خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فطری بودن میل به اهداف بی انتها در انسان

فطری بودن میل به اهداف بی انتها در انسان

میل به موفقیت امری ذاتی در انسان است


از هنگام تولد در سرشت انسان کاووش برای هدف نهادینه شده است. میل به رفاه و آسایش از غالب بودن زندگی ایده آل و با کیفیت در ذهن است که نشان می دهد فکر انسان به گونه ای برنامه ریزی شده است که به وجود آوردن یک زندگی خوب از اهداف و نیاز هایش باشند .

هدف های هر انسانی به گونه های متفاوتی به وجود می آیند ، هنگام رسیدن به آنها ، احساس شادی و خوشی وجود آدمی را فرا فرا می گیرد ، اما طولی نمی کشد که عدم رضایت جایگزین شادی شده و جای آن همه خوشی و نشاط بی اندازه را می گیرد ، دلیل به وجود آمدن چنین حالتی ، عدم پذیرش یکنواختی و سکونت در مرحله ای است و میل ذاتی به جلو رفتن و انتخاب اهداف بزرگتر در ذات و فطرت انسان نهادینه شده وجود دارد.

بدون شک اگر در حال مطالعه چنین نوشته هایی هستید و در حوزه ی موفقیت و دستیابی به اهداف مطالعه می کنید تمایل داشتن یک زندگی کامل از لحاظ امکانات را دارید، نه تنها باید تمایل درونی شما اینچنین باشد بلکه باید به هر آنچه که دوست دارید برسید.

اما متاسفانه از دوران خردسالی در گوشهای ما خوانده اند که قانع بودن عامل موفقیت است و این شیوه تفکر باعث می شود که ما از هدفها و آرمان هایمان دور شویم.

اصلا نباید اجازه دهید که حس رضایت بر شما غلبه کند. می بایست از به انجام رسیدن کارتان خوشحال شوید و احساس رضایت کنید؛ اما رضایت کامل نداشته باشید.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

 عدم رضایت حالتی خلاق بوده که بشر را از زندگی غار نشینی به زندگی شهر نشینی و سکونت در ساختمان های باشکوه تغییر مکان داد .

 در زندگی به دنبال هدفها و ایده های جدید و نابی باشید که با شور و شعف بسیاری در پی دستیابی به آنها حرکت کنید. در واقع زندگی کردن یعنی هدفمند بودن و شوق و ذوق داشتن برای رسیدن به خواسته ها.اهداف بزرگی را انتخاب کنید. آمادگی این را داشته باشید که در مسیر تحقق آرزوها تنها شوید. شکست را بپذیرید و ایستادگی کنید. جهان به تلاش و کوشش شما احتیاج دارد.



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده