خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 9 اصل مهم برای میلیاردر شدن

9 اصل مهم برای میلیاردر شدن

9 اصل مهم برای میلیاردر شدن

با پیشرفت تکنولوژی و سهولت دسترسی به اطلاعات ، تعریف موفقیت با چالش های جدیدی روبرو می شود. بسیاری از افراد در حالی که تلاش می کنند فرمول واقعی موفقیت را پیدا کنند ، برای حل نیازهای اساسی در یک حلقه معیوب رقابت گیر افتاده اند. با جستجوی ساده در اینترنت برای یافتن نکات کاربردی ، با ابزارها ، روش ها و تئوری هایی روبرو خواهید شد که بیشترین نگرانی شما را به همراه خواهد داشت. با هر کلیک ، محتوای زیادی را مشاهده خواهید کرد که پیشنهاداتی برای موفقیت یک شبه ارائه می دهد. کلاسهای آموزشی ، فیلمها ، مقالات و کتابهایی در مورد چگونگی دستیابی به موفقیت مالی نیز در دسترس شما خواهد بود. اما اگر بگوییم دستیابی به این موفقیت چیزی نیست که بعضی از افراد پیچیده بدانند ، چه واکنشی نشان می دهید؟ در اینجا 9 عادت موفقیت برای میلیاردر شدن آورده شده است.

1. مطالعه برای رشد شخصی

مطالعه روزانه یکی از عادت های بیشتر میلیاردرها است. به عنوان مثال ، اگر شما یک کارآفرین هستید ، برای تبدیل شدن به یک رهبر موثر و مولد ، باید مطالعه کنید. این به شما کمک می کند در بیشتر اوقات و بدون نیاز به ثبت نام در کلاسهای تجاری ، چیزهای جدید را یاد بگیرید و رشد دهید.

یک مطالعه نشان داد که حدود 85٪ از میلیاردرهای خودساخته حداقل دو کتاب در ماه می خوانند. وارن بافت ، سرمایه گذار و اقتصاددان آمریکایی ، نمونه بارز آن است. او 80٪ از روز خود را به مطالعه می گذراند. وارن بافت در روزهای اولیه سرمایه گذاری خود روزانه حدود 600 تا 1000 صفحه می خواند.

در حالی که افراد ثروتمند گاهی فقط برای سرگرمی درس می خوانند ، آنها همچنین به خودسازی نیز توجه دارند. آنها مباحثی را برای مطالعه در مورد رهبری ، چگونگی انجام کارها ، کمک به خود ، زندگی نامه ، تکنیک ها و رویدادهای جاری انتخاب می کنند.


۲. داشتن چندین منبع درآمد

یکی دیگر از عادت های افراد موفق این است که آنها به یک منبع درآمد اکتفا نمی کنند و چندین منبع درآمد دارند. میلیاردرها همچنین چندین منبع درآمد دارند. این به آنها کمک می کند تا چالش های مالی خود را بهتر مدیریت کنند و البته درآمد بیشتری کسب کنند. ثروتمندان درآمد منفعل را دوست دارند.

آنها وام می گیرند ، ماهیانه اجاره از ملک خود می گیرند ، حق دارایی در دارایی های خود دارند و از سرمایه های خود سود می گیرند. آنها همچنین مشاغل جانبی ایجاد می کنند ، وب سایتی راه اندازی می کنند یا اطلاعات و دانش خود را به دیگران می فروشند.


این که درآمد افراد منفعل یا پویا چیزی است که افراد موفق را از تازه واردان متمایز می کند. آنها دائماً در حال یادگیری روشهای جدید برای کسب درآمد هستند.


3. بودجه ماهانه مشخص داشته باشید

یک میلیاردر متوسط ​​اعتقادی به شانس ندارد. آنها وقت خود را صرف درک جریان نقدی حقوق و هزینه های خود می کنند. بر این اساس ، آنها بودجه سختگیرانه ماهانه را برای خود تعیین می کنند.

به حداقل رساندن هزینه های غیرضروری ماهیت اصلی بودجه بندی است. این به شما کمک می کند تا قسمت مالی زندگی خود را بهتر کنترل کنید. بودجه بندی از هزینه های اضافی جلوگیری می کند و به شما در دستیابی به اهداف مالی کمک می کند.


4. مدیریت و جمع آوری پول

یکی از ویژگی های بارز بیشتر میلیاردرها ، هوش مالی است. هیچ کس بدون هوش مالی نمی تواند به آزادی مالی دست یابد. این یکی از دلایلی است که افراد ثروتمند اطلاعات مالیاتی و مالیاتی خود را به روز نگه می دارند.

آنها همیشه به دنبال راهی برای کاهش اظهارنامه مالیاتی خود هستند. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، یک روش ثبت تجارت و نقل مکان در ایالتی است که هیچ قانون مالیات بر درآمد وجود ندارد.

مالیات حدود 60 شرکت آمریکایی در سال 2018 از نظر قانونی صفر بود. شورون و هالیبرتون ، شرکت اینترنتی آمازون ، جنرال موتورز و خطوط هوایی دلتا از جمله شرکت هایی هستند که توانسته اند از پرداخت مالیات بر درآمد جلوگیری کنند. مجموع درآمد این شرکتها 79 میلیارد دلار به علاوه نرخ مالیات موثر -5٪ بوده است. نرخ مالیات موثر نرخ واحدی است که در آن مالیات از فعالیت مشمول مالیات گرفته می شود. موضوع چیه؟


آنها نه تنها مالیات می پردازند ، بلکه پول نیز دریافت می کنند. چطور؟

طبق انجمن مالیات و سیاست های اقتصادی (ITEP) ، سیاست این شرکت ها این بود که مبالغ بسیار بیشتری را به کارشناسان مالیات گزارش دهند ، و همچنین پرداخت های مالیاتی (که هزینه آنها بسیار کم است) را تا آنجا که ممکن است پیچیده کنند. بنابراین ، این شرکت ها نگران پرداخت مالیات سنگین و کاهش ثروت خود نبودند.

5- زیر بار بدهی نروید

مدیریت بدهی مسئله دیگری است که میلیاردرها را از یکدیگر متمایز می کند. سبک زندگی آنها بدون عوارض است. به عبارت دیگر ، ثروتمندان فقط آنچه را که نیاز دارند خریداری می کنند و توانایی خرید آن را دارند. میلیاردرها هزینه بلیط هواپیما و هتل را مستقیم پرداخت می کنند و از روش های اعتباری یا اقساطی استفاده نمی کنند.

آنها حتی وقتی می خواهند وام بگیرند با دقت نرخ بهره را کنترل می کنند در بسیاری از کشورها ، پرداخت کارت اعتباری شامل سود جزئی است. میلیاردرها تا آنجا که می توانند خرید نقدی انجام می دهند تا از قانون خارج شوند.


6. اهداف روزانه تعیین کنید

فرقی نمی کند که افراد ثروتمند در انجام یک برنامه کاری ، شغلی یا مالی موفق باشند. با این حال ، یکی از عادت های خوب آنها تعیین اهداف کوتاه مدت است. آنها برای هر روز و هر هفته اهداف جداگانه ای تعیین می کنند تا نیروی محرکه اهداف بلند مدت آنها باشند.

فراموش نکنید که اهداف روزانه خود را در اولویت قرار دهید. این به شما کمک می کند کارهای مهم بسیاری را در روز انجام دهید. اولویت بندی به شما کمک می کند تا تمرکز خود را روی فعالیت های با ارزش بالا حفظ کنید. اگر می خواهید به آزادی مالی برسید ، بهتر است بدنبال فعالیت هایی باشید که در ساعات کاری خاص برای شما سود آورتر از فعالیت های دیگر باشد.


7. به ثروتمندان پول ندهید

هدف کارآیی و بهره وری است نه کسب درآمد برای ثروتمندان! آیا می دانید حدود 86٪ از گرانترین اتومبیل های مارک های معروف نوعی اسباب بازی غیر میلیاردری هستند. بیشتر مردم فکر می کنند افراد ثروتمند می خواهند شگفت انگیزترین ماشین ها را بخرند. در واقع مصرف کنندگان این اتومبیل های گران قیمت کسانی هستند که آرزو می کنند میلیاردر شوند.

گزارش ها نشان می دهد 61 درصد افرادی که حداقل 250 هزار دلار درآمد دارند ، کمتر تمایل به خرید مارک های اتومبیل لوکس دارند. در عوض ، میلیاردرها برای خرید خودرو به مارک هایی مانند هوندا ، تویوتا و فورد می روند. بر خلاف ایران ، که خرید ماشین نوعی سرمایه گذاری طولانی مدت است ، در بیشتر نقاط جهان عکس این قضیه وجود دارد. به همین دلیل میلیاردرها تمایلی به پرداخت هزینه های گزاف برای خودروهایی که پس از چند سال ارزش خود را از دست می دهند ندارند. یکی از عادات موفق میلیاردرها سرمایه گذاری در دارایی هایی است که با گذشت زمان رشد می کنند و ارزش افزوده دارند.


8- تجارت شخصی خود را داشته باشید و یا کسب و کاری بخرید

رابرت کیوساکی ، سرمایه گذار آمریکایی-ژاپنی و نویسنده کتاب پدر غنی پدر بیچاره ، نحوه کسب درآمد در ربع CASHFLOW را توصیف می کند. این چهار بخش عبارتند از:

کارمند (که شغل دارد) ؛

خود اشتغالی (صاحب شغل) ؛

کارفرما و کارفرما (با بیش از 500 کارمند) ؛

سرمایه گذاران (که مانند وارن بافت ثروت خود را به دست می آورند).

دو تای اول در سمت چپ میز و دو تای دیگر در سمت راست قرار دارند. طبق نظر کیوساکی ، امکان حضور در هر مربعی وجود دارد. اما میلیاردرها این کار را نمی کنند.

هدف شما انتقال از خانه در سمت چپ به خانه در سمت راست است: جایی که شما تجارت بزرگ خود را دارید یا ثروت زیادی دارید.

شما می توانید با دنبال کردن شغل مورد علاقه خود به موفقیت مالی برسید. به عنوان مثال ، اگر عاشق نوشتن هستید ، تصور کنید که نویسنده کتاب پرفروش شده اید. ثروت و اشتیاق مکمل های بی نظیری هستند.


9. به دنبال برنامه ای برای سریع ثروتمند شدن نباشید

صبر برای یک میلیاردر سرمایه اصلی است. برای موفقیت باید صبور باشید ، هم از نظر مالی و هم در سایر زمینه های زندگی. همچنین می توان در سن جوانی میلیاردر شد. اما بیشتر میلیاردرها در پنجاه سالگی به آن موقعیت می رسند. آنها زندگی متوسطی دارند ، برای آینده خود سرمایه گذاری می کنند و وقتی بازنشسته می شوند ثروتمند می باشند.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) روی خواسته هات هیپنوتیزم شو! (80% تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده