خرید از سراسر دنیا


» شرایط اروپا برای اخذ پذیرش و اپلای کارشناسی ارشد

شرایط اروپا برای اخذ پذیرش و اپلای کارشناسی ارشد

کشورهای اروپایی به دلیل ویژگی هایشان همیشه مقصد جذابی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور بوده است. اما این ویژگی ها چیست؟ چرا این همه متقاضی تحصیل در اروپا وجود دارد؟ برای دریافت یک اپلیکیشن اروپایی چه کاری باید انجام دهم؟ برای دریافت پاسخ این سوالات و پرسش های دیگر ما را دنبال کنید.


برنامه کارشناسی ارشد اروپا

پذیرش و درخواست برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد اروپا به دلیل هزینه کم تحصیل در کشورهایی مانند آلمان ، ایتالیا و اسپانیا ماراتن جذابی را در بین متقاضیان ایجاد کرده است. مزیت ویژه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اروپا ، علاوه بر شهریه کم در برخی از کشورها ، این است که اگر فردی در دانشگاه های اروپا مقطع کارشناسی ارشد را گذرانده باشد و موفق به چاپ مقاله و کسب معدل خوب شود ، او می تواند دکترای خود را در ایالات متحده دنبال کند. اقدام کنید و شانس قبولی خود را افزایش دهید. علاوه بر این ، هنگام تحصیل در اروپا ، می توان از مزایای سفر در منطقه شینگن نیز بهره برد.


همانطور که گفته شد ، هزینه تحصیل در برخی از کشورهای اروپایی بسیار کم است. برخی از دانشگاه های کشورهای اروپایی مانند آلمان ، فارغ از ملیت ، به دانشجویان آموزش رایگان می دهند. سایر کشورهای اروپایی مانند اتریش ، فنلاند ، نروژ ، دانمارک ، ایسلند ، اسپانیا ، ایتالیا ، لهستان ، اسلوونی و برخی دیگر با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت تحصیلات را در اختیار دانشجویان خارجی قرار داده اند. طول دوره کارشناسی ارشد بسته به رشته و کشور محل تحصیل متفاوت است و ممکن است از 1 تا 2 سال طول بکشد.


برنامه دکترای اروپا

 دوره دکترا بسیار مهم است. در اهمیت این دوره کافی است که در برخی از دانشگاه ها مدرک دکترا به عنوان شغل در نظر گرفته شود و حتی دانشجویان دکترا نیز حقوق بگیرند. متقاضیان دریافت درجه دکترا باید دارای مدرک کارشناسی ارشد ، یعنی مدرک کارشناسی ارشد باشند. متقاضی همچنین باید قبل از پذیرش در دوره دکتری ، موضوع پایان نامه خود را تعیین کند.

 

برای درخواست دکتری در دانشگاه های اروپا ابتدا باید مدارک زیر را ارائه دهید.

 

مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 6.5 یا تافل با حداقل نمره 80

ارسال مقالات و کارهای چاپی از متقاضی

نامه های انگیزشی را از 3 استاد برجسته دانشگاه تحصیل ارائه دهید

کارنامه شامل شرح خصوصیات ، مهارت ها و توانایی های متقاضی است


برخلاف دوره های دیگری که هنگام صدور پذیرش دانشگاه و سفارت در نظر گرفته می شود نکته دیگری که باید درباره اخذ پذیرش مقطع دکترا در اروپا باید به آن توجه کنیم سن فرد می باشد.



چند نکته برای تحصیل در مقطع دکترا در اروپا:

 

برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد محدودیت سنی وجود دارد ، اما برای دانشجویان دکترا اهمیتی ندارد.


دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل به صورت رایگان امکان پذیر است ، مانند مورد فوق لیسانس در برخی از کشورها.


همانطور که گفته شد تحصیل در مقطع دکترا یک شغل در کشورهای اروپایی است اما دانشجویان دکترا در اروپا نیز مجاز به کار هستند.


مدت دوره دکترا در کشورهای اروپایی حدود 3 سال است.


تحصیل در مقطع دکترا در اروپا به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

 

چگونه می توان موقعیت دکترا را پیدا کرد؟

یکی از دشوارترین کارها در روند درخواست ، جستجوی موقعیت ها است. استاد را بفرستید. اما این یک رویه کلی است و برای دانشگاه های اروپا و آمریکا یافتن موقعیت های علمی متفاوت است.

بسیاری از دانشگاه‌های اروپایی پوزیشن محور هستند.به این معنی که اساتید دانشگاه‌های اروپایی تمایل بسیار کمتری به مکاتبه مستقیم با متقاضی دارند. در اکثر دانشگاه‌های اروپا ابتدا یک پروژه تعریف می‌شود و متناسب با شرایط پروژه دانشجویانی جذب می‌شوند. بنابراین دانشجوها باید براساس پروژه در نظر گرفته شده، اپلای کنند تا بتوانند فاند مناسبی را دریافت کنند.

مرتبط:چگونه می توان از ددلاین دانشگاه ها مطلع شد؟


روش‌های پوزیشن محور کار را برای دانشجویان کمی سخت می‌کنند. زیرا متقاضی همیشه باید بروز بوده و از تمام پروژه‌هایی که وجود دارند، آگاه باشد تا در نهایت بتواند، اپلای کند. البته‌ برای جلوگیری از دست دادن این موقعیت‌ها و صرفه‌جویی در وقت، بسیاری از دانشگاه‌ها سیستمی دارند که با عضو شدن در خبرنامه آن، می‌توان به صورت روزانه موقعیت‌های جدید ایجاد شده آگاه شد.

علاوه بر این برخی از وب‌سایت‌ها هم وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان جدیدترین پوزیشن‌ها را پیدا کرد. در زیر آدرس اینترنتی چند مورد از وب‌سایت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.


sciencemag.org

 Academicpositions.eu

 Eurosciencejobs.com

study.eu

eurosciencejobs.com

universitypositions.eu


به زودی در یک پست جداگانه لیستی از بیست وب سایت برتر جهان در زمینه یافتن موقعیت دکتری در آگورا بلاگ قرار داده می شود.



چه زمانی برای اپلای اقدام کنیم؟


مقاله مرتبط: ددلاین چیست؟ مهمترین آنها چه زمانی است؟


قبل از اینکه بدانید دقیقاً چه موقع اقدام کنید ، باید مفهومی به نام Deadline را بدانید.

Deadline یک مفهوم کلی به معنای تاریخی آن است که فعالیتی باید تا آن زمان انجام شده باشد. بنابراین وقتی صحبت از مهلت مقرر در دانشگاه ها می شود منظور ما مدت زمانی است که شما در نهایت باید مدارک خود را برای درخواست دانشگاه ارسال کنید. البته این بدان معنا نیست که شما باید در طول دوره ثبت نام مدارک را جمع آوری کنید. بهتر است مدارک لازم را از قبل تهیه کنید.




بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده