دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» فضای مورد نیاز برای بازی Call of Duty: Vanguard

فضای مورد نیاز برای بازی Call of Duty: Vanguard

حجم بازی کالاف دیوتی نسخه ی Vanguard مشخص شد

بازی Call of Duty: Vanguard دیشب با انتشار تریلری رسما معرفی شد و اطلاعات مختلفی در مورد آن دریافت کردیم. در حال حاضر با توجه به لیست فروشگاه مایکروسافت ، حجم آن روی کنسول های Xbox نیز مشخص شده است.

با توجه به لیست موجود در فروشگاه مایکروسافت ، Vanguard در Xbox  های سری X / S به 95 گیگابایت فضای آزاد نیاز دارد. نسخه های قبلی بازی های Call of Duty معمولاً این گزینه ای داشتند که بخش های خاصی مانند چند نفره ، کمپین ها ، بسته‌های الحاقی و غیره را نصب نکنند تا بازیکنان بتوانند حافظه دستگاه خود را بهتر مدیریت کنند.


اکنون باید در نظر بگیریم که حجم 95 گیگابایتی Vanguard  بدون در نظر گرفتن بسته های مختلف بازی است. نسخه Ultimate و Cross بازی بیش از 270 گیگابایت حافظه شما را اشغال می کند. با این حال ، به گفته GameSpot ، این نسخه ها شامل نسخه های بتا ، ایکس باکس وان و ایکس باکس X / S است و بدیهی است که شما به همه آنها احتیاج ندارید. در نهایت لازم به ذکر است که نسخه بتای بازی 50 گیگابایت و نسخه ایکس باکس وان 70 گیگابایت است.

Call of Duty: Vanguard در تاریخ 5 نوامبر برابر با 20 آبان برای کنسول های پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان ، سری ایکس باکس ایکس / اس و کامپیوتر منتشر می شود.


منبع: GameSpot


بیشتر:

معرفی و دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

اصول بازی Hearthstone به همراه آموزش دانلود بازی


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده