دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» این عادت ها مانع ثروتمند شدن شما می شوند

این عادت ها مانع ثروتمند شدن شما می شوند

آیا در فکر و برنامه ریزی برای ثروتمند شدن هستید؟

این عادتها را کنار بگذارید چونکه مانع ثروتمند شدن شما می شوند.

بسیاری از افراد در زندگی روش خاص خود را برای ثروتمند شدن دارند. برخی شانس را غنیمت شمرده و با آن به ثروت می رسند، دیگر افراد ممکن است با کار زیاد درآمد خود را افزایش دهند. به طور معمول ، افرادی که همیشه ثروتمند هستند نکات مشترکی دارند. با این حال ، چه کسانی که شانس داشته اند و چه کسانی که از طریق کار زیادی ثروتمند شده اند ، ممکن است به دلیل عادت های بد نتوانند پس انداز کنند. اینکه چرا برخی از مردم همیشه ثروتمند هستند و باقی افراد همیشه دارای مشکلات مادی هستند ، سوالی است که می تواند ذهنیت همه ما را در بعضی مواقع مشغول خود کند.برای پاسخ به این پرسش سراغ نتایج مطالعات صورت گرفته می رویم.

بر اساس چیزی که این مطالعات نشان داده است ،بیشترین تفاوت بین فقیر و غنی به عادات رفتاری آنها مربوط می شود. بنابراین اگر می خواهید ثروتمند شوید این مطلب را بخوانید و عادت ها و ذهنیت افراد را بدون پول کنار بگذارید.


افراد بی پول فقط به سرنوشت اعتماد می کنند

فقط در موارد بسیار نادر می توان به احتمالات یا سرنوشت اعتماد کرد ، مثلاً وقتی نمی دانید بلوز قرمز یا آبی را انتخاب کنید. اما هرگز نباید در مسائل بسیار مهم زندگی به این موارد اعتقاد داشته باشید. افراد ثروتمند معتقدند که آنها مسیر زندگی خود را خودشان تعیین می کنند. در مقابل ، 90 درصد افراد بی پول سرنوشت را مقصر بدبختی و عواملی می دانند که نمی توانند کنترل کنند. این افراد برای بهبود رفاه خود به جای اینکه پول خود را صرف یادگیری و آموزش کنند ، آن را صرف پدیده ها و قرعه کشی می کنند.


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

افراد بی پول از شناخت افراد جدید پرهیز می کنند

68٪ افراد ثروتمند عاشق شناختن و برقراری ارتباط با افراد جدید هستند ، در حالی که تنها 11٪ افراد بی پول چنین رفتاری دارند. بیشتر کسانی که از نظر اقتصادی ثبات دارند ، برای کسب و داشتن احساس خوب و حفظ آن تلاش می کنند.


❌ افراد بی پول معمولاً از شغل خود متنفرند

85٪ افرادی که در زمینه مالی موفق هستند به کار خود علاقه مند هستند. برعکس ، افراد بی پول فقط معایب شغل خود را می بینند. با چنین نگرشی ، وضعیت مالی شما هرگز بهبود نخواهد یافت. اگر کارتان را دوست ندارید ، آن را تغییر دهید ، اما غر نزنید. اگر توان تغییر آن را ندارید، تلاش کنید جنبه های مثبت آن را ببینید.


❌عدم ریسک پذیری در افراد بی پول

فقط 6٪ افراد بی پول حاضرند برای بهبود وضعیت مالی خود ریسک کنند. در حالی که میزان خطر پذیری برای افراد ثروتمند بیش از 50 درصد است. بسیاری از ثروتمندان در این مطالعه خاطر نشان کردند که حداقل یک بار در طول زندگی خود با خطراتی روبرو شده اند که منجر به شکست های بزرگ می شود،اما آنها سعی کرده اند به جای گیر افتادن در آن ، با موفقیت از آن عبور کنند.


❌وابستگی افراد بی پول به برنامه های تلویزیونی

در میان افرادی که ثروتمند نیستند ، 78٪ برنامه هایی را دوست دارند که جزئیات زندگی خصوصی دیگران در آنها آشکار می شود. در حالی که فقط 6٪ ثروتمندان این عادت را دارند. به طور کلی ، افراد ثروتمند وقت زیادی را به تماشای تلویزیون اختصاص نمی دهند و شاید روزانه کمتر از یک ساعت به آن وقت صرف کنند (شاید اگر مردم با ضررهای اعتیاد به تلویزیون آشنا شوند ، زمان کمتری را به تماشای آن اختصاص می دهند). این مورد در مورد اینترنت نیز صادق است ، جایی که افراد موفق روزانه کمتر از یک ساعت در اینترنت گشت می زنند مگر اینکه کار آنها به طور کلی مبتنی بر اینترنت باشد.


❌بیشتر افراد بی پول نمی توانند افراد منفی را از خود دور کنند

96٪ افرادی که بی پول هستند حداقل یک نفر در اطراف خود دارند که عاشق شایعات و شکایات از زندگی است (یا افراد منفی). افراد موفق با افرادی معاشرت می کنند که نه تنها منفی نیستند ، بلکه مثبت و الهام بخش نیز هستند. شما همچنین می توانید چنین افراد شگفت انگیزی را در رویدادهای فرهنگی ، کار داوطلبانه یا عضویت در سازمان های غیرانتفاعی پیدا کنید. تمام وقت خود را صرف یافتن این افراد با ارزش و دیدن چگونگی تغییر زندگی خود کنید.


بیشتر:

آشنایی با مفهوم بازارهای مالی (سرمایه)

بازارهای مالی چه کارهایی انجام می دهند؟

آموزش کسب در آمد از یوتیوب

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده