خرید از سراسر دنیا


» معرفی برترین مشاغل در فناوری شبکه های کامپیوتری به همراه دستمزد

معرفی برترین مشاغل در فناوری شبکه های کامپیوتری به همراه دستمزد

معرفی پنج شغل برتر در حوزه فناوری شبکه های کامپیوتری

میانگین درآمد سالانه پنج شغل برتر حوزه فناوری شبکه های کامپیوتری


اگرچه طیف گسترده ای از مشاغل مرتبط با شبکه وجود دارد که فرصت های شغلی مناسبی را ارائه می دهند ، اما همه مشاغل این منطقه تقاضای بالایی را تجربه نمی کنند.

قبل از اینکه وقت خود را صرف افزایش سطح دانش خود در حوزه شبکه کنید ، بیایید نگاهی به 5 شغل برتر شبکه که در یک نظرسنجی توسط Robert Half انجام شده است ، بیاندازیم. این اطلاعات می تواند کمک بزرگی برای شما در انتخاب شغل پردرآمد داشته باشد.

مجله اینترنتی آگورابلاگ

Network Architect یا معمار شبکه

طبق ارزیابی های انجام شده ، معماری شبکه بهترین شغل معرفی شده در این نظرسنجی است که بین 73،037 تا 154،078 دلار درآمد کسب می کند ، با میانگین 115،028 دلار در سال. رشته معمار شبکه شامل طراحی ، پیکربندی و مدیریت شبکه های محلی ، جهانی و اینترانت با مدرک لیسانس و سطح تجربه حداقل 5 سال است.


Wireless Network Engineer یا مهندس شبکه بی سیم

حقوق مهندس شبکه بی سیم بین 52343 دلار و 109،643 دلار در سال است که به طور متوسط ​​81951 دلار است. مهندسان شبکه بی سیم افراد ماهری هستند ، تخصص اصلی آنها کار با سخت افزار بی سیم WLAN ، پروتکل ها و معماری شبکه است. این کار نیاز به دانش کافی در زمینه طراحی ، پیاده سازی و عیب یابی شبکه های بی سیم دارد. طبق گفته Robert Half ، متخصصانی که قصد دارند مهندس شبکه بی سیم شوند باید علاوه بر کسب مهارت های تحلیلی و حل مسئله ، دارای مدرک کارشناسی و حداقل 5 سال تجربه در رشته شبکه باشند.


Security Engineer یا مهندس امنیت شبکه

همچنین استفاده از شبکه های رایانه ای نگرانی هایی را در مورد امنیت داده ها و اطلاعات رد و بدل شده ایجاد کرده است. سازمان ها دائماً در تلاشند تا سطح امنیت شبکه های خود را افزایش دهند ، که این امر سطح تقاضا برای استخدام متخصصان امنیت شبکه را افزایش می دهد. این امر منجر به دستمزد متوسط ​​سالانه 110،078 دلار برای مهندس در زمینه امنیت شبکه شده است. مهندسان این رشته باید از دانش کافی در زمینه اصول شبکه و امنیت اطلاعات برخوردار باشند. این متخصصان امنیتی وظیفه تهیه ، تنظیم ، پیکربندی ، مدیریت و عیب یابی زیرساخت های امنیتی شبکه سازمان را در زمینه های نرم افزاری و سخت افزاری بر عهده دارند.



Network Administrator مدیر شبکه

طبق یک نظرسنجی ، دستمزد یک مدیر شبکه بین 53،814 تا 124،682 دلار در سال است که طبق ارزیابی ها 84،741 دلار خواهد بود. متخصصان این رشته باید بر مهارت های فنی و فردی مدیریتی تسلط داشته باشند. آنها با استخدام ، آموزش و مدیریت موثر ، اعضای گروه شبکه یک سازمان را مدیریت می کنند. مدیران شبکه باید چند سال تجربه در زمینه مهارت های مدیریت داشته باشند و گواهی نامه های مربوط به حرفه خود داشته باشند.


مسئول امنیت شبکه

تقاضا برای سمت مدیریت امنیت شبکه نیز زیاد است. درآمد آنها بین 44،423 تا 93،856 دلار در سال است که به طور متوسط ​​حدود 64000 دلار است. یک افسر امنیت شبکه گروه امنیتی شبکه سازمان را مدیریت می کند و مهمترین وظایف آنها مربوط به امنیت شبکه سازمانی است ، از جمله ارزیابی ریسک ، آزمایش نفوذ ، نظارت بر ورود به سیستم و عیب یابی.


برای پیگیری موفقیت آمیز و بهینه سازی حرفه ای در شبکه ، توصیه می شود فن آوری های مربوط به شبکه و همچنین تکنیک ها و بهترین روش های موجود به صورت حرفه ای را بیاموزید.


بیشتر:

ددلاین چیست

شرایط اروپا برای اخذ پذیرش و اپلای کارشناسی ارشد



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده