خرید از سراسر دنیا


» افزایش قدرت و طول عمر باتری تلفن همراه

افزایش قدرت و طول عمر باتری تلفن همراه

اطلاعات مهم در مورد شارژ باتری تلفن همراه برای افزایش طول عمر باتری تلفن همراه

نحوه شارژ کردن باتری تلفن یکی از مهمترین مواردی است که باید در مورد آن شناخت کافی داشته باشید. باتری گوشی هوشمند بدون شک یکی از مهمترین اجزای آن است. این امر آنقدر مهم است که تولیدکنندگان بیشتر کنفرانس خود را به توصیف فناوری باتری و شارژ آن اختصاص می دهند. همچنین کاربران معمولاً شارژ تلفن را یکی از 3 عامل اصلی انتخاب محصول ایده آل با توجه به نیاز خود می دانند.


اما برخلاف سایر اجزای گوشی های هوشمند ، باتری قطعه ای قابل مصرف است و در طولانی مدت با استهلاک کاهش عملکرد چشمگیری را تجربه می کند. در حال حاضر ، تلفن های هوشمند بازار به طور کلی به سخت افزار مناسب مجهز هستند که می تواند عملکرد بدون مشکل دستگاه را برای 4 سال آینده تضمین کند. اما طبق گفته برخی تولیدکنندگان ، عمر باتری 2 تا 3 سال است که در صورت عدم نگهداری نامناسب ، شاهد کاهش آن خواهیم بود. این به معنای نیاز به مراقبت از باتری است تا در سالهای آینده بدون نیاز به تعویض باتری با چالش جدی در استفاده از تلفن هوشمند مواجه نشوید.


در این مقاله به برخی نکات کاربردی و ساده اشاره شده است که با رعایت آنها می توانید عمر باتری تلفن هوشمند را به میزان قابل توجهی افزایش داده و در کوتاه مدت از خرابی آن جلوگیری کنید.


MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی مطلب مرتبط MacGPT: هر آنچه که باید بدانید - نکات حرفه ای هوش مصنوعی

چگونه می توان باتری گوشی خود را به درستی شارژ کرد

روش های مختلف شارژ باتری تلفن همراه توسط افراد مختلف توصیه می شود ، اما در زیر برخی از مهمترین دستورالعمل های مفید برای شارژ باتری تلفن های هوشمند ذکر شده است که می توانید برای اطمینان از سلامتی باتری در طولانی مدت استفاده کنید.


شب تا صبح تلفن خود را به شارژر متصل نکنید

کارشناسان مختلف نظریه های مختلفی را در مورد این موضوع مطرح کرده اند که خالی از لطف نیست. شین بلوفسکی ، مدیر عامل شرکت کانادایی Farbi Technic (تولید کننده لوازم جانبی موبایل) می گوید:


اتصال به شارژر در طول شب تأثیر بسیار مخربی روی تلفن شما نخواهد داشت و انجام آن مجاز نیست. اسمارت فون شما همانطور که از اسمش مشخص است هوشمند است و پس از شارژ کامل جریان را مسدود می کند تا به گوشی شما آسیب نرساند.


تاکنون مشکلی وجود ندارد ، اما گاهی اوقات اتصال طولانی مدت تلفن با گذشت زمان باعث کاهش عمر باتری می شود. با توجه به سخنان Belowski:


در صورت افزایش دمای گوشی ، باتری های لیتیوم یون از این دمای بالا اثر ناخوشایندی دریافت می کنند. اگر تلفن شما دارای قاب محافظ باشد ، بدون شک مانع از گرم شدن آن و افزایش دما می شود که در نهایت منجر به اکسید شدن سلولهای باتری می شود. فرآیند اکسیداسیون منجر به کاهش عمر باتری و شارژ مجدد آن می شود.


شارژ باتری تا 80٪ بهتر از 100٪

بسیاری از کارشناسان معتقدند که شارژ باتری گوشی تا 80 درصد می تواند سلامت آن را در طولانی مدت تضمین کند. حالت ایده آل باتری های لیتیوم یون ، شارژ آنها بین 50 تا 80 درصد است و احتمال آسیب دیدگی باتری را کاهش می دهد. شارژ باتری در مدت زمان کوتاه به یون های آن انرژی لازم برای حرکت می دهد و بقای عمر باتری را در طول روز تضمین می کند.


هنگام شارژ تلفن خود را خاموش کنید

مورد دیگری که تأثیر مستقیمی در شارژ صحیح دستگاه دارد خاموش کردن تلفن هنگام شارژ است. هنگامی که تلفن همراه خود را به شارژر متصل کردید ، بهتر است از آن استفاده نکنید و تلفن را خاموش نکنید. اگر امکان خاموش کردن تلفن وجود ندارد ، بهتر است حداقل در هنگام شارژ از آن برای موارد سنگین مانند تماشای فیلم ، بازی و مکالمه استفاده نکنید.


استفاده از کابلها و شارژرهای اصلی

کابل ها و شارژرهای متنوع و متنوعی در بازار یافت می شود ، اما توصیه می شود از کابل اصلی و شارژر تلفنی که هنگام خرید دستگاه دریافت کرده اید استفاده کنید. استفاده از کابل و شارژر اصلی ، می تواند دستگاه را به خوبی شارژ کرده و بر اساس تنظیمات پیش فرض کارخانه ، عمر باتری را افزایش دهد.


بیشتر:

معرفی گوشی های اپل آیفون 11 پرو و ​​اپل آیفون 11 پرو مکس

علائم و نشانه های هک شدن تلفن اندرویدی



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده