بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» معرفی برترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

معرفی برترین آنتی ویروس ها برای ویندوز

معرفی پنج آنتی ویروس برتر برای ویندوز 

در این مقاله شما را با بهترین آنتی ویروس های ویندوز آشنا می کنیم و به صورت کلی بررسی آنها را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید در انتخاب آنتی ویروس کار شما راحت تر باشد.


آنتی ویروس Kaspersky Total Security

Kaspersky Total Security یکی از قوی ترین و بهترین برنامه های آنتی ویروس است که می توانید بر روی سیستم خود نصب کنید. این آنتی ویروس کوچکترین پرونده ها و فعالیت های مشکوک را تشخیص می دهد.و با اعلام آن به کاربر ، درخواست مجوز برای پاکسازی خطر را می کند ،بنابراین با استفاده از این برنامه ، کاملاً راحت خواهید شد که رایانه شما تهدید نمی شود.

کسپرسکی توتال سکیوریتی دارای ویژگی ها و عملکردهای مختلفی است که می توانید همه آنها را یکجا خریداری کرده و یا هر قسمتی را که نیاز دارید خریداری و از آن استفاده کنید.

در حقیقت ، کسپرسکی توتال سکیوریتی یک آنتی ویروس همه کاره است و علاوه بر مراقبت از

 سیستم ، ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها استفاده کنید.


 آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plus

Bitdefender Antivirus Plus برای هر کاربری انتخاب منطقی خواهد بود و باید یکی از بهترین برنامه های کاربردی در این زمینه تلقی شود. این آنتی ویروس جزئی ترین فعالیت مشکوک را تشخیص داده و برای از بین بردن آنها اقدام خواهد کرد.

سیستم اسکن معمولی برنامه با درگیر کردن درصد زیادی از قدرت پردازنده سیستم ، رابط کاربری ویندوز شما را تا حدودی کند می کند ، که ممکن است چندان خوشایند نباشد ، بنابراین اگر کامپیوتر شما قدرتمند نیست ، پیشنهاد می کنیم سراغ آنتی ویروس سبک تری بروید.

خیال شما از امنیت سیستم با Bitdefender Antivirus Plus راحت است. ناگفته نماند هزینه خرید نسخه کامل این آنتی ویروس کمی گرانتر از رقبای خود است.

 

 آنتی ویروس McAfee Internet Security 

McAfee Internet Security را می توان قاتل ویروس ها و فایل های مخرب نامید ، هرگونه فایل مشکوکی با این آنتی ویروس در امان نیست و آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برد تا خطری سیستم شما را تهدید نکند. این آنتی ویروس یکی از محبوب ترین ها است و کاربران زیادی از آن استفاده می کنند. با این حال ، این آنتی ویروس کاملاً بی عیب و نقص نیست و در برخی موارد استفاده از آن به هیچ وجه توصیه نمی شود.

McAfee Internet Security همانگونه که قاتل ویروس ها می باشد ،تا حدودی قاتل CPU نیز هست ، به طوری که درصد زیادی از پردازنده سیستم را مصرف می کند، به همین دلیل رابط کاربری ویندوز کند می شود. و گاهی اوقات در بارگیری با مشکل مواجه خواهید شد ، حتی این آنتی ویروس در سیستم هایی که قدرت چندانی ندارند بر اجرا شدن بازی ها هم اثر می گذارد. اگر این مسائل برایتان مشکل ساز نیست ، McAfee Internet Security می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد.

مرتبط: مقایسه امنیت سه پیام رسان WhatsApp، تلگرام وسیگنال


 آنتی ویروس ESET Smart Security Premium

ESET Smart Security Premium یکی از آنتی ویروس های قدیمی و محبوب است که در کشور ما نیز توسط کاربران بسیاری استفاده می شود. در بیان بزرگترین نقطه ی قوت این آنتی ویروس می توان به سبک بودن آن اشاره کرد به طوری که ESET Smart Security Premium درصد زیادی از CPU و قدرت سیستم شما را مصرف نمی کند و حتی کامپیوترهای ضعیف نیز می توانند از آن استفاده کنند .

سبک بودن این آنتی ویروس به معنای توانایی ضعیف آن در اسکن و نابود ساختن فایل های مخرب نیست ، و ESET Smart Security Premium عملکرد بسیار خوبی در شناسایی و حذف فایل های مخرب دارد و می تواند رایانه شما را از شر ویروس ها خلاص کند.

قیمت نسبتاً بالای آنتی ویروس ESET ممکن است یکی از مشکلات آن باشد و اگر با قیمت آن مشکلی ندارید ، این آنتی ویروس از بهترین گزینه های است که می توانید آن را انتخاب کنید.


 آنتی ویروس Trend Micro Maximum Security

Trend Micro Maximum Security یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های این روزها است که شاید در بین کاربران ویندوز از محبوبیت چندانی برخوردار نباشد ، اما قدرت تشخیص فایل های مخرب این آنتی ویروس را نمی توان انکار کرد و می توان آن را یکی از بهترین ها دانست. این آنتی ویروس با قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول می تواند یکی از گزینه های انتخاب آنتی ویروس برای هر نوع کاربری باشد.

Trend Micro Maximum Security ، مانند اکثر آنتی ویروس ها ، درصد زیادی از قدرت پردازنده را صرف فعالیت های خود می کند و به طور کلی باید آن را یک برنامه کاربردی سنگین در نظر گرفت.


موضوعات مرتبط:

 نشانه های هک شدن تلفن اندرویدی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده