خرید از سراسر دنیا


» اطلاعات بسیاری از بازی کال آف دیوتی: جنگ سرد منتشر شد

اطلاعات بسیاری از بازی  کال آف دیوتی: جنگ سرد منتشر شد

آخرین قسمت از سری Call of Duty با نام Call of Duty: Cold War در کمتر از چند ماه منتشر می شود و می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آن را در زیر بخوانید.


اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد Call of Duty: Cold War فاش نشده است ، اما جزئیات خوبی در اختیار طرفداران قرار گرفته است که در ادامه خواهیم گفت.


Call of Duty: Black Ops Cold War در پاییز منتشر می شود و توسط Treyarch Studios ساخته می شود. این نسخه قرار است وقایع بین قسمت اول و دوم فیلم Black Ops را روایت کند و شاهد حضور چهره های آشنا در آن خواهیم بود. همانطور که می دانید ، اکتیویژن به تازگی رویکرد جدیدی را برای بازگرداندن این گروه محبوب به ریشه های خود در پیش گرفته است. Modern Warfare بازگردانی باشکوه در حق رای دادن را نشان داد و موفق شد دیدگاه های منفی مربوط به قسمت های اخیر را تغییر دهد. قسمت جدید مسیری مشابه را دنبال خواهد کرد.


کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام مطلب مرتبط کپشن های خاص در مورد حسادت برای پست اینستاگرام

جزئیات جدید در مورد ندای وظیفه: جنگ سرد

سازندگان هنوز اخبار زیادی از بخش های زامبی یا آنلاین ارائه نکرده اند ، اما ما اطلاعات نسبتاً خوبی از بخش های دیگر داریم که می توانید در زیر بخوانید.


- شخصیت اصلی توانایی شخصی سازی را دارد

مانند Black Ops 3 ، شما توانایی سفارشی کردن شخصیت خود را دارید. تاکنون مشخص شده است که می توانید نژاد ، ملیت و شخصیت خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید سازمانی را انتخاب کنید که می خواهید عضو آن شوید ، به عنوان مثال KGB (سرویس اطلاعاتی و امنیتی اتحاد جماهیر شوروی سابق) یا سرویس مخفی انگلیس (MI6). این امکان وجود دارد که سازمان منتخب شما تأثیر کمی در داستان داشته باشد.


بنابراین ، شما بخش داستان یک نفره بازی را با شخصیتی که خودتان ساخته اید ، بازی می کنید. کسانی که دوست دارند شخصیت های مورد علاقه خود را دوباره بازی کنند ، ممکن است کمی ناامید شوند ، اما شما حداقل در طول داستان با آنها روبرو خواهید شد.


- حضور رونالد ریگان از روئسای جمهور آمریکا

مانند Black Ops 1 ، رئیس جمهور واقعی دیگری را در دنیای Call of Duty شاهد هستیم. این بار به جای جان اف کندی ، رونالد ریگان را در بازی مشاهده خواهید کرد که بخشی از داستان را پیش می برد.


رونالد ریگان از شما می خواهد كه یک شخص جاسوسی روسی با نام شخصی Perseus را پیدا كنید كه برنامه های آمریكا را سرنگون می كند و از بین می برد. ما هنوز نمی دانیم که ریگان چقدر در این بازی دخیل است ، اما امیدواریم که وی را در بخش زامبی ها ببینیم!


- یک دیوار برلین در بازی وجود دارد

در بخش داستان ، دیوار برلین نیز حضور دارد. این نیز برای لحظه ای در تریلر بازی نشان داده شد ، جایی که یک شخصیت ناشناس احتمالاً می خواست به آن طرف دیوار برود. به نظر می رسد که یک مرحله از بازی به فرار پنهانی از یک طرف دیوار برلین به طرف دیگر اختصاص دارد ، اما ما هنوز نمی دانیم که شما از شرق به غرب می روید یا برعکس.

حضور دیوار برلین در بازی جذاب ، اما چندان دور از انتظار نیست ، به هر حال کسانی که با تاریخ آشنا هستند می دانند که این دیوار یکی از نمادهای عالی جنگ سرد بود.


- بخشی از داستان در طول جنگ ویتنام رخ می دهد

مانند Black Ops 2 ، داستان این نسخه در دوره های زمانی مختلف اتفاق می افتد و برخی از ماموریت های آن در طول جنگ ویتنام انجام می شود. این مراحل بسیار شبیه ماموریت های قسمت اول است.

البته ما هنوز نمی دانیم کدام دوره از جنگ ویتنام در این بازی به تصویر کشیده شده است. اگر شما بازی Black Ops 1 را انجام داده اید ، احتمالاً مراحل نبرد Khe Sanh و Tet Offensive را به خاطر می آورید ، که هر دو براساس وقایع واقعی بوده اند. انتظار می رود در مرکز ماموریت های معروف دیگر از جنگ ویتنام در ندای وظیفه: جنگ سرد قرار داشته باشید.


 - قسمت دیگر داستان در دهه 80 بازگو می شود

بازی بلک اپس ۲ شما را در بخش‌های پایانی جنگ سرد در دهه ۸۰ میلادی قرار می‌داد اما قسمت جدید شما را به اوایل دهه هشتاد و دوران آغاز ریاست جمهوری رونالد ریگان می‌برد. این دوره از نظر تاریخی بسیار پرحادثه بود و جنگ سرد در این دوره وارد فاز تازه‌ای شد.


همچنین در تریلر بازی، یک موسیقی دهه هشتاد میلادی از خواننده مشهور آمریکایی، پت بناتر (Pat Benatar) پخش شد و می‌توانیم در بازی منتظر شنیدن آثار کلاسیک بیشتری از دهه ۸۰ و ۷۰ میلادی باشیم.


– بازگشت هادسون،وودز و میسن سه شخصیت محبوب

جیسون هادسون ، فرانک وودز و الکس میسون متحدان شما در این نسخه خواهند بود. ما هنوز نمی دانیم که آیا هر سه نفر شما را در مأموریت ها همراهی می کنند ، اما ایده خوبی است که مجدداً با این شخصیت های به یاد ماندنی روبرو شوید. احتمالاً در جنگ ویتنام با این شخصیت ها روبرو خواهید شد.


البته امیدواریم شخصیت های جدید به یاد ماندنی را نیز مشاهده کنیم. در زمان های اخیر شخصیت های جذاب جدیدی در بازی معرفی نشده اند و احتمالاً با انتشار قسمت جدید این موضوع تغییر خواهد کرد.


- Perseus براساس یک شخصیت واقعی ساخته شده است


Perseus شخصیت اصلی منفی جنگ سرد Black Ops است و در بیشتر مراحل هدف شما پیگیری و دستگیری این جاسوس اسرارآمیز است. در صورتی که نمی دانستید ، این شخصیت براساس یک جاسوس واقعی ساخته شده است و در دنیای واقعی چنین شخصیتی وجود داشته است.


در دنیای واقعی ، پرسئوس یک جاسوس اتحاد جماهیر شوروی بود که در جریان پروژه منهتن به ایالات متحده نفوذ کرد و اطلاعات امنیتی زیادی را به بیرون درآورد. اگرچه این شخصیت در طول تاریخ چندین بار ذکر شده است ، اما هنوز کسی هویت واقعی او را نمی داند و حتی نمی دانیم که او واقعاً وجود داشته است یا اینکه او یک شخصیت داستانی است.

- یک بخش Warzone در بازی وجود دارد

بازی کال آف دیوتی: جنگ سرد نیز همانند مدرن وارفر دارای بخش وار زون است اما هنوز نمی‌دانیم که نقشه یکسانی دارد یا در یک محیط متفاوت جریان خواهد داشت. این بخش هم احتمالا به صورت مستقل و البته رایگان عرضه می‌شود و احتمال دارد که در دهه ۸۰ میلادی جریان داشته باشد.

چنین اتفاقی بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد و طرفداران بدون شک از یک بازی بتل رویال با محیط و اسلحه‌های قدیمی استقبال خواهند کرد.


– بازی برای نسل جدید کنسول‌ها منتشر می‌شود

این بازی برای پلی استیشن 4 و xbox one در دسترس خواهد بود ، اما همانطور که انتظار می رود ، به نسل بعدی کنسول ها می رسد و یک افکت نسل متوسط ​​است. با این حال ، این بازی به طور خاص برای سری های PlayStation 5 و Xbox X طراحی شده است و حتی از قابلیت های اختصاصی کنترلرهای آنها نیز استفاده می کند.


تریلر معرفی بازی از نسخه پلی استیشن 5 ساخته شده است و گرافیک آن تحسین برانگیز به نظر می رسد. اگرچه هدف اصلی برای سازندگان کنسول های نسل بعدی است ، اما با دانشی که ما از استودیوی Tri-Arc داریم ، آنها همیشه در بهینه سازی بازی سرآمد بوده اند و طرفداران PlayStation 4 و Xbox One نباید نگران باشند. ناگفته نماند که این بازی بر روی کنسول های جدید اجرا خواهد شد ، با رزولوشن 4K و سرعت 120 فریم در ثانیه ، و از این پس می توان تصور کرد که این بازی تجربه بی نظیری را برای طرفداران به ارمغان خواهد آورد.

مانند قسمت های قبلی Call of Duty ، Call of Duty: Cold War در ماه نوامبر منتشر می شود و شما می توانید در 13 نوامبر سال 2020 منتظر بازی باشید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده