دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش کسب در آمد دلاری در ایران با دورکاری

آموزش کسب در آمد دلاری در ایران با دورکاری


کارآفرینی دیجیتال به معنای تجارت اینترنتی (تجارت با امکان ICT) یعنی درآمدزایی از طریق فناوری اطلاعات و در اکو-سیستم دنیای صفر و یک. دنیای مجازی پتانسیل عظیمی دارد که بیش از نیمی از جمعیت جهان را قادر به فعالیت در آن کرده است و 1 میلیارد تا 2 میلیارد نفر از آنها واتس اپ ، اینستاگرام و فیس بوک هستند. این ویژگی عالی را می توان رایگان و جامع در نظر گرفت. هیچ رسانه ای در طول تاریخ بشر نتوانسته است مانند فضای مجازی امکانات فوق العاده بالا و جامعی را با بالاترین سطح سهولت استفاده و کاربرد در اختیار انسان قرار دهد.

نحوه ساخت یک کیف پول بیت کوین بلاکچین

درآمد ارزی امروزه برای همهٔ افرادی که دارای مهارت و تخصص در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی هستند و سواد اطلاعاتی دارند و به زبانی علاوه بر زبان مادری خود مسلط‌اند، امکان پذیر و آسان است و برخلاف آن‌چه تصور می‌شود، سخت نیست. فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برگ برندهٔ کسانی است که قادرند با شناسایی نیازهای مخاطبان حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها)، فرصت‌آفرینی کنند و ارزش افزوده ایجاد کنند که مصداق آن، کارآفرینی دیجیتالی (Digital Entrepreneurship) است که غوغایی در اقتصاد قرن بیست و یکم به راه انداخته است و ما امروزه شاهد نسلی از میلیاردرهای زیر ۳۰ سال هستیم!


سال 2020 چه سالی است؟

2020 سالی است که تعداد بینندگان شبکه اجتماعی ، یعنی اینستاگرام ، از 1 میلیارد نفر گذشته است.

استفاده از رسانه های اینترنتی یک سال است که در حال افزایش است و اگر می خواهید در سال 2009 با دوستان ، آشنایان ، شرکت ها و موسسات داخل یا خارج از کشور تعامل داشته باشید ، باید به یکی از رسانه های محبوب داخلی و خارجی ، اکثریت مراجعه کنید. از آن استفاده کنید ، عضو شوید در واقع ، هویت دیجیتالی شما مواردی دارد که یکی از آنها حضور فعال در این پیام رسان های اینترنتی است.


2020 سالی است که احتمالاً شاهد نوسانات مقطعی قیمت ارز خواهیم بود. علی رغم تحریم های یک جانبه آمریکا علیه جمهوری اسلامی و تحریم های بانکی ، سیاست های پولی و بانکی بانک مرکزی با روی کار آمدن رئیس جدید حکایت از تثبیت قیمت ارز و عدم وجود نوسانات قابل توجه دارد.

سرمایه گذاری در ارز خارجی مخاطره آمیز است اما کسب ارز می تواند کاری ارزشمند باشد. از آنجا که ورود ارز به کشور به هر میزان آزاد است ، بنابراین ورود و خروج ارز توسط مسافران آسان بوده و بازار را تثبیت می کند. بنابراین زیاد نگران نوسانات عجیب قیمت ارز نباشید.

 5 ایده برای کسب درآمد از طریق کامپیوتر (آموزش کارآفرینی در منزل)


سال 2020 که از ماه مارس شاهد آغاز سال 1399 هجری قمری خواهیم بود ، سالی است که شرایط سخت اقتصادی برای ایران پیش بینی می شود و بودجه دولت برای سال جاری نیز آمادگی دولت را برای یک وضعیت شدید تحریم نشان می دهد. بنابراین رضایت از درآمد ریالی خود با وجود تورم موجود منطقی به نظر نمی رسد و باید به فکر روش های درآمد زایی باشید.


بیایید با فریلنسینگ آشنا شویم

مهمترین ابزاری که برای بدست آوردن ارز خارجی در اختیار دارید ، آشنایی با روشهای خلاقانه فریلنسینگ (دورکاری) است تا دنیا با ظرفیت ها و توانایی های شما آشنا شود البته ابزارهای فوق العاده ی دیگری نیز همچون گوگل ادسنس برای ایرانیان در شرایط کنونی وجود دارد که به درآمدهای فوق العاده بالایی هم می توان رسید اما در این پست تنها نیت ما آشنایی با مبحث مطرح گشته می باشد. شما ممکن است در طراحی مبدل های حرارتی متخصص باشید ، یا یک طراح حرفه ای ، یا یک معلم گیتار یا زبان خارجی ، یا حتی یک ویراستار و عکاس ماهر باشید. این ظرفیت ها و مهارت ها ممکن است هیچ ارتباطی با کار روزانه شما نداشته باشد ، اما شما می توانید پروژه هایی را در وقت اضافه و در طول روز انجام دهید و انجام دهید و آنها را با قیمت و زمان توافق شده با کارفرما تحویل دهید.

فریلنسینگ (دورکاری) به این معناست که شما از طریق فضای مجازی در هر زمینه صنعتی پروژه ها و خدمات را از کارفرمایان در ایران و سایر نقاط جهان دریافت می کنید و این کار را انجام می دهید و درآمد آن را به صورت ارزی یا ریالی دریافت می کنید. میلیون ها نفر در سراسر جهان سالانه میلیاردها دلار با فریلنسرها درآمد کسب می کنند. شاید باورتان نشود ، اما در حال حاضر هزاران ایرانی که معلم زبان انگلیسی هستند در حال تدریس زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی هستند که در کشورهایی مانند انگلستان ، کانادا ، نیوزیلند و حتی ایالات متحده تحصیل می کنند ، در سطح آیلتس ، تافل و GRE ! آره! باورش سخت است! زیرا استخدام یک معلم حرفه ای زبان در این کشورهای انگلیسی زبان گرانتر از استخدام یک معلم ماهر زبان در ایران است.


سایت های دورکاری زیادی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان به آنها بپیوندید. یک نمایه ایجاد کنید و مهارت ها و توانایی ها و توانایی های خود را وارد کنید. به این ترتیب ، نکته مهم این است که شما الفبای دورکاری و تجارت را در یک فضای رقابتی با صبر و آینده نگری فرا بگیرید. درآمد ارزی حاصل از دورکاری با صبر و حوصله حاصل می شود. همان بازار سهام! اگر صبر ندارید ، ممکن است لازم باشد از ساعت 8 صبح تا 6 بعد از ظهر به دنبال پرداخت حقوق باشید!

یکی از جذاب ترین راه های کسب درآمد از راه دور نوشتن برنامه ای برای آموزش زبان یا آموزش آنلاین زبان های معروف در سراسر جهان مانند انگلیسی است.


سایت های دورکاری خوب

Freelancer.com یا freelancer.ir از نمونه های موفق جهانی و ایرانی برای دوستداران دورکاری و کسب درآمد دیجیتال می باشد.

هزاران کارفرما و صدها هزار فریلنسر آزاد در این دو سایت آماده معرفی پروژه و انجام کار با قیمت و زمان مشخص و توافق نامه هستند. اگر شما هم علاقه مند به دریافت درآمد دیجیتال هستید ، ثبت نام رایگان در این دو سایت و آشنایی با خدمات و امکانات آن را در نظر بگیرید.

در بهشت ​​دورکاری دنیا در FREELANCER.COM ، می توانید روی ده ها موضوع کار کنید و نشان کسب کنید

سایت PeoplePerHour

PeoplePerHour یک سایت دورکاری جالب است که در آن می توانید یک فریلنسر استخدام کنید یا مهارت های خود را به نمایش بگذارید تا کارفرمایان سراسر دنیا را ترغیب به ارائه پروژه خود کنید. بیشتر کارفرمایان ثبت شده در این سایت کارفرمایان کوچکی هستند که نمی توانند کار خود را به اشخاص حقوقی بزرگ بسپارند. بسیاری از ایرانیان خود اشتغالی در این سایت فعال هستند. مناطقی که متقاضی کار و کارفرما می توانند در این وب سایت ارائه دهند و پروژه را انجام دهند عبارتند از:

طراحی وب ، توسعه ، ویرایش ، ترجمه ، بازاریابی صنعتی ، طراحی ویدئو ، عکاسی ، پشتیبانی تجاری و توسعه نرم افزار موبایل.

شما 90 روز پس از ثبت نام در این سایت ،برای دریافت یک پروژه ساعتی و آزمایش صلاحیت خود برای باقی ماندن در میان فریلنسرها فرصت دارید. عضویت پرداخت شده برای کسانی است که می خواهند فعالیت بیشتری در سایت داشته باشند. مانند بسیاری از سایت های مستقل ، درآمد شما به کیف پول الکترونیکی شما واریز می شود و می توانید از طریق صرافی ها از طریق سرویس صرافی PAYPAL یا SKRILL پول نقد و معادل ریالی آن را دریافت کنید.


وب سایت ENVATO

یکی دیگر از سایت های معروف که می توانید از طریق آن درآمد کسب کنید وب سایت ENVATO است که در زمینه طراحی تم و همچنین گرافیک سایت ، ویدئو ، صدا و تصاویر سه بعدی تخصص دارد. اگر می خواهید این موارد را بخرید یا در این زمینه متخصص هستید ، این پورتال مناسب شما خواهد بود.


سایت تم فارست یکی از سایت های خوب برای مدیران وب و طراحان وب برای کسب درآمد دلاری است

این وب سایت مانند درگاه جنگل استایل وب سایت ها ، پلتفرم خوبی برای خرید و فروش آنلاین مدیران سایت و طراحان وب است. بیشتر این وب سایت ها پلی بین تولیدکننده محصولات دیجیتالی و مصرف کننده هستند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده