خرید از سراسر دنیا


» معرفی چهار شغل خانگی مناسب خانم ها با درآمد بالا

معرفی چهار شغل خانگی مناسب خانم ها با درآمد بالا

معرفی برترین کسب و کارهای خانگی ویژه خانم ها



تایپ در خانه

شغل یک تایپیست به خوبی شناخته شده است و نیازی به معرفی ندارد، اما آیا می دانستید که در میان مشاغل پر درآمد خانگی برای زنان، تایپ کردن در خانه چه نوع شغلی است؟ این روزها بسیاری از دانشجویان و استادان به دنبال فرد مناسب برای انجام کار تایپ جزوه و پایان نامه برای آنها هستند. شما می توانید افرادی را که نیاز به ماشین تحریر و خدمات تایپ از طریق وب سایت های شغلی و یا کافه ها و مغازه های خدمات کامپیوتری ملاقات کنید. هر چه سریعتر تایپ کنید، پول بیشتری در می آورید. برای این کار باید یک دوره فشرده ماشین تحریر ده انگشتی را انجام دهید.


پشتیبان وب سایت

یکی از تخصصی ترین مشاغل پر درآمد خانگی برای زنان،استخدام به عنوان پشتیبان وب سایت است که می توان گفت این روزها بازاری با درآمد قابل قبولی را دارد. اکنون که اهمیت فضای مجازی برای تمامی شرکت ها و استارتاپ ها به خوبی درک گشته است، فعالیت در این زمینه فضای بالایی برای مانور به خود اختصاص داده است.

برای انتخاب شدن به عنوان پشتیبان یک وب سایت لازم است مهارت هایی همچون برنامه نویسی، سئو و غیره را فرا گرفته باشید. هر چه در زمینه های ذکر شده و هم ردیفشان مهارت های بالاتری را اختیار کنید، درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد. به عنوان مثال سئو کردن و بهینه سازی محتوای یک وب سایت برای موتورهای جستجو امروزه تقاضای بالایی را به خود اختصاص داده است و درآمد بسیارخوبی دارد.


خیاطی

بسیاری از ما، اگر تا کنون هرگز برای سفارش لباس پیش خیاط نرفته باشیم ، همیشه در تلویزیون خانم های خیاطی را مشاهده کرده ایم که در خانه مشغول به خیاطی کردن می باشند و مشتری های فراوانی نیز دارند.

خیاطهایی که مطابق الگوهای درخواستی و جذاب کار دوخت خود را انجام می دهند ثابت کرده اند که خیاطی یکی از پردرآمدترین مشاغل خانگی برای زنان است.علاوه بر آن آموزش خیاطی در میان خانم ها از جمله دوره های آموزشی پرطرفدار است . برای پیشرفت در زمینه ی خیاطی شما نباید تنها به خیاطی سنتی اکتفا کنید و می بایست خیاطی مدرن را نیز فرا بگیرید که برای یادگیری خیاطی مدرن می توانید در دوره های خیاطی مربوط به آن و همچنین طراحی لباس شرکت کنید و پس از گذراندن دوره یا دوره های مربوطه، برای خود یک خیاط با سبک و طرح های مختص خود باشید و در زمینه های مد و لباس حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید.


چاپ سابلیمیشن

شما تا کنون حتما فروشگاه ها و وب سایت های زیادی را دیده اید که لیوان،ماگ،تی شرت و ... را با طرح های سفارشی مشتری می فروشند. چاپ سابلیمیشن یک کسب و کار پرسود خانگی برای خانم ها و آقایان می باشد که نیاز به سرمایه بالایی نیز ندارد و برای راه اندازی چاپخانه خود می توانید با سرمایه ی کمی نیز این کار را شروع کنید. چاپ سابلیمیشن دوره ی آموزشی خاصی ندارد و همه چیز بیشتر به سلیقه شما مرتبط می باشد . اگر سلیقه و پشتکار مناسبی را برای این کار بگذارید در مدت زمان کوتاهی می توانید بازار خوبی برای محصولات خود درست کنید..

فضایی کوچک برای قرار دادن چاپگر مخصوص چاپ سابلیمیشن و پرینت سفارشات کافی است و با امکانات و بسترهای فراهم شده در اینترنت و شبکه های اجتماعی شما می توانید محصولات خود را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی به فروش برسانید .


مقالات آموزشی کسب درآمد برای مطالعه بیشتر در آگورابلاگ:

معرفی هفت مدل برتر کسب درآمد در جهان برای شروع کسب در آمد آنلاین

یادگیری ساخت کیف پول بیت کوین در بلاک چین



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده