خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» پنج روش برتر کسب در آمد از فضای مجازی در سال 1399

پنج روش برتر کسب در آمد از فضای مجازی در سال 1399

راه های کسب درآمد در فضای مجازی 

  • راه اندازی وب سایت های خدماتی یا فروش محصولات
  • ساخت برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی
  • مدیریت صفحات یا کانال های شبکه های اجتماعی
  • همکاری در فروش وب سایت ها
  • راه اندازی صفحات و کانالهای جذاب


مرتبط: چگونه می توانیم در حین دورکاری یک تیم قدرتمند بسازیم؟


1- راه اندازی وب سایت های خدماتی یا فروش محصولات

یکی از بهترین نقاط قوت اینترنت امکان ایجاد وب سایت برای فروش محصولات در هر زمان از شبانه روز است. این امکان ، به ویژه برای سایت هایی که کالاهای فیزیکی ندارند ، به یک هدیه بسیار ارزشمند تبدیل شده است. زیرا آنها حتی در خواب می توانند با فروش محصولاتشان درآمد کسب کنند.


این مورد در مورد کسانی که کالاهای فیزیکی یا خدمات می فروشند نیز وجود دارد - نه به اندازه کالاهای دیجیتال. اگر صاحب یک فروشگاه هستید ، می توانید از ورودی های سایت خود که بیش از چند هزار نفر هستند سودهای کلانی ببرید.


2-ساخت برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی

دانش برنامه نویسی یکی از مزیت های بارز در جهانی است که با تغییر کد روز به روز رنگ جدیدی می یابد. اگر چندین سال به عقب برگردیم و در مورد Google به مردم بگوییم و از آینده خرید آنلاین و کار در خانه انجام دهیم ، احتمالاً شاخ می گیرند. با گسترش تلفن های هوشمند ، بازار برنامه ها نیز رونق گرفته است.


امروزه هر مشاغل برنامه خاص خود را دارد که در آن اطلاعات خود را منتشر می کند و حتی محصولات خود را به فروش می رساند. با نوشتن برنامه های جذاب و کاربردی می توانید بازار بزرگی را به دست آورید و حتی به یک مارک معتبر تبدیل شوید.


در گوشه و کنار دنیای جدید برنامه ها ، به لطف سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و دروپال ، فرصت های زیادی برای نوشتن برنامه های کوچک و بزرگ و پلاگین های کاربردی وجود دارد.


با کمی خلاقیت و ترکیب آن با دانش برنامه نویسی خود ، می توانید پشت بامی پر از پول قایقرانی کنید. زیرا برنامه شما یک بار نوشته شده اما میلیون ها بار فروش دارد. به دنبال سوراخ باشید. سعی کنید آن سوراخها را با برنامه یا برنامه افزودنی خود پر کنید.


3- مدیریت صفحات یا کانال های شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، تلگرام و اینستاگرام بسترهای عظیمی برای معرفی مشاغل ، انسان ها و سازمان ها هستند. اما همه مردم وقت کافی برای ورود به مشاغل شخصی خود و تبلیغ یا معرفی محصولات ، خدمات و حتی در شبکه های اجتماعی ندارند.


در ضمن ، به عنوان سرپرست ، می توانید هم یک صفحه و هم یک کانال به دیگران بدهید و از این طریق اجازه دهید.


4- همکاری در فروش وب سایت ها

گاهی اوقات مشتری داریم ، اما مواد را نداریم. در این شرایط ، بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم همکاری در فروش وب سایت ها است. بسیاری از سایت های فروشگاهی درصد قابل توجهی از فروش خود را به همکاران فروش اختصاص می دهند.


این یک معامله سود دو طرفه است ، زیرا هم بازار فروش محصولات خود را گسترش می دهند و هم سود خالصی کسب می کنید. از مزایای فروش مشترک می توان به موارد زیر اشاره کرد:


دستیابی به سود خالص بدون نیاز به تعامل با فرآیندهای تولید و توزیع

نیازی به ذخیره محصولات تولید شده نیست

نیازی به پشتیبانی محصول نیست


5-راه اندازی صفحات و کانالهای جذاب

اگر چیزی برای آموزش دارید یا فکر می کنید می توانید از خلاقیت خود برای تولید محتوای جذاب استفاده کنید ، در اسرع وقت و در یک یا چند شبکه اجتماعی شروع به کار کنید - پیشنهاد ما حداکثر دو شبکه است.


کم کم وقتی افراد زیادی به شما در این شبکه ها می پیوندند ، با دریافت تبلیغات می توانید درآمد خوبی کسب کنید.


علاوه بر این ، شما می توانید کارهای هنری ، انواع خدمات مانند آرایشگاه ، خیاطی و انواع غذاها ، شیرینی ها و دسرها را در خانه دریافت کرده و از طریق صفحه یا کانال خود بفروشید.


بیشتر:

آموزش کسب در آمد دلاری در ایران با دورکاری

راه ها و مسیر های ثروتمند شدن


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده