دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» شناسایی یک باگ در iPhone 12

شناسایی یک باگ در iPhone 12

اخیرا شناسایی یک باگ در گوشی های اپل خبرساز شده است

برخی از کاربران تلفن های iPhone 12 یک اشکال مهم را در تلفن خود گزارش کرده اند ، با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شد که کاربران از اشکالات موجود در برنامه Messages شکایت دارند و نمی توانند همه پیام ها را در چت های گروهی مشاهده کنند.


در همین راستا ، یکی از کاربران در بخش پشتیبانی سایت رسمی اپل اعلام کرده است که بدون توجه به اپراتور ، نمی توانم پاسخ پیامهای گروه را ببینم. من اخیراً یک آیفون 12 خریده ام ، اما تا به امروز تحت تأثیر آن نبودم. مشاهده پیامهای گروهی برای من بسیار مهم است. اپل هنوز این مشکل را برطرف نکرده است. "

به نظر می رسد این یک مشکل در ارسال پیام بین کاربران iOS به iOS و همچنین ترکیبی بین iOS و Android است. ظاهراً ، اپل نمی تواند با یک راه حل ساده این مشکل را برطرف کند ، زیرا در چند روز گذشته کاربران اپراتور AT&T همچنین اشاره کرده اند که پیام ها را به صورت گروهی یا حتی پیامکی دریافت نمی کنند. این کاربران حتی با بخش پشتیبانی اپل در ارتباط بوده اند اما هنوز با چنین مشکلی دست و پنجه نرم می کنند.

اپل اخیراً گوشی های سری آیفون 12 را با پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار کرده است و کاربران به همه نسخه ها از جمله mini و Pro Max دسترسی دارند. این اولین بار نیست که با مشکلات این تلفن های هوشمند روبرو می شویم ، زیرا در گذشته نمونه هایی از آن با مشکل از دست رفتن رنگ قاب و ترک خوردگی صفحه پشتی روبرو شده بودند.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

این تلفن های هوشمند به چیپ ست 5 نانومتری A14 Bionic مجهز شده اند و نسخه های گران قیمت پرو و Pro Max از اسکنر LiDAR استفاده می کنند. اپل برای جدیدترین گوشی های خود از صفحه نمایشگر جدیدی به نام Ceramic Shield استفاده کرده است که مقاومت بالایی را نشان می دهد.

در حال حاضر ، علت مشکل اشکال شناخته نشده است ، اما مربوط به اپراتورهای ایالات متحده نیست زیرا کاربران در اپراتورهای مختلف آن را تجربه می کنند. اپل احتمالاً از چنین مشکلی مطلع است و با انتشار یک به روزرسانی آن را برطرف می کند.


بیشتر:

معرفی گوشی های اپل آیفون 11 پرو و ​​اپل آیفون 11 پرو مکس

 آموزش رفع کُند شدن گوشی های اندرویدی

 برترین ترفندهای رفع کُندی گوشی های اندرویدی

هشت برتری گوشی های آیفون بر سایر تلفن های همراه


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده