بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» معرفی بهترین مرورگرهای وب سال 2020

معرفی بهترین مرورگرهای وب سال 2020

بهترین مرورگر سال2020 چیست؟

کدام مرورگر به عنوان بهترین مرورگر در سال 2020 شناخته می شود؟در این قسمت بهترین مرورگرها را در سال 2020 را بررسی و معرفی خواهیم کرد.


مرورگرها یکی از مهمترین ابزارهای دنیای امروز برای جستجو در موتورهای جستجوی مختلف هستند که برخلاف گذشته ، فقط با چند جستجو ساده این روزها می توان بسیاری از آنها را مشاهده و بارگیری کرد. اما در حالی که انتخاب یک مرورگر بسیار مهم است و نباید در انتخاب آن کم دقتی اتفاق بیفتد چونکه اگر یک مرورگر ایمن نباشد، ممکن است تمام اطلاعات شما از طریق یک نقص امنیتی بزرگ (باگهایی که معمولا همراه تمام نرم افزارها در ابتدای کار وجود دارند )به خطر بزرگی بیفتد و در نهایت اطلاعات شما حاوی کدها ، نام های کاربری ، سابقه جستجو و غیره توسط شخص دیگری شونود شود.

با این حال ، اکنون به اهمیت مرورگرها پی برده اید که خوشبختانه مرورگرهای امروزی ، که چند سال پیش مورد استفاده قرار گرفته اند ، چندین نسخه به روز را در طول سال ها منتشر کرده اند که شکی نیست که هیچ گونه ضربه ای در آنها وجود ندارد و اگر وجود دارد ، حتماً نسخه جدیدی را برای آن منتشر خواهند کرد که باید آن را دانلود و نصب کنید.


مرورگر گوگل کروم(Google Chrome)

مرورگر Google Chrome چندین سال محبوب ترین مرورگر در جهان بوده است که بدون شک می تواند یکی از بهترین ها باشد و ما فقط سالهاست که از این مرورگر استفاده می کنیم.

اما چرا ما مرورگر Chrome را دوست داریم؟

MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

چرا ما همیشه سعی می کنیم از آن برای جستجو استفاده کنیم؟

این مرورگر یک مرورگر پایدار و سریع است که فضای کمی از حافظه را در اختیار می گیرد، اگر در بدترین حالت ممکن روی هر دستگاهی نصب شود ، ، هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید.


با این حال ، بیشتر توسعه دهندگان Google Chrome را دوست دارند زیرا ابزارهای آن دیگر در مرورگرهای دیگر در دسترس نیستند زیرا برنامه های بسیار مهمی هستند که از مهمترین آنها می توان به Evernote Web Clipper ، Big Suspender و Pushbullet اشاره کرد. کرد اما این مرورگر یک نقطه ضعف نیز دارد و آن این است که کروم می تواند RAM را دوست داشته باشد و بنابراین تأثیر استفاده از آن ، در رایانه های قدیمی کمی کندتر کار می کند.


مرورگر موزیلافایرفاکس(Mozilla Firefox)

در بین توسعه دهندگان ، موزیلافایرفاکس احتمالاً محبوب ترین مرورگر در جهان است. Firefox یک مرورگر بسیار قدرتمند است. Mozilla Firefox بسیار سریعتر از سایر مرورگرها است و به شما کمک می کند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کرده و در زمان کوتاهی وب سایت های خیره کننده ایجاد کنید.


اگر دوست دارید از تمام قدرت این مرورگر برای توسعه وب سایت هایتان بهره ببرید، بهتر است نسخه توسعه دهنده موزیلافایرفاکس را امتحان کنید. مانند Google Chrome ، نسخه توسعه دهنده موزیلافایرفاکس برای توسعه وب سایت ها ایجاد شده است. علاوه بر این ، با استفاده از این نسخه ا می توانید به نسل بعدی CSS دسترسی پیدا کنید.


برای دسترسی به خطایاب JavaScript می توانید از این مرورگر استفاده کنید. در حقیقت ، Firefox تنها مرورگری است که به طور خاص با ابزارهایی طراحی شده است که به شما در طراحی شبکه CSS کمک می کند. این ابزارها همچنین تجسم اطلاعات ، نمایش مناطق و پیش نمایش طرح را آسان می کنند.


مرورگر مایکروسافت Edge

بیش از یک دهه قبل مرورگر Internet Explorer مایکروسافت به عنوان پادشاه مرورگرها شناخته می شد زیرا در نسخه های اولیه ویندوز ، از Internet Explorer رونمایی کرد که در سال 2003 توانست تا 95٪ از سهم بازار را بدست آورد و دلیل اصلی آن شاید این بود که در رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز به طور پیش فرض نصب شده بود البته در آن دوران سایر مرورگرها به اندازه اینترنت اکسپلورر نبودند.


اما در سال 2015 ، هنگام معرفی ویندوز 10 ، مایکروسافت از مرورگر نسل بعدی خود ، مرورگر Microsoft Edge برای ویندوز 10 و همچنین Xbox One رونمایی کرد. جالب است بدانید که Microsoft Browser یک استاد دیرینه در تجربه کاربر است که سالهاست از آن استفاده می شود و مرورگرهای جدیدتر از ویژگیهای آن استفاده کرده اند ، اما دقیقاً یکسان نیستند. با این حال ، این مرورگر در میان کاربران وب کاربرد زیادی ندارد.


مرورگر اپرا(Opera)

حتی اگر مرورگر Opera فقط حدود 1٪ از مرورگرهای بازار را تشکیل می دهد ، همچنان یکی از محبوب ترین مرورگرها است. با استفاده از مرورگر Opera ، می توانید فیلم ها ، عکس ها و غیره را مشاهده کنید .از ویژگی های Opera سرعت بارگیری بیشتر است که یک مزیت مهم است.


مرورگر اپرا نیز در طول زمان آپدیت هایی را منتشر کرد که در نوع خود منحصر بفرد هستند و تبدیل به رقیبی شایسته به عنوان یکی از بهترین مرورگر ویندوز در سال 2020 شده است. از طرفی دیگر این مرورگر به گونه ای طراحی شده است که میزان کمتری از باتری لپ تاپ را مورد استفاده قرار میدهد و اگر شما معضل باتری دارید، ما مرورگر اپرا را به شما معرفی می کنیم.


بیشتر:

میانبر دسک تاپ ناشناس Google Chrome به نسخه ویندوز اضافه شده است

هکران چگونه کیف پول های ارزهای دیجیتال را سرقت می کنند؟

معرفی بازی جک سامورایی



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده