد، زمانی به همسر سابقش گفته بود برای آنکه او را بازگرداند جهان های زیادی را نابود خواهد کرد .

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

نزاعی بین نیروی پلید ایگور و جامعه سر می‌گیرد و همانطور که داستان رمان به جلو می رود ، مفاهیمی همچون اخلاق واکاوی می‌شود. سیمای مخدوش « طبقه برتر» را به تصویر می کشد ؛ طبقهٔ برگزیده‌ ترین برگزیده‌ها، یعنی اشخاصی که روش زندگی آدم ها را در جهان تعیین می کنند ، پائولو کوئلیو با شرح دادن زندگی این شخصیت‌ها که غالباً الهام‌ گرفته از شخصیت‌های واقعی هستند رمانی خلق کرده که هم گواهی بر زوال ارزش‌های معنوی در جهان امروز است و هم خواننده را با تعلیق‌ها و هیجان‌های بسیار چنان مسحور می‌کند که نمی‌تواند از ورق‌ زدن صفحات خودداری کند.

این رمان داستانی را روایت می کند که در آن مردی به نام ایگور به خاطر عشق تصمیم به نزاع و جنگ با دنیا می گیرد. حوادثی که در این داستان پائولو کوئلیو به تصویر می کشد در یک روز از برگذاری مراسم کن اتفاق می افتند و همچنین راوی داستان که خود یک سرباز جنگی بوده سبک و روش های خاصی برای کشتن اشخاص استفاده می کند که از نکات مورد توجه در این داستان است .


پائولو کوئلیو در مورد این رمان می گوید :


برنده تنهاست ، به گفته خود پائولو کوئلیو، عکسی فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم .

 

در زیر قسمتی از متن کتاب که پائولو کوئلیو به عنوان پیشگفتار نگاشته می باشد :


در لحظه ای که نوشتن این صفحات را به پایان می برم، دیکتاتورهای زیادی سر کارند. کشوری در خاور میانه با حملهی تنها ابر قدرت جهان رو به روست. تروریست ها دارند پیروان بیشتر و بیشتری می یابند. بنیاد گراهای مسیحی قدرت انتخاب رؤسای جمهوری را دارند. جستجوی معنوی دستمایهی فرقه های گوناگونی قرار گرفته که ادعا می کنند «آگاهی مطلق» را در اختیار دارند. خشم طبیعت شهرهایی را به تمامی از صحنه ی روزگار محو می کند. بنا به تحقیق یک روشنفکر مشهور امریکایی، قدرت سراسر دنیا در دست شش هزار نفر است. و هزاران زندانی سیاسی در هر قاره وجود دارد. در مورد شکنجه به عنوان شيوهی بازپرسی تسامح می کنند. کشورهای ثروتمند مرزهای خود را می بندند. ملت های فقیر، در جستجوی الدورادو، مهاجرتی بی سابقه را آغاز کرده اند. نسل کشی دست کم در دو کشور افریقایی ادامه دارد. نظام های اقتصادی علایم فرسودگی را نشان می دهند و ثروت های عظیم رو به تحلیل می رود.


رمان برنده تنهاست اثر پائولو کوئلیو

تعداد صفحات 462 صفحه

حجم فایل پی دی اف : 1.72 مگابایت


لینک دانلود




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده