بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» گوگل پنالتی (Google Penalty)چیست؟

گوگل پنالتی (Google Penalty)چیست؟

برای دستیابی به صفحات نخست نتایج جستجوی Google ، باید کارهای زیادی انجام شود و نکات مختلفی در زمینه بهینه سازی سایت و جستجوگرها رعایت شده باشد. بسیاری از این راه حل ها مجموعه ای از اقدامات پیشنهادی و عملی هستند که با انجام صحیح آنها می توان به آنها دست یافت. اما به غیر از این ، راه حل هایی نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آنها در مدت زمان کوتاه و با هزینه کمتر به این نتایج دست یافت. بدیهی است که این راه حل ها غیرمعمول بوده و شرایط ویژه ای برای انجام دارند.


از طرف دیگر ، ما می دانیم که موتورهای جستجو ، به ویژه موتورهای جستجوی گوگل ، قوانین خاصی برای وب سایت ها دارند. این قوانین برای جلوگیری از سواستفاده برخی از مدیران وب ایجاد شده است. زیرا همانطور که گفتیم ، راه حل های غیرمعمولی وجود دارد که مغایر راه حل های رایج است. این روش ها توسط Google ممنوع است و از لیست های سیاه آن است. به همین دلیل ، این موتور جستجو سایت هایی را که از قوانین سرپیچی می کنند و راه های غیرقانونی را طی می کنند مجازات می کند.

مرتبط: مهمترین ویژگی های الگوریتم گوگل پنگوئن 4


گوگل دلایل مختلفی را برای جریمه کردن وب سایت ها بیان کرده است که در قالب مجموعه ای از اتهامات و هشدارهای گوگل برای مدیران وب سایت از طریق منابع مختلف شرح داده شده است. اما این هشدارها هنوز برای بسیاری نادیده گرفته می شود و این وب سایت ها دیر یا زود با جریمه های Google روبرو می شوند. الگوریتم های گوگل هر روز و هر لحظه در حال ارتقا هستند و به زودی با به روزرسانی های جدید هوشمندتر می شوند. این باعث می شود این موتور جستجو هر روز هوشمندتر از گذشته شروع به اسکن و یافتن متخلفان کند.

یک برش بسیار جالب و مهم در جرایم گوگل وجود دارد که اکثر افراد ، از جمله اکثر مدیران وب سایت ، حتی افرادی که خود را در این زمینه باتجربه و حرفه ای می دانند ، از آنها آگاهی ندارند و با انجام کارهایی که نباید انجام دهند ، خود و تجارت خود را به خطر می اندازند.

در مقاله زیر ، ما به شما خواهیم گفت که پایه و اساس سیستم Google Penalty چیست.


گوگل پنالتی (Google Penalty)چیست؟

بیایید این را با یک مثال ساده برای شما روشن کنیم. درست مثل یک بازی فوتبال ، وب سایت نقش بازیکن بازی و Google داور بازی را دارد. اگر بازیکنان غیرحرفه ای رفتار کنند یا اشتباه کنند یا هر یک از قوانین بازی را نقض کنند ، با جریمه های داور روبرو می شوند. گاهی اوقات اگر این نقض قوانین بیش از حد باشد ، ممکن است آن بازیکن از کل بازی اخراج شود. در موارد خاص ، جریمه های سنگین تری مانند محرومیت و عدم اجازه بازی های بعدی برای مدت زمان مشخصی برای این بازیکنان در نظر گرفته می شود. شرایط و جریمه های گوگل دقیقاً مشابه مثالی است ارائه دادیم.


گوگل ، در نقش داور ، مجاز است وب سایت خاطی را با جریمه های مشخص شده مجازات کند، گوگل همچنین دستیارانی از جمله روبات ها و خزندگان خود را دارد که به او در روند قضاوت درباره وب سایت ها کمک می کنند.


جریمه گوگل بحث گسترده و جامعی پیرامون سیستم انحصاری عیب یابی است که توسط گوگل تاسیس شده است ، براساس آن در صورت تلاش یا نقض این قوانین ، وب سایت ها با جریمه های گوگل روبرو می شوند. تأسیس این سیستم به سالها قبل برمی گردد. وقتی موتور جستجوگر Google.com به عنوان سایت پربازدیدترین سایت و موتور جستجو در جهان شناخته شد ، هنوز تکامل امروز را پیدا نکرده بود. در آن زمان ، این موتور جستجو چندان باهوش نبود و روبات ها و الگوریتم های محدودی داشت. این بستر مناسبی را برای سودجویان متقلب بود تا از طریق روشهای کاذب و حتی غیرمنصفانه و بهره برداری از این حفره های امنیتی به راحتی سواستفاده کنند.


گوگل پس از تحقیق درباره این موضوعات ، توانست راه حل هایی برای مقابله با آنها ایجاد کند. اما از طرف دیگر ، صدها و هزاران مدیر وب و کلاهبردار حرفه ای وجود داشتند که همیشه راهی برای دور زدن قوانین مصوب Google پیدا می کردند. اگرچه این رقابت همچنان ادامه دارد ،اما گوگل با الگوریتم های هوشمند مدرن و ربات های خود ، دست و پای این افراد سودجو را به خوبی بسته است.


اکنون این روش های غیرقانونی دقیقاً مانند ویروس های رایانه ای در سراسر جهان گسترش یافته اند و دسترسی بسیاری از آنها به وب مسترهای معمولی فراهم شده است. به همین دلیل گوگل حساسیت های خود را افزایش داده و از فیلترهای بسیار بیشتری برای یافتن و مجازات کردن این افراد استفاده کرده است. این بدان معناست که شما به عنوان یک مالک سایت اینترنتی ، هنوز در معرض جریمه استفاده از این راه حل های غیرقانونی هستید ، حتی اگر این روش ها را نمی دانید و قصد استفاده از آنها را ندارید.

حداقل کاری که شما باید انجام دهید این است که با جرایم و قوانین مهم Google آشنا شوید و سعی کنید با جاسازی آنها تجارت خود را به خطر نیندازید. بهتر است بدانید که Google وب سایتهایی را که از قوانین آن پیروی می کنند با بهبود نسبتاً رتبه بندی خود تشویق می کند تا دنیای وب را به سمت فعالیت قانونی سوق دهد.


اگرچه واژه جریمه گوگل ظاهراً یک جریمه معمولی است ، اما بهتر است بدانید که کار به همین سادگی نیست. اولین چیزی که باید به خوبی از آن آگاه باشید ، ماهیت سیستم جامع جریمه گوگل برای سایت ها است. اگر درک درستی از این موضوع نداشته باشید ، دیگر تفاوتی با وب مسترهای گمشده ندارید و شاید به دلیل یک نکته کوچک ، تلاش های شما سالها بی نتیجه بماند.


بنابراین اگر آینده وب سایت یا تجارت اینترنتی شما برایتان مهم است و از طرف دیگر ، این موتور جستجو بزرگترین منبع تبلیغاتی شماست ، شما باید راه های سازش با آن را بدانید و از راه های غیر منطقی و خطرناک پرهیز کنید. روش ها و تکنیک هایی وجود دارد که از نظر شما و بسیاری از صاحبان مشاغل ممکن است مشکلی نداشته باشند. اما همین تکنیک به ظاهر ساده ممکن است دلیل اصلی کاهش اعتبار شما باشد.


آشنایی با انواع جریمه های گوگل

اول از همه ، باید بدانید جریمه های گوگل در دو حالت کلی اعمال می شوند.

حالت اول حالتی است که در آن الگوریتم ها و در واقع ربات های هوشمند گوگل به طور خودکار داده ها را بررسی و مطابقت می دهند ، سایت های متخلف را در بخش مربوطه ثبت می کنند و جریمه های لازم را برای آن وب سایت ها در نظر می گیرند. در این نوع جریمه ها هیچ گونه دخالت انسانی وجود ندارد و طبق آمار موجود ، تقریباً 70٪ این جرایم توسط الگوریتم های گوگل ثبت و بررسی می شود.


حالت دوم ، نوع دستی این جریمه ها. این جرایم که بیشتر در شکایات و نقض حق چاپ ثبت می شوند ، توسط اپراتورها و کارشناسان گوگل ثبت و بررسی می شوند. در بسیاری از موارد ، وقتی تاکتیک های SEO کلاه سیاه باعث می شود ربات های گوگل نتوانند به درستی تخلف سایت را درک کنند ، این متخصصان گوگل هستند که وب سایت های مشکوک را با روش های حرفه ای و ابزار دستی بررسی و تجزیه و تحلیل می کنند.


بیشتر:

چگونه در ورد (Word) سند یا صفحه ای را بدون تغییر جزئیات کپی کنیم

 پنج باور غلط در سئو وب سایت




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده