بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چگونه در ورد (Word) سند یا صفحه ای را بدون تغییر جزئیات کپی کنیم

چگونه در ورد (Word) سند یا صفحه ای را بدون تغییر جزئیات کپی کنیم

در این مقاله آموزش کپی در Word بدون تغییر در استایل و جزئیات ما رخ دهد برای شما دوستان قرار داده شده است.

در اولین قدم ایجاد یک صفحه خالی(Blank Page) یا Page Break در Word ایجاد کنید


وقتی قصد داریم یک صفحه را به با تمام خصوصیات کپی کنیم ، ابتدا باید محل قرارگیری کپی را مشخص کنیم. بهتر است صفحه خالی(Blank Page) به منظور این کار ایجاد کنید.


برای این منظور به منوی Insert رفته و در این قسمت Blank Page را از سمت چپ انتخاب کنید:


اگر می خواهید یک صفحه را به چندین بخش تقسیم کنید ، از break page استفاده کنید. با استفاده از آن می توانید هر بخشی را به صفحه جدید منتقل کنید.


برای انجام این کار ، مکان نما را دقیقاً در محلی که می خواهید break page را انجام دهید ، منتقل کنید. یک کلیک کنید تا کروزر ماوس ببینید و سپس از منوی Insert گزینه Page Break را انتخاب کنید.


کپی کردن صفحه را در یک سند جدید ورد (Word)

هیچ ترفند و راه حلی برای اینکار با یک کلیک وجود ندارد! برای کپی کردن یک صفحه ، هیچ کلمه ای در یک سند مایکروسافت وجود ندارد. ابتدا باید محتوای صفحه اول خود را کپی کرده و سپس صفحه جدیدی ایجاد کنید و اکنون می توانید محتوای صفحه اصلی خود را در صفحه جدید جای گذاری کنید.



کپی کردن صفحه

در گام نخست محتوای سند خود را انتخاب کنید. می توانید این کار را با استفاده از ماوس یا فشار دادن Ctrl + A انجام دهید تا تمام موارد موجود در صفحه انتخاب شود.

در مرحله بعدی ، باید محتوای صفحه خود را کپی کنید. Ctrl + C را روی صفحه کلید خود فشار دهید یا روی محتوای انتخاب شده کلیک راست کرده و دکمه کپی را کلیک کنید.


صفحه جدیدی اضافه کنید و چسباندن (paste) کردن صفحه مورد نظر

تاکنون نسخه ای از صفحه ای که ذخیره کرده اید در کلیپ بورد شما ذخیره شده است. شما به یک صفحه جدید برای عملیات انتقال نیاز دارید ، که در نهایت دو صفحه یکسان برای شما ایجاد می کند.


در صفحه خالی خود ، Ctrl + V از روی صفحه کلید خود فشار دهید تا محتوای صفحه اول خود را بر روی سند دوم قرار دهید. همچنین می توانید بر روی یکی از گزینه های "Paste" کلیک راست کنید.


برایکپی کردن با همان قالب بندی مورد نظر ، باید روی دکمه Keep Source Formatting کلیک کنید.

چگونه صفحات را در اسناد چند صفحه ای Word کپی کنید

هنگامی که می خواهید تعدادی از صفحات را در یک سند چند صفحه ای کپی کنید ، چه پشت سر هم یا غیر ترتیبی ، لازم است ابتدا موقعیت این صفحات را با درج صفحه مشخص کنید.


مانند اسناد تک صفحه ای ، ابتدا باید محتوای صفحه مورد نظر خود را کپی کنید. برای انتخاب محتوا نمی توانید از دستور ctrl + A استفاده کنید ، زیرا با این کار همه سند Word شما انتخاب می شود.


برای انتخاب محتویات یک صفحه باید از مکان نما استفاده کنید. نشانگر ماوس را در ابتدای صفحه در سند خود قرار دهید و سپس به پایین بکشید.


وقتی به انتهای صفحه رسیدید ،صبر کنید.

هنگامی که صفحه مورد نظر خود را انتخاب کردید ، اکنون زمان کپی کردن است: Ctrl + C یا کلیک راست ، و انتخاب کپی کاری است که باید انجام دهید.


اکنون دوباره از منوی Insert یک صفحه خالی ایجاد کنید. سپس محتویات کپی شده را با دو روش Ctrl + V یا کلیک راست منتقل کرده و گزینه Keep Source Formatting را انتخاب کنید.

با استفاده از این روش حتی می توانید چندین صفحه پشت سر هم را با یک کپی منتقل کنید.


مقالات بیشتر:

آشنایی با مفهوم بازارهای مالی (سرمایه)

بازارهای مالی چه کارهایی انجام می دهند؟

میانبر دسک تاپ ناشناس Google Chrome به نسخه ویندوز اضافه شده است

راه های کسب درآمد با کانال تلگرام به صورت آنلاین

 ده ایده ی سودآور در زمینه ی تبلیغات و بازاریابی



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده