بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه گوشی های هوشمند مسروقه را شناسایی کنیم؟

چگونه گوشی های هوشمند مسروقه را شناسایی کنیم؟

با افزایش قیمت تلفن های همراه، فروش گوشی های دست دوم نیز به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در واقع فقط کاربران می توانند از طریق تبلیغات در اینترنت و دست دوم گوشی مورد نظر خود را با قیمت بسیار کمتری تهیه کنند.

 

متأسفانه ، این بدان معنی است که شما باید هزینه این مراحل را نیز بپردازید. تلفن های مسروقه مسئله دیگری است که بسیاری از کاربران بعد از خرید آنها، با دردسرهای قانونی مواجه می شوند.


دلیل خودداری کردن از گوشی های مسروقه

 متأسفانه در مورد خرید گوشی های مسروقه تصور غلطی در بین مردم وجود دارد. برخی تصور می کنند تنها مشکل تلفن های مسروقه کمبود کارتن یا جعبه تلفن است. از طرف دیگر ، قیمت بسیار پایین این نوع تلفن ها باعث شده بسیاری از افراد اقدام به خرید آنها کنند.

 مرتبط:بررسی امنیت در سه پیام رسان واتس آپ ، تلگرام و سیگنال


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

سرقت تلفن همچنین می تواند خطرات قانونی داشته باشد. به احتمال زیاد افرادی که تلفن های آنها به سرقت رفته بود اقدامات قانونی لازم را برای شناسایی سارق و یافتن تلفن همراه وی انجام دادند. در ادامه این مقاله مجازات و بند قانونی تلفن های مسروقه را بررسی خواهیم کرد.

 

مورد دیگری که می تواند شما را از خرید گوشی های سرقتی دلسرد کند ، کمبود شارژر ، هندزفری و کابل در اینگونه تلفن ها است. در واقع به دلیل سرقت چنین گوشی هایی ، مواردی مانند کارتن ، شارژر و کابل در دسترس خریداران نخواهد بود.


مجازات برای خرید گوشی های مسروقه

خرید تلفن های مسروقه علاوه بر نداشتن کارتن و سایر موارد می تواند برای شما مشکل حقوقی ایجاد کند. از طرف دیگر ، خرید هر گوشی بدون کارتن یا تلفن هایی که در لیست سیاه IMEI قرار دارند ، سرقت محسوب می شود و مجازات قانونی خواهد داشت.

مرتبط: مقالات حوزه امنیت سایبری

چگونه گوشی های هوشمند مسروقه را شناسایی کنیم؟

  بسیاری از افراد پس از سرقت تلفن ، موارد را به پلیس و مقامات مربوطه گزارش می دهند. IMEI تلفن های مسروقه اغلب در لیست سیاه قرار دارد. یکی از راه های تشخیص سرقت تلفن همراه ، بررسی IMEI تلفن شماست. اگر تلفن همراه IMEI در لیست سیاه قرار دارد ، به این معنی است که تلفن به سرقت رفته است.

 

برای یافتن IMEI تلفن می توانید از کد دستوری # 06 # * استفاده کنید. پس از دریافت IMEI ، کد مربوطه را در این لینک وارد کنید. اگر IMEI گوشی در لیست سیاه قرار دارد ، می توانید آن را در این وب سایت مشاهده کنید.

  در این مقاله روش تشخیص و شناسایی تلفن های مسروقه را بررسی کردیم. اگر می خواهید کالاهای دست دوم بخرید ، بهتر است مواردی مانند جعبه ، موارد همراه و همچنین کدهای موجود در دستگاه را بررسی کنید.



بیشتر:

 علائم و نشانه های هک شدن تلفن اندرویدی



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده