خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دانلود کتاب مکتوب اثر پائولو کوئلیو به همراه نقد و بررسی اثر

دانلود کتاب مکتوب اثر پائولو کوئلیو به همراه نقد و بررسی اثر

دانلود کتاب مکتوب اثر پائولو کوئلیو به همراه معرفی کتاب مکتوب


کتاب مکتوب شامل متونی کوتاه از حکایت‌ها ، تفکرات فکری و برداشت‌های‌ پائولو کوئلیو از هستی و زندگی است ، زاویه ی دید کوئلیو و برداشت‌های‌ کوتاه‌ او که‌ در کتاب مکتوب آمده است ابتدا بدون‌ ارتباط موضوعی و ماهیتی در نظر می رسد اما باید از این منظر به این مجموعه نگاه کرد که هر قسمت هویت خود را در می گیرد و افسانه ای است شخصی که در لابه لای کلمات بر کاغذ فرود آمده است .

هر کدام از بخش های کتاب مکتوب ریشه ای در دل فرهنگها و منابع اخلاقی فرهنگ های متفاوتی است که الهام بخش پائولو کوئلیو بوده است که در نتیجه همکاری کوئلیو با روزنامه فولیا می باشد ، خود پائولو کوئلیو در مورد این کتاب می گوید :


"کتاب مکتوب، یک کتاب پند و اندرز نمی باشد، بلکه نوشته هایی است که از تبادل تجربه نگاشته شده اند."

 

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

او در قسمتی از پیشگفتاری که بر کتاب مکتوب نگاشه است می نویسد : «کتاب مکتوب، مجموعه ای از نصحیت ها و پندها نبوده ، بلکه کتابی است از مجموعه ای تجربیات ،بسیاری از نوشته ای این کتاب آموزشهای استادم به من در گذر زمانی 11 ساله می باشد که شامل تجربیات این هم زیستی طولانی ما در کنار یکدیگر می باشد. قسمتهای دیگر کتاب مکتوب ، داستان هایی کوتاه از دوستان و یا انسان هایی میباشد که حداقل یکبار هم صحبتی و برخورد با آنها داشته ام ،و این برخوردها برای من حاوی پیام هایی فراموش نشدنی بوده اند.

در آخر در مورد نوشته هایم در کتاب مکتوب باید بگویم ،مطالعه و خوانش من از کتاب ها و یا داستانهایی که در حال به میراث روحانی نسل انسان ها مرتبط هستند و به آن تعلق دارند که مورد استفاده ی من قرار گرفته اند.

 

پائولو کوئلیو در مورد نوشتن کتاب مکتوب می گوید ، دوره ای برای نوشتن یک کتاب در آمریکا حضور داشتم ، و پیشنهادی مرتبط با تالیف این کتاب را دریافت کردم ، آن زمان حتی نمی دانستم که قرار است چه مطالبی بنویسم .

در ابتدا حجم کاری که نوشتن این کتاب نیاز داشت مرا منصرف ساخت ، و من می بایست برای معرفی کتاب هایم به کشورهای زیادی سفر می کردم ، در روزنامه ای قسمتی برای نگارش داشتم و کارهایی که از قبل برنامه ریزی آنها را انجام داده بودم و نوشتن کتاب مکتوب همه ی آنها را مختل می کرد ، اما نشان هایی می دیدم که مرا سوق به انجام این کار می دادند و در آخر تصمیم به نوشتن کتاب گرفتم و این کار تا حدی به غنی ساختن من کمک کرد که حتی امروز هم به خاطر انجام نگارش این کتاب احساس شعف می کنم .

 

در ابتدای کتاب مکتوب ، کوئلیو نام کتاب را اینگونه شرح می دهد :

مکتوب یعنی نوشته شده. به نظر اعراب، نوشته شده به راستی برگردان مناسبی نیست، چون با این که همه چیز پیشاپیش نوشته شده، اما خداوند مهربان است، و فقط برای آن همه چیز را پیشاپیش نوشت تا ما را یاری کند.

 

 

 کتاب مکتوب اثر پائولو کوئلیو

125 صفحه

حجم کتاب 2 مگابایت


لینک دانلود کتاب



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده