خرید از سراسر دنیا


» دانلود رمان بریدا اثر پائولو کوئلیو همراه با نقد و بررسی رمان

دانلود رمان بریدا اثر پائولو کوئلیو همراه با نقد و بررسی رمان

دانلود رمان بریدا اثر پائولو کوئلیو به همراه توضیحات و نکات مرتبط با رمان بریدا


اسم کتاب ، نام شخصیت داستان رمان ، بریدا می باشد ، او دختری در ایام جوانی است که علاقه به یادگیری جادو و سحر پیدا می کند و در راه یادگیری جادوگری را در پیش می گیرد ، این کتاب شرحی از مراسمات جادوگری را در خود گنجانده است که پائولو کوئلیو آنها را خطرناک می داند و در این رابطه هشداری قبل از شروع داستان می نویسد که متنش به قرار زیر می باشد :

در کتاب خاطرات یک مئغ ، دو نمونه از تمرین های رام را، برای درک بیشتر، توسط روش هایی که در دوران کار در تأتر آموخته بودم، تغییر دادم. هرچند نتایج حاصل از این تغییر می توانست با روش اصلی یکسان باشد، اما این عمل من با انتقاد شدیدی از سوی استادم روبه رو شد. استادم گفت: وجود روش های سریع تر یا ساده تر هیچ اهمیتی ندارد، سنت هرگز قابل تغییر نیست.»

به همین دلیل، مراسم و آیین های اندکی که در بريدا تعریف کرده ام، دقیقا همان آیین هایی هستند که در طول قرنها، در سنت ماه، سنتی ویژه که اجرای مراسم اش مستلزم تجربه و مهارت عملی است، اجرا می شده اند. اجرای این آیین ها بدون آمادگی لازم، خطرناک و غیر ضروری است و توصیه نمی شود، چون می تواند به شدت به جست و جوی روحانی شما صدمه بزند

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


آرش حجازی مترجم کتاب در مقدمه ای بر کتاب بریدا در قسمتی متن زیر را که قرار می دهم می نویسد ، که تصویری از رمان بریدا به مخاطب قبل از شروع داستان می دهد :


در بخشی از داستان، و یکا ۔ استاد سنت ماه - به این نتیجه می رسد که سرانجام سنت خورشید جهان را فرا خواهد گرفت

چون زمان معجزه ها داشت یک بار دیگر باز می گشت و هیچ کس نمی توانست از تغییراتی که از هم کنون به بعد جهان آغاز به تجربه آنها مینمود، دور بماند. در عرض چند سال، نیروی سنت خورشید خود را با تمامی نورش تجلی می بخشید. تمامی آنانی که راه آن را دنبال نمی کردند، نسبت به خود احساس ناخشنودی می نمودند و مجبور به انتخاب می شدند.»

و جادوگر نیز سنت خورشید را بسیار دشوار تر از سنت ماه میداند:|

« بسیار دشوارتر بود، چون ساده تر بود و چیزهای ساده همواره بیش از حد پیچیده می نمایند. استادان او در همین دنیا بودند و همواره عظمت آن چه را که می آموژاندند، نمی دانستند، چون به خاطر انگیزه ای آموزش می دادند که اغلب مضحک می نمود. آنها نجار، شاعر، ریاضی دان، و خلاصه صاحبان تمامی حرفه های موجود در سراسر زمین بودند. مردمی که لحظه ای احساس می کردند نیازمند صحبت با دیگری هستند تا احساسی را برای آنها توضیح دهند که خوب نمی فهمیدند و اما نمی توانستند نزد خود نگاهاش دارند، و این روشی بود که سنت خورشید برای از دست نرفتن حکمت اش به کار می برد غریزه آفرینش.)

چیزی که آثار کوئلیو را از آثار سایر نویسندگان متمایز می کند، ارائه مفاهیم پیچیده، به زبانی بسیار ساده است که درک آنها را برای همگان آسان می کند.


دانلود رمان بریدا اثر پائولو کوئلیو

330 صفحه

حجم 955 کیلوبایت (تقریبا یک مگابایت)


لینک دانلود




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده