بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» مجوز دارویی اضطراری برای درمان COVID-19 صادر شد

مجوز دارویی اضطراری برای درمان COVID-19 صادر شد

سازمان غذا و داروی ایالات متحده مجوز دارویی اضطراری را برای درمان COVID-19 صادر کرد


Eli Lilly گفته است كه پزشكان هم اكنون می توانند از داروی آنتی بادی شرکتی برای معالجه بیماران مبتلا به نوع خفیف COVID-19 استفاده كنند ، اما در معرض خطر عفونت حاد هستند. عملکرد این آنتی بادی مشابه عملکرد Regeneron است که دونالد ترامپ پس از ابتلا به ویروس کرونا تحت درمان قرار گرفت.


Eli Lilly گفته است، درمان با آنتی بادی های مونوکلونال در آزمایشات بالینی با کاهش سطح ویروس ، علائم و خطر بستری شدن در بیماران مبتلا به نوع خفیف COVID-19 ، نتایج موفقیت آمیز و امیددهنده ای به همراه داشته است. این شرکت اضافه می کند که مصرف این آنتی بادی عوارض جانبی خطرناکی ندارد. بیماران مبتلا به نوع خفیف یا خفیف که در معرض خطر ابتلا به نوع شدیدتری هستند ، به لطف مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده می توانند با این دارو درمان شوند.


Eli Lilly از تولید 1 میلیون دوز داروی آنتی بادی خود تا اواخر سال 2020 خبر داد و افزود سال آینده تولید آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. از طریق تزریق وریدی وارد بدن می شود.


داروهای مبتنی بر آنتی بادی مونوکلونال شرکت Eli Lilly از آنتی بادی های مصنوعی مشابه آنتی های تولید شده توسط سیستم ایمنی بدن استفاده می کنند و به عنوان یکی از بهترین روش ها برای کنترل بیماری همه گیر تا زمان تولید واکسن شناخته می شوند.


Eli Lilly قول داده که داروی مبتنی بر آنتی بادی های این شرکت قیمت "بسیار پایینی" داشته باشد تا همه مردم سراسر دنیا بتوانند از آن بهره مند شوند.



منبع خبر:

The FDA just authorized Eli Lilly's antibody treatment for emergency use to treat the coronavirus



مقالات بیشتر:

 تکنیک های رفع خستگی و خواب آلودگی هنگام درس خواندن و مطالعه

 راه ها و مسیر های ثروتمند شدن

مقالات رشد و توسعه فردی


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده